Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-26
Kalisz: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (samojezdnego) do utrzymania ulic na terenie miasta Kalisza
Numer ogłoszenia: 149419 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (samojezdnego) do utrzymania ulic na terenie miasta Kalisza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.2. Szczegółowe wymagania co do przedmiotu zamówienia: 4.2.1 Jednostka centralna a) min. moc: 25 KM b) napęd: hydrauliczny c) stały napęd na 4 koła d) układ kierowniczy: hydrauliczny, przegubowy e) silnik zamontowany w tylnej części pojazdu f) kabina - ogrzewanie - wycieraczka przednia - wycieraczka tylna - spryskiwacz wycieraczki - oświetlenie drogowe - oświetlenie robocze (tył) - lusterka boczne - wyeksponowane, zewnętrzne światło ostrzegawcze (kolor żółty) 4.2.2 Osprzęt a) agregat koszący: - szerokość koszenia: min. 1300 mm - system mielący - regulowana wysokość koszenia - sterowanie: hydrauliczne b) szczotka zamiatająca - czołowa - szerokość pracy: min. 1300 mm - zbiornik na odpady - min. poj. 150 dm3 - regulowany kąt zamiatania - system zraszania - koła postojowe do szczotki - sterowanie: hydrauliczne c) szczotka zamiatająca - boczna - szerokość pracy: min. 350 mm d) pług śnieżny - szerokość pracy: min. 1300 mm (regulowana) - wysokość pługu: min. 500 mm - możliwość regulacji pozycji pługu - sterowanie: hydrauliczne e) piaskarka - szerokość pracy: min. 800 mm - ładowność: min. 150 kg f) ładowarka - szerokość pracy: min. 800 mm - ładowność: min. 100 kg g) urządzenie ciśnieniowe do mycia tablic znaków drogowych - lanca wraz z wężem - min. długość węża: 5 m - pojemnik na wodę - min. poj. 150 dm3 4.3. Inne koszty i wymagania dot. przedmiotu zamówienia. 4.3.1. koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4.3.2. przekazanie urządzenia przez Wykonawcę nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego z opisem stanu technicznego oraz na podstawie złożonych dokumentów. 4.3.3. urządzenie musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem 4.3.4. wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe 4.3.5. dostawca jest zobowiązany do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego sprzętu oraz siedziby i adresu serwisu. 4.3.6. koszt przeszkolenia obsługi sprzętu ponosi wykonawca. 4.4. Wymagane dokumenty dostarczane wraz z urządzeniem. - książka pojazdu lub karta pojazdu. - książka i karta gwarancyjna - komplet dokumentów umozliwiających rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie. - instrukcja obsługi w języku polskim 4.5. Gwarancja i serwis pogwarancyjny. Wykonawca musi posiadać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny . Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym. W celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełen serwis części zamiennych. Wymagane warunki gwarancji: - urządzenie wraz z osprzętem : 30 miesięcy - czas przybycia serwisu od momentu zgłoszenia awarii: do 3 godzin. - czas usunięcia awarii lub dostarczenia sprzętu zamiennego na czas awarii: w ciągu 24 godzin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT pokój nr 201 mieszczący się na I piętrze budynku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego należy wykonać w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Remont i zabezpieczenie budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy ul. Wał Staromiejski 8a
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych dla RCKiK w Kaliszu.
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji domofonowych i automatyki bram w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu.
- Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na trzy części
- Dostawa kubków termoaktywnych
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.