Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-07
Koszalin: WYMIANA ISTNIEJĄCEJ SIECI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY Z RUR STALOWYCH NA RURY PREIZOLOWANE W DPS W NOWYCH BIELICACH
W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 149447 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA ISTNIEJĄCEJ SIECI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY Z RUR STALOWYCH NA RURY PREIZOLOWANE W DPS W NOWYCH BIELICACH W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę istniejącej sieci centralnego ogrzewania i ciepłej wody z rur stalowych na rury preizolowane od budynku administracyjno- mieszkalnego do budynku pralni Domu Pomocy Społecznej w Nowych Bielicach. 2.Zakres prac obejmuje: -) wykonanie robót ziemnych dla odkrycia kanałów ciepłowniczych; -) demontaż całkowity istniejących rurociągów; -) wykonanie podłoża z materiałów sypkich dla montażu rurociągów preizolowanych; -) wykonanie rurociągu ciepłowniczego z rur preizolowanych - 204,0 m; -) wykonanie rurociągu z rur preizolowanych dla ciepłej wody - 102m; -) wykonanie prób i badań radiologicznych połączeń spawanych, uruchomienie przyłączy ciepłowniczych; -)uzupełnienie rozebranych nawierzchni i uporządkowanie terenu po wykonanych robotach ziemnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone przez Zamawiającego, 4. spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1. wykazać się doświadczeniem o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia - tzn. wykazać że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub realizują co najmniej 1 (jedną) robotę związaną z wykonaniem sieci z rur preizolowanych o wartości min.150.000,00 PLN brutto i przedłożą dokument/y/ potwierdzający/e/, że zamówienie zostało zrealizowane (bądź jest realizowane) z należytą starannością, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 3. dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 4. udzielić minimum 60-cio miesięcznej gwarancji na stolarkę okienną; 5. wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 23.12.2009 r.; 6. zabezpieczyć ofertę wymaganym wadium. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą sporządzoną wg załącznika nr 1 do SIWZ musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na/lub wg druku Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające: a)dane Wykonawcy, b)oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (zał. nr 6 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c)oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d)oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, e)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat do urzędu skarbowego, f)oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g)oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h)oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy. 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 3 do SIWZ; 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III , pkt XII SIWZ; 6)wykaz wykonanych robót sporządzony na/lub wg załącznika nr 8 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE w KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro)
tel. 0943428576, 09434283333.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE w KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul. Racławicka 13 - pokój 301/302 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Utwardzenie części terenu działki nr 21/25 obręb 0020 przy ul. J. Dąbrowskiego w Koszalinie"
- Dostawa gotowych podłóż hodowlanych do diagnostyki mikrobiologicznej i szczepów wzorcowych do kontroli jakości, w raz z dzierżawą mikroskopu optycznego dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzyżowanie z DW 208 - Polanów
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- "Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Kanałowej w Cekcynie"
- "Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin"
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dębe Małe odcinek 512mb, na dz. nr ew. 22/1, 22/2, 259/1
- "Budowa odcinka sieci wodociągowej Ponikiew Wielka - Soje"
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.