Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2010-05-28
Gdańsk: PN-20/7/2010/NADZÓR INWESTORSKI-SOR III
Numer ogłoszenia: 149364 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-20/7/2010/NADZÓR INWESTORSKI-SOR III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego (z ramienia Inwestora) przy realizacji zadania: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, w celu dostosowania SOR-u Szpitala Zamawiającego do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 marca 2007 r. - na podstawie przetargu nieograniczonego PN-20/2/2010/ROB. BUDOWLANE/SOR III, w ramach projektu: Poprawa efektywności systemu ratownictwa na Pomorzu poprzez dostosowanie SOR i Lądowiska w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku do wymagań prawa. 1.3 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.3.1 pełnienie nadzoru inwestorskiego, w branży konstrukcyjno-budowlanej, tj. nadzorowanie prowadzonych kompleksowych robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.2 pełnienie nadzoru inwestorskiego, w branży elektrycznej, tj. nadzorowanie prowadzonych prac elektrycznych zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.3 pełnienia nadzoru inwestorskiego branży instalacji sanitarnej i C.O., tj. nadzorowanie prowadzonych prac instalacji sanitarnych i C.O. zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.4 pełnienia nadzoru inwestorskiego branży wentylacji i klimatyzacji, tj. nadzorowanie prowadzonych prac wentylacji i klimatyzacji zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.5 pełnienia nadzoru inwestorskiego branży instalacji teletechnicznych, tj. nadzorowanie prowadzonych prac instalacji teletechnicznych zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.6 pełnienia nadzoru inwestorskiego branży instalacji gazów medycznych, tj. nadzorowanie prowadzonych prac instalacji gazów medycznych zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.4. Zakres robót przewidzianych do nadzorowania: Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w celu dostosowania go na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dla Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych - Rozporządzenie Ministra Zdrowie i Opieki Społecznej z dnia 15 marca 2007 r. w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 55 poz. 365) - na podstawie art. 34 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410) w poniższym zakresie: - powierzchnia dobudowana - 53,05 m2; (pozwolenie na budowę nr WUAiOZ-I-7353/2863/2008/3-BAM z dnia 26.listopada 2008 roku); - powierzchnia przebudowana - 602,92 m2, w tym przebudowa podjazdu dla karetek (pozwolenie na budowę nr WUAiOZ-I-7353/2008/2008/3-BAM z dnia 14 sierpnia 2008 roku); 1.4.1 Szczegółowy zakres prowadzonych robót budowlanych i instalacyjnych objętych nadzorami inwestorskimi określa załącznik nr 4 do SIWZ obejmujący niżej wymienione dokumenty: 1) projekty budowlane architektury dla branż ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 3) przedmiary robót . 1.5 Branże budowlane i instalacyjne występujące w postępowaniu PN-20/2/2010/ROB. BUDOWLANE/SOR III objęte nadzorem: 1.3.1 branża budowlana (architektura + konstrukcja); 1.3.2 branże instalacyjne: - wentylacja; - Wod-Kan; - gazy medyczne; - C.O. i C.T. - elektryczna; - teletechniczna (instalacja telefoniczna, instalacja komputerowa, p.poź , DSO i SSP); 1.6 Zamawiający informuje, że roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane podczas bieżącej eksploatacji budynków szpitala i prowadzonej działalności medycznej. W związku z tym wykonawca winien poinformować i uzgodnić je z zamawiający (osoba wskazana w ust. 4 § 2 umowy) na każdym etapie robót.: - każde wejście do innych pomieszczeń niż teren robót, - każde wyłączenia i przełączenia prądu, wentylacji, gazów medycznych oraz Wod-Kan i C.O. i C.T.,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: 1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę nadzoru, w zakresie niżej wymienionych branż: - branża budowlana (architektura + konstrukcja); - branże instalacyjne - elektryczna, wentylacja, Wod-Kan.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli 3.3.1 Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi wykonać zamówienie - min. 1 osoba - posiadająca uprawnienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego, w branży konstrukcyjno-budowlanej, tj. nadzorowanie prowadzonych kompleksowych robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.2 pełnienie nadzoru inwestorskiego, w branży elektrycznej, tj. nadzorowanie prowadzonych prac elektrycznych zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.3 pełnienia nadzoru inwestorskiego branży instalacji sanitarnej i C.O., tj. nadzorowanie prowadzonych prac instalacji sanitarnych i C.O. zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.4 pełnienia nadzoru inwestorskiego branży wentylacji i klimatyzacji, tj. nadzorowanie prowadzonych prac wentylacji i klimatyzacji zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.5 pełnienia nadzoru inwestorskiego branży instalacji teletechnicznych, tj. nadzorowanie prowadzonych prac instalacji teletechnicznych zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót. 1.3.6 pełnienia nadzoru inwestorskiego branży instalacji gazów medycznych, tj. nadzorowanie prowadzonych prac instalacji gazów medycznych zgodnie z przepisami prawa oraz warunkami określonymi w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia bez limitów na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł.;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- potwierdzenie przelewu wniesienia wadium - w przypadku pieniądza potwierdzenie, poświadczone przez bank, zgodnie z pkt. 8. SIWZ; - zatwierdzony przez Wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Opisane w SIWZ do tego postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający pok. 092 i/lub www.szpital.gda.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu Poprawa efektywności systemu ratownictwa na Pomorzu poprzez dostosowanie SOR i lądowiska w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku do wymagań prawa w ramach działania 12.1 - Rozwój systemu ratownictwa medycznego priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Dymińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Dymińskiej -prace przygotowawcze"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.