To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-21
Krynica - Zdrój: Przetarg nieograniczony na usługi pralnicze dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju
Numer ogłoszenia: 149355 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98433 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica - Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi pralnicze dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie usług pralniczych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju. Zamawiający określa szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia na ok. 255 000,00 kg na 36 miesiący zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. II.2. Usługą będzie objęty asortyment: a. bielizna szpitalna biała i kolorowa tj. poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, kompresy, b. odzież szpitalna tj. pidżamy, szlafroki, czepki, chustki, bluzy, fartuchy i ubrania, c. ubrania operacyjne damskie i męskie w kolorze: czerwony, zielony, niebieski, d. prześcieradła i podkłady operacyjne, e. bielizna porodowa - koszule zabiegowe, kompresy, f. bielizna noworodkowa tj. kaftaniki, pieluchy, kocyki, poszewki, g. bielizna niemowlęca i dziecięca tj. kaftaniki, śpioszki, pieluchy, pidżamy, h. odzież ochronna - garsonki, fartuchy lekarskie, peleryny, i. zmiany pościelowe lekarskie i pidżamy, j. poduszki, kołdry, koce, k. ręczniki, obrusy, serwety, l. materace gąbczaste i przeciwodleżynowe oraz z pianki poliuretanowej m. ścierki, nakładki bawełniane, chodniczki, maty antypoślizgowe, n. firany, zasłony, żaluzje pionowe, o. pokrowce na ubrania, zabawki pluszowe, II.3. Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia. II.4. Usługa pralnicza obejmuje w szczególności: a) dezynfekcję całej bielizny szpitalnej i pozostałego asortymentu będącego przedmiotem umowy wskutek działania temperatury lub skojarzonego działania temperatury i chemicznych środków dezynfekcyjnych, pranie wodne, a także czyszczenie chemiczne (np. materacy nieodpornych na pranie w maszynach bębnowych), płukanie przy użyciu płynu antystatycznego (w przypadku kocy), krochmalenie wybranych asortymentów, suszenie, maglowanie, prasownie w tym również ręczne w przypadku ubrań lekarskich, składnie na prawą stronę, b) drobne naprawy bielizny i odzieży medycznej w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików, wszywanie zamków, doszywanie troczków itd. c) wydzielenie przez Wykonawcę bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej lub innego asortymentu do naprawy lub do kasacji i zwrot do zamawiającego. W przypadku niewydzielania bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej lub innego asortymentu nadającego się do reparacji, kasacji lub dostarczenia bielizny wilgotnej Zamawiający będzie odliczał ww asortyment od wagi podlegającej rozliczeniu. Bielizna zwrócona przez pralnię niedoprana, poplamiona, niepocerowana będzie zwracana przez Zamawiającego wraz z naliczeniem kary w wysokości 5 zł netto szt. W przypadku niedoprania bielizny lub nie usunięcia plam, Wykonawca dokona kolejnego prania na własny koszt. d) bielizna nie nadająca się do dalszego użytkowania bądź do naprawy winna być zapakowana w oddzielnym worku z napisem KASACJA e) wykonawca odpowiada materialnie za zniszczenia i braki ilościowe powstałe w procesie prania, a także zobowiązany jest do naprawy uszkodzonej bielizny w trakcie prania, z przyczyn zależnych od Wykonawcy. f) wykonawca zobowiązany jest do wymiany bielizny uszkodzonej w trakcie prania na nową, z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeśli powstałe uszkodzenia nie kwalifikują się do naprawy. g) odbiór bielizny brudnej przez Wykonawcę, załadunek i transport, przywóz i rozładunek czystej bielizny do magazynu czystej bielizny Zamawiającego na koszt Wykonawcy. h) transport Wykonawcy zgodny z obowiązującymi wymaganiami sanitarnymi i epidemiologicznymi, łącznie z transportem wewnętrznym (z i do punktów bielizny - zamykane wózki przeznaczone do przewożenia bielizny). II.5. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. zapewnienie w cenie usługi wszelkich środków i innych artykułów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, 2. dostarczenie bielizny ochronnej i roboczej na wieszakach i zabezpieczonej pokrowcami ochronnymi z folii. 3. stosowanie profesjonalnych środków piorących i dezynfekcyjnych, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia bielizny zapewniających odpowiedni poziom bieli, trwałości koloru, wytrzymałości bielizny na rozciąganie, odpowiednich walorów użytkowych. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy będących przedmiotem usługi i zobowiązuje się do odkupienia zniszczonej lub zagubionej bielizny, odzieży szpitalnej lub innego asortymentu będącego przedmiotem umowy do 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia reklamacji. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą i terminową realizację usługi pralniczej i transportu bielizny wobec Zamawiającego oraz organów kontroli zewnetrznej i wewnetrznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kontroli mikrobiologicznej czystości wypranej i poddanej procesowi dezynfekcji czystej bielizny szpitalnej i pozostałego asortymentu oraz środków transportu. Co najmniej raz na kwartał Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych asortymentu należącego do Zamawiającego. Próby do powyższych badań w przypadku bielizny należy pobierać z 4 różnych asortymentów z uwzględnieniem miejsc trudno dostępnych (np. szwów). 7. Badania należy wykonać w szpitalnym laboratorium mikrobiologicznym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania kontroli i badań mikrobiologicznych czystości bielizny w dowolnym czasie. Pełnymi kosztami badań w przypadku dodatnich wyników, oraz działań naprawczych każdorazowo będzie obciążony Wykonawca. 8. Wykonawca zobowiązany jest do segregowania bielizny czystej i pozostałego asortymentu, pakowanie w podwójną warstwę folii oraz worek zewnętrzny (3 warstwy ochronne), oznakowane kodami poszczególnych oddziałów szpitala. Segregacja ma polegać na tym, że każdy rodzaj pranej bielizny szpitalnej ma być pakowany wg. asortymentu max. po 10 szt. Opakowania zabezpieczające przed wtórnym zakażeniem i zabrudzeniem, umożliwiający odbiór rodzajowo - ilościowy bez konieczności otwierania opakowania i łatwą identyfikację wzrokową asortymentu. Nie dopuszcza się mieszania bielizny różnych oddziałów w przypadku wystąpienia takiego zdarzenia bielizna będzie zwracana przez Zamawiającego do powtórnego prania na koszt Wykonawcy wraz z naliczeniem kary w wysokości 5 zł netto szt. 9. Wykonawca winien zapewnić dokumentację zdawczo - odbiorczą brudnej i czystej bielizny. 10. Wykonawca na bieżąco zobowiązany jest dbać o właściwy poziom sanitarno - higieniczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu, stosując odpowiednie procedury i procesy czystościowo-dezynfekcyjne. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował pralnią z pełną barierą higieniczną. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył Wykonanie usługi w razie awarii urządzeń pralniczych. 13. Zamawiający wymaga by środki transportu posiadały aktualną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej 14. Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest do przedłożenia procedury postępowania z bielizną i procesu prania bielizny skażonej Clostridium Difficile. II.6. Sposób przyjmowania bielizny brudnej i dostawa bielizny czystej: 1. Odbiór brudnej bielizny i przywóz czystej bielizny odbywać się będzie 6 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty) a w przypadku kumulacji dni wolnych lub świątecznych np. 2 kolejne dni, usługa świadczona będzie w co drugim dniu wolnym od pracy. 2. Wykonawca odbierze bieliznę brudną z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego od godz. 8:00 do 10:00 w każdy dzień świadczonej usługi. 3. Wykonawca dostarczy czystą bieliznę (w 100% suchą) od poniedziałku do soboty (włącznie) w godzinach od 7:00 do 9:00 do magazynu bielizny czystej. 4. Organizacja oraz środki transportu, załadunku i rozładunku bielizny szpitalnej czystej i brudnej będą gwarantowały nie krzyżowanie się dróg czystych i brudnych oraz będą wykluczały kontakt bielizny szpitalnej czystej z brudną. 5. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego. Wykonawca wyznaczy osobę uprawnioną do odbioru brudnej bielizny i pokwitowania jej ilości. 6. Przekazywanie bielizny do pralni będzie się odbywać na podstawie dokumentacji zdawczo - odbiorczej. 7. Ważenie czystej bielizny odbywać się będzie w magazynie czystej bielizny w obecności pracownika jednostki organizacyjnej Zamawiającego odpowiedzialnego za tę czynność. Czysta bielizna będzie dostarczana do magazynu posegregowana na poszczególne oddziały szpitalne 8. Warunki składowania i transportu czystej bielizny szpitalnej nie mogą powodować uszkodzeń, ubytków, winny zabezpieczyć powierzoną bieliznę przed dostępem osób trzecich i ujemnym wpływem otoczenia. 9. Usługa ma być wykonana w terminach: a) pranie bielizny pościelowej i operacyjnej do 24 godzin od jej odbioru, b) pranie z reparacją do 48 godzin, c) pranie odzieży personelu do 48 godzin, d) pranie pozostałej bielizny szpitalnej do 24 godzin 10. reklamacje jakościowe jak i ilościowe będą zgłaszane w ciągu 2 dni roboczych od odbioru przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca ma obowiązek natychmiastowej odpowiedzi na w/w reklamację w formie pisemnej i usunięcie jej w terminie do 48 godzin od daty zgłoszenia. 12. W razie powtarzających się reklamacji Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym (3 krotna reklamacja)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWO-HANDLOWA SPÓŁDZIELNIA PRACY
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWO-HANDLOWA SPÓŁDZIELNIA PRACY
- USŁUGOWO-HANDLOWA SPÓLDZIELNIA PRACY, UL.MORDARSKIEGO 3, 34-600 LIMANOWA, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 576300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 595935,00
Oferta z najniższą ceną: 595935,00 / Oferta z najwyższą ceną: 740214,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI KRYNICA - ZDRÓJ
- Zakup paliw płynnych do pojazdów samochodowych UK-Ż S.A. w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Krynicy-Zdroju w 2025 roku
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla Uzdrowiska Krynica - Żegiestów S.A. w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4"
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektu SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy - Zdroju im. bł. Karoliny Kózkówny.
- Przygotowanie i wydawanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: przetargi KRYNICA - ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Świadczenie usług pralniczych w 2025 r dla DPS w Batowicach
- Usługa serwisu bielizny szpitalnej.
- sukcesywne świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.