eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopanesprzedaż i dostawa endoprtoez stawu biodrowego i stawu kolanowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-24

Zakopane: sprzedaż i dostawa endoprtoez stawu biodrowego i stawu kolanowego
Numer ogłoszenia: 149336 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem, ul. Oswalda Balzera 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012061, fax 018 2014296.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa endoprtoez stawu biodrowego i stawu kolanowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż i dostawa endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. 3. Posiadanie niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia. 6. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana poprzez badanie złożonych dokumentów pod względem: 1. Formalnym: a) poświadczenia za zgodność, b) pieczątki, c) podpisy osoby upoważnionej, d) aktualności (data wystawienia dokumentu), e) oczywistych omyłek pisarskich. 2. Rachunkowym. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Na wezwanie Zamawiającego możliwe jest uzupełnienie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). (Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert) 2. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w przypadku konsorcjum) oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. 3. Oryginał lub potwierdzona kopia pełnomocnictwa osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę gdy nie wynika to z w/w dokumentów, z uiszczoną opłatą skarbową w wysokości 15 zł za każdego pełnomocnika. W przypadku udzielania pełnomocnictwa, wymagana jest forma pełnomocnictwa do poszczególnych czynności 4. Kopia koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 5. Wypełnione i dołączone do oferty Oświadczenie Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) - wraz z wyszczególnionymi dokumentami potwierdzającymi oświadczenie tj.: a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), b) Zaświadczenie z właściwego (pod względem terytorialnym) oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), c) Ewentualnie zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) Informacja o zrealizowanych dostawach o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotowego zamówienia: wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wg wzoru określonego w Tabeli 1 oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - minimum 3, e) Wykaz osób (imię, nazwisko, stanowisko, adres, telefon kontaktowy) odpowiedzialnych za realizację zamówienia i upoważnionych do kontaktów z przedstawicielem Zamawiającego. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI1, VI5a, VI5b i niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. VI6, niniejszej SIWZ są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 8. Ksero polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r.o wyrobach medycznych. 10. Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przez dołączenie do oferty takiego zapisu. Brak zapisu będzie odczytany jako wykonanie samodzielne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno Rehabilitacyjny w Zakopanem 34-500 Zakopane ul. balzera 15 budynek administracji dział zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno Rehabilitacyjny w Zakopanem 34-500 Zakopane ul. balzera 15 budynek administracji dział zamówień publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.