Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Kalisz: Dostawa sprzętu - zakup, montaż i uruchomienie serwera dla potrzeb Teatru im. W. Bogusławskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 14940 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, pl. Bogusławskiego 1, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7605302, 7605300, fax 062 7605303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Teatr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu - zakup, montaż i uruchomienie serwera dla potrzeb Teatru im. W. Bogusławskiego w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa I.Serwer konfiguracja - wymagania minimalne: 1.Obudowa o wysokości maksymalnie 2U dedykowana do zamontowania w szafie rack 19 z zestawem szyn do mocowania w szafie i wysuwania do celów serwisowych. 2.Typ procesora - dwa procesory czterordzeniowe klasy x86 dedykowane do pracy w serwerach zaprojektowane do pracy w układach dwuprocesorowych, taktowane zegarem co najmniej 2,3GHz, częstotliwość szyny systemowej 1066 MHz, cache L2 8MB lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów przeprowadzonych przez Oferenta. W przypadku zaoferowania procesora równoważnego Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów oferent musi dostarczyć zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywalne zestawy oraz dokładny opis użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od zamawiającego. 3.Pamięć RAM 4 GB DDR2 667 MHz, Fully Buffered, z technologią Advanced ECC lub chipkil. 4.Możliwość rozszerzenia pamięci do max 48 GB. 5.Płyta główna Dedykowana do pracy w serwerach, 6.Sloty PCI Minimum 2 sloty PCI-Express x 8. 7.Dyski HDD 4 dyski HOT SWAP 73 GB SAS Hot-Plug, 8.15000 obr/min, ilość wnęk na dyski twarde 9.HOT SWAP minimum 6 10.Kontroler macierzowy Kontroler macierzowy SAS, umożliwiający 11.konfigurację dysków w macierzach RAID 0/1/10 12.Karta sieciowa 2 porty sieciowe Gbit Ethernet 10/100/1000 13.Karta graficzna Zintegrowana karta graficzna (min 16 MB) 14.Porty 2 porty RJ-45, 15.Min. 3 porty USB, 16.1 port VGA (15-pin video), min. 1 port szeregowy. 17.Napęd dysków optycznych - DVD RW 18.Zasilanie - 2 zasilacze Hot-Plug min. 800 W 19.Certyfikaty - Serwer musi posiadać certyfikat zgodności dla systemów: Windows serwer 2003. Producent certyfikat ISO 9001 Certyfikat CE 20.System operacyjny - Microsoft OEM Small Business Server Prem 2003 SP2 dla 25 użytkowników 21.Gwarancja i serwis - 3 lata on site II.Szafa 19- 24 U głębokość dopasowana do obudowy servera i zasilacza UPS, z belkami do montażu urządzeń z przodu i z tyłu szafy, wyposażona w panel z wentylatorami i termostatem zapewniający wentylację i chłodzenie. 1.Panel krosowy Panel krosowy 24 x RJ45 kat. 5E - 2 szt 2.Switch Liczba portów 10/100BaseTX (RJ45) - 48 szt. 3.Liczba portów 1000BaseT (RJ45) min - 2 szt. 4.Liczba portów COMBO GEth (RJ45)/MiniGBIC (SFP) min - 2 szt. 5.Porty komunikacji RS232 (DB9) 6.Zarządzanie, monitorowanie i konfiguracja podstawowa konfiguracja poprzez WWW TFTP - Trivial File Transfer Protocol Syslog - Security Issues in Network Event Logging 7.Protokoły uwierzytelniania i kontroli dostępu RADIUS MD5 8.Obsługiwane protokoły routingu ruting dynamiczny ruting statyczny 9.Obsługiwane protokoły i standardy IEEE 802 1X-2001 10.Port-Based Network Access Control IEEE 802.1Q - Virtual LANs IEEE 802.1D - Spanning Tree IEEE 802.1p - Priority IEEE 802.1x - Network Login (MAC-based Access 11.Control) IEEE 802.3ab - 1000BaseT IEEE 802.3u - 100BaseTX IEEE 802.3ad - Link Aggregation 12.Control Protocol IEEE 802.3 - 10BaseT DHCP - Dynamic 13.Host Configuration Protocol HTTP DNS - Domain 14.Name System TFTP - Trivial File Transfer Protocol DSCP - DiffServ Code Point MD5 - algorytm uwierzytelniania (haszujący) IGMP - Internet 15.Group Management Protocol DSCP - DiffServ Code Point IEEE 802.3z - 1000BaseSX/LX IEEE 802.3x - Flow Control 16.Rozmiar tablicy adresów MAC 8000 17.Algorytm przełączania store-and-forward 18.Prędkość magistrali wew. 8,8 Gb/s 19.Przepustowość 6,55 mpps 20.Warstwa przełączania 2 21.Typ obudowy rack 19 III. Zasilacz UPS 1.Moc pozorna Min.2200 VA 2.Moc rzeczywista Min. 1980 Wat 3.Architektura UPSa line interactive 4.Maks. czas przełączenia na baterię 4 ms 5.Liczba, typ gniazd wyj. z podtrzymaniem zasilania 8 6.Czas podtrzymania dla obciążenia 100% min 5, min 7.Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% min 15 min 8.Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 160V - 286V 9.Zmienny zakres napięcia wejściowego 151 - 302 V 10.Zimny start 11.Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR) 12.Sinus podczas pracy na baterii 13.Porty komunikacji RS 232, USB 14.Diody sygnalizacyjne - praca z sieci zasilającej - praca z baterii - konieczna wymiana baterii - przeciążenia UPSa - stan obciążenia UPSa 15.Alarmy dźwiękowe - praca z baterii - znaczne wyczerpanie baterii 16.Wyposażenie standardowe - instrukcja obsługi - oprogramowanie na CD - kabel szeregowy RS232 (DB9) - klamry do montażu w szafach rack 17.Oprogramowanie umożliwiające automatyczne wyłączanie servera w przypadku braku zasilania dla systemów : Windows 200X, Linux, Novell Netware Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 36.12.11.70 - Szafy metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają aktualne decyzje administracyjne. 1.2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. 2. Spełnienie wymagań przez podmioty występujące wspólnie. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: 2.1. Oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w rozdziale V pkt. 1 p.pkt 1.1 do 1.5. dotyczące każdego partnera konsorcjum; 2.2. Oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; 2.3. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; 2.4. Jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2.5. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V. niniejszej SIWZ. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wymagane jest spełnienie warunków udziału w postępowaniu oddzielnie przez każdego z uczestników. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. 3. Jedna oferta Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 1) Pzp: 1. Wykonawca z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 Ustawy Pzp (w tym art. 22 ust.1 Ustawy Pzp) (wg załącznika Nr 1 do SIWZ); 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; 1.7. Oświadczenie o warunkach gwarancji; 1.8. Ofertę na druku (oferta)stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 2. Wykonawca spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V.A.1. ppkt 1.2, 1.3, 1.4., 1.5., składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów. B. Oświadczenia i dokumenty, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) Pzp potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań zamawiającego: 1. Certyfikaty i oświadczenia : - certyfikaty CE wystawiony przez notyfikowane jednostki certyfikujące lub deklaracje zgodności CE wystawione przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia, - certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej sprzęt oraz autoryzacje producenta sprzętu, - oświadczenie potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych proponowanego przedmiotu dostawy z wymaganiami określonymi w SIWZ, Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może również złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 1.Oświadczenie potwierdzające posiadanie serwisu gwarancyjnego. 2.Oświadczenie o przyjęciu wymagań dotyczących warunków serwisu gwarancyjnego złożone na druku (oferta). 3.Oświadczenie o przyjęciu obowiązków wykonawcy - złożone na druku (oferta). 4.Oświadczenie o przyjęciu składników ceny - złożone na druku (oferta). 5.Oświadczenie przyjęcia opisu, warunków wprowadzonych w projekcie umowy dostawy - złożone na druku (oferta). 6.Oświadczenie o przyjęciu sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą - złożone na druku (oferta). Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów , wymaganych przez zamawiającego. Do momentu złożenia żądanego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień oferta nie będzie rozpatrywana. Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia warunków umowy odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów, oświadczeń i innych materiałów stanowiących załączniki do oferty złożonej przez wykonawcę. Nie złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Nie złożenie pozostałych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. V.B spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TEATR im. W. Bogusławskiego w Kaliszu Adres: Plac Bogusławskiego 1, 62 - 800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 10:00, miejsce: TEATR im. W. Bogusławskiego w Kaliszu Adres: Plac Bogusławskiego 1, 62 - 800 Kalisz SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Zakup samochodu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Doposażenie pracowni laboratoryjnych na kierunku Elektrotechnika
- Sukcesywne dostawy elektrod oraz osprzętu do aparatów elektrochirurgicznych"
- Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na cztery części.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorząd Urzędu Gminy w Strzałkowie"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sidra
- Dostawa serwera i macierzy w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczeństwo w powiecie słubickim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.