eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynDostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Kętrzyn: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 149362 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych z podziałem na cztery części określone poniżej . Część I - Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej, krawężników i obrzeży chodnikowych. 1. kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 6 cm, szara 800 m2 2. kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 6 cm, czerwona 100m2 3. kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 8 cm, szara 1400m2 4. kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 8 cm, czerwona 65m2 5. krawężnik uliczny betonowy szary 100x30x15 620mb 6. Krawężnik najazdowy betonowy szary 100x22x15 190mb 7. Krawężnik łukowy betonowy szary R-1 10szt 8. Krawężnik łukowy betonowy szary R-3 20szt 9. Obrzeże betonowe szare 100x25x8 560mb Część II - Dostawa wraz z rozładunkiem piasku, pospółki i żwiru płukanego 1. Piasek 360t 2. Pospółka 1300t Część III - Dostawa wraz z rozładunkiem cementu workowanego portlandzkiego klasy 32,5 1. Cement workowany klasy 32,5 36t Część IV - Dostawa wraz z rozładunkiem kostki i krawężników granitowych łupanych 1. Kostka granitowa szara łupana 8/10 cm 300m2 2. Krawężnik granitowy szary łupany 10-12/20-22 cm 100mb.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamówienia uzupełniające polegałyby na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego, zdefiniowanego w pkt. 3 ppkt. 3 niniejszej SIWZ. 3. Wielkość zamówień uzupełniających określa się jako 20% wartości zamówienia podstawowego osobno w każdej z części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4, 14.21.00.00-6, 44.11.12.00-3, 44.91.21.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2a)-d) do SIWZ(stosownie do części w której jest składana oferta)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie Części I - wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów budowlanych w postaci wibroprasowanych materiałów betonowych o wartości jednej dostawy nie mniejszej niż 90.000,00 (dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych brutto, w zakresie Części II - wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów budowlanych w postaci piasku i pospółki bądź żwiru o wartości jednej dostawy nie mniejszej niż 30.000,00 (trzydzieści tysięcy 00/100) złotych brutto, w zakresie Części III - wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów budowlanych w postaci cementu o wartości jednej dostawy nie mniejszej niż 12.000,00 (dwanaście tysięcy 00/100) złotych brutto, w zakresie Części IV - wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów budowlanych w postaci kamiennych wyrobów drogowych o wartości jednej dostawy nie mniejszej niż 25.000,00 (dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych brutto,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2a)-d) do SIWZ(stosownie do części w której jest składana oferta)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2a)-d) do SIWZ(stosownie do części w której jest składana oferta)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- zał. nr 2a)-d) do SIWZ(stosownie do części w której jest składana oferta)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4a)-d) do SIWZ (stosownie do części do której składana jest oferta), c) zaakceptowany poprzez zaparafowanie każdej strony wzór umowy- załącznik nr 6 do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy. b) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia. c) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia. d) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kętrzyn ul. Wojska Polskiego 11 11-400 Kętrzyn Punkt Informacyjny (parter Urzędu Miasta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej, krawężników i obrzeży chodnikowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostawa wraz z rozładunkiem kostki betonowej, krawężników i obrzeży chodnikowych. 1. kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 6 cm, szara 800 m2 2. kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 6 cm, czerwona 100m2 3. kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 8 cm, szara 1400m2 4. kostka betonowa polbruk [fala]- grubość 8 cm, czerwona 65m2 5. krawężnik uliczny betonowy szary 100x30x15 620mb 6. Krawężnik najazdowy betonowy szary 100x22x15 190mb 7. Krawężnik łukowy betonowy szary R-1 10szt 8. Krawężnik łukowy betonowy szary R-3 20szt 9. Obrzeże betonowe szare 100x25x8 560mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z rozładunkiem piasku, pospółki i żwiru płukanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Dostawa wraz z rozładunkiem piasku, pospółki i żwiru płukanego 1. Piasek 360t 2. Pospółka 1300t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z rozładunkiem cementu workowanego portlandzkiego klasy 32,5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Dostawa wraz z rozładunkiem cementu workowanego portlandzkiego klasy 32,5 1. Cement workowany klasy 32,5 36t.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wraz z rozładunkiem kostki i krawężników granitowych łupanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Dostawa wraz z rozładunkiem kostki i krawężników granitowych łupanych 1. Kostka granitowa szara łupana 8/10 cm 300m2 2. Krawężnik granitowy szary łupany 10-12/20-22 cm 100mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.91.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.