eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipuszDostawa torfu na potrzeby Szkółki Leśnej Trawice Nadleśnictwa Lipusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Lipusz: Dostawa torfu na potrzeby Szkółki Leśnej Trawice Nadleśnictwa Lipusz
Numer ogłoszenia: 149417 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz , ul. Brzozowa 2, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81, faks 58 680 07 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipusz.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa torfu na potrzeby Szkółki Leśnej Trawice Nadleśnictwa Lipusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu na potrzeby Szkółki Leśnej Trawice Nadleśnictwa Lipusz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr 1: Temat: Dostawa torfu niskiego na potrzeby Szkółki Leśnej Trawice. Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 500m3 torfu niskiego o wysokiej zawartości próchnicy - minimum 50% oraz wilgotności od 60 do 70%. Zawartość składników w suchej masie torfu niskiego winna przedstawiać się następująco: azot ogólny 2,0-4,0%, fosfor (P2O5) 0,2-0,8%, potas (K2O) 0,05-0,3%, wapń (CaO) 2,5-6,0%, magnez (MgO) 0,3-0,5%, glin (Al2O5) do 2,5%. Stopień rozkładu torfu niskiego może się wahać od 30% do 60%. Odczyn ph powinien wynosić od 5,5 do 6,0. Torf niski powinien być wolny od widocznych gołym okiem nieprzerobionych fragmentów zanieczyszczeń powyżej 5cm, takich jak: korzenie, łodygi, kłącza, nasiona, gałęzie, darń, liście. Torf nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń pochodzenia nieorganicznego takich jak: kamienie, gruz, szkło, metal, tworzywa sztuczne itd. Dostarczony torf należy złożyć w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego przy Szkółce Leśnej Trawice. Koszty transportu oraz rozładunku z ułożeniem w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poddania próbek dostarczonego torfu analizie chemicznej w upoważnionej do tego celu jednostce, bezpośrednio po zakończeniu dostaw, a przed rozliczeniem faktury. W przypadku otrzymania wyników badania różnych od określonych parametrów w SIWZ i ofercie Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu dostarczonego torfu Wykonawcy na jego koszt i jego staraniem lub do nieuregulowania należności. Opcjonalnie Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego obejmującego dostawę analogiczną jak opisaną w opisie przedmiotu zamówienia (dalej Opcja). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostawy objętej przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 4 ust. 1 umowy. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo ograniczenia zakresu rzeczowego dostawy w wysokości do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonego zgodnie z § 4 ust. 1 umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zadanie częściowe nr 2: Temat: Dostawa torfu wysokiego brązowego w BIG-BALACH na potrzeby Szkółki Leśnej Trawice. Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1500m3 torfu wysokiego brązowego w BIG-BALACH o pojemności 4-6m3 o frakcji 0-40mm, ph od 3,5 do 4,5, wilgotności max. 50%, zawartości organicznej >85%, rozdrobnionego, wolnego od zanieczyszczeń (korzeni, gliny, gruzu, kamieni, piasku), niezachwaszczonego trawą, darnią, chwastami, nieprasowanego - luźnego. Dostarczony torf należy złożyć w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na Szkółce Leśnej Trawice. Koszty transportu oraz rozładunku z ułożeniem w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poddania próbek dostarczonego torfu analizie chemicznej w upoważnionej do tego celu jednostce, bezpośrednio po zakończeniu dostaw, a przed rozliczeniem faktury. W przypadku otrzymania wyników badania różnych od określonych parametrów w SIWZ i ofercie Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu dostarczonego torfu Wykonawcy na jego koszt i jego staraniem lub do nieuregulowania należności. Opcjonalnie Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego obejmującego dostawę analogiczną jak opisaną w opisie przedmiotu zamówienia (dalej Opcja). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostawy objętej przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 4 ust. 1 umowy. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo ograniczenia zakresu rzeczowego dostawy w wysokości do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonego zgodnie z § 4 ust. 1 umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.22.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 975.00 PLN (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt pięć 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 3 150.00 PLN (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt 00/100 PLN) 2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2016-07-29 roku do godz. 10:00. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Starogard Gdański 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470 w takim terminie, aby pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert t. j. do 2016-07-29 do godz. 10:00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data wpływu na rachunek bankowy; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie wymienionej w punkcie 3b, 3c, 3d, 3e, należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisaną w następujący sposób: Dostawa torfu na potrzeby Szkółki Leśnej Trawice Nadleśnictwa Lipusz w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 29.07.2016 roku. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz winny obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt 11 niniejszej SIWZ. 4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy winni udokumentować, iż na dzień składania ofert są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł. bez względu na ilość części, na które składana jest oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wzór formularza oferty na dostawy - Załącznik nr 1 Dokument wypełniony przez Wykonawcę według załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Sprawozdanie z badań oferowanego torfu wykonane przez upoważnioną do tego celu jednostkę, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert, potwierdzające parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian następujących postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: a) przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku, gdy na skutek działania siły wyższej lub innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, wykonanie dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia nie będzie możliwe w okresie obowiązywania umowy. b) zmiana wysokości wynagrodzenia, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) - od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do cen netto zawartych w formularzu cenowym z oferty Wykonawcy. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto na fakturze zgodnie z prawem w dniu wystawienia faktury. 2. Zmiana, o której mowa w pkt 1.b nie wymaga pisemnej zmiany umowy. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lipusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Nadleśnictwa Lipusz, 83-424 Lipusz, ul. Brzozowa 2, Biuro Budownictwa i Inwestycji, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Lipusz, 83-424 Lipusz, ul. Brzozowa 2, Kancelaria Nadleśnictwa, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa torfu niskiego na potrzeby Szkółki Leśnej Trawice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 500m3 torfu niskiego o wysokiej zawartości próchnicy - minimum 50% oraz wilgotności od 60 do 70%. Zawartość składników w suchej masie torfu niskiego winna przedstawiać się następująco: azot ogólny 2,0-4,0%, fosfor (P2O5) 0,2-0,8%, potas (K2O) 0,05-0,3%, wapń (CaO) 2,5-6,0%, magnez (MgO) 0,3-0,5%, glin (Al2O5) do 2,5%. Stopień rozkładu torfu niskiego może się wahać od 30% do 60%. Odczyn ph powinien wynosić od 5,5 do 6,0. Torf niski powinien być wolny od widocznych gołym okiem nieprzerobionych fragmentów zanieczyszczeń powyżej 5cm, takich jak: korzenie, łodygi, kłącza, nasiona, gałęzie, darń, liście. Torf nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń pochodzenia nieorganicznego takich jak: kamienie, gruz, szkło, metal, tworzywa sztuczne itd. Dostarczony torf należy złożyć w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego przy Szkółce Leśnej Trawice. Koszty transportu oraz rozładunku z ułożeniem w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poddania próbek dostarczonego torfu analizie chemicznej w upoważnionej do tego celu jednostce, bezpośrednio po zakończeniu dostaw, a przed rozliczeniem faktury. W przypadku otrzymania wyników badania różnych od określonych parametrów w SIWZ i ofercie Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu dostarczonego torfu Wykonawcy na jego koszt i jego staraniem lub do nieuregulowania należności. Opcjonalnie Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego obejmującego dostawę analogiczną jak opisaną w opisie przedmiotu zamówienia (dalej Opcja). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostawy objętej przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 4 ust. 1 umowy. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo ograniczenia zakresu rzeczowego dostawy w wysokości do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonego zgodnie z § 4 ust. 1 umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa torfu wysokiego brązowego w BIG-BALACH na potrzeby Szkółki Leśnej Trawice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 500m3 torfu wysokiego brązowego w BIG-BALACH o pojemności 4-6m3 o frakcji 0-40mm, ph od 3,5 do 4,5, wilgotności max. 50%, zawartości organicznej >85%, rozdrobnionego, wolnego od zanieczyszczeń (korzeni, gliny, gruzu, kamieni, piasku), niezachwaszczonego trawą, darnią, chwastami, nieprasowanego - luźnego. Dostarczony torf należy złożyć w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na Szkółce Leśnej Trawice. Koszty transportu oraz rozładunku z ułożeniem w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego pokrywa Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poddania próbek dostarczonego torfu analizie chemicznej w upoważnionej do tego celu jednostce, bezpośrednio po zakończeniu dostaw, a przed rozliczeniem faktury. W przypadku otrzymania wyników badania różnych od określonych parametrów w SIWZ i ofercie Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrotu dostarczonego torfu Wykonawcy na jego koszt i jego staraniem lub do nieuregulowania należności. Opcjonalnie Zamawiający uprawniony będzie do zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego obejmującego dostawę analogiczną jak opisaną w opisie przedmiotu zamówienia (dalej Opcja). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostawy objętej przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o jej zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 4 ust. 1 umowy. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo ograniczenia zakresu rzeczowego dostawy w wysokości do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonego zgodnie z § 4 ust. 1 umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.