Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-19
Lublin: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 17 części
Numer ogłoszenia: 149428 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 17 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego oraz plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 17 części, zgodnie z załącznikami nr 1-17 do SIWZ: Część 1 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 - Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 9 do SIWZ, Część 10 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 10 do SIWZ, Część 11 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 11 do SIWZ, Część 12 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 12 do SIWZ, Część 13 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 13 do SIWZ, Część 14 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 14 do SIWZ, Część 15 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 15 do SIWZ, Część 16 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 16 do SIWZ, Część 17 - Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 17 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 44.61.34.00-4, 39.30.00.00-5, 09.21.10.00-1, 38.41.30.00-3, 31.71.11.40-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełnione załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę, zgodnych z załącznikami nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14 i/lub 15 i/lub 16 i/lub 17 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania dostawy częściowej - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://up.lublin.pl/szp/ lub Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54, 20-950 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Akademicka 13 pokój 54, 20-950 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1, 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.34.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.34.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania dostawy częściowej - 5
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania o nazwie Red Hat Enterprise Linux Server, Premium (Physical or Virtual Nodes).
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU DO POBIERANIA KRWI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa głębinowych elektrod do rejestracji wenątrzczaszkowej używanych podczas wszczepiania elektrody neurostymulującej u osób zakwalifikowanych do procedury głębokiej stymulacji mózgu (DBS)
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.