Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowa chodników i zatok autobusowych wraz z remontem nawierzchni jezdni, z dostosowaniem do kategorii ruchu KR-4 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 698, na odcinku od km 2+052 do km 3+723 - przejście przez m. Stok Lacki, woj. mazowieckie - nr postępowania 044/07 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, do kontaktów: Anna Goebel, ul. Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6211675, 6213257, fax 022 6297196, e-mail: przetargi@mzdw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników i zatok autobusowych wraz z remontem nawierzchni jezdni, z dostosowaniem do kategorii ruchu KR-4 w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 698, na odcinku od km 2+052 do km 3+723 - przejście przez m. Stok Lacki, woj. mazowieckie - nr postępowania 044/07 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga wojewódzka Nr 698, na odcinku od km 2+052 do km 3+723. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa chodników i zatok autobusowych wraz z remontem nawierzchni jezdni, z dostosowaniem do kategorii ruchu KR-4, w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 698, na odcinku od km 2+052 do km 3+723 - przejście przez m. Stok Lacki, woj. mazowieckie - nr postępowania 044/07. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa chodników i zatok autobusowych wraz z remontem nawierzchni jezdni, z dostosowaniem do kategorii ruchu KR-4, w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 698, na odcinku od km 2+052 do km 3+723 - przejście przez m. Stok Lacki, woj. mazowieckie - nr postępowania 044/07. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 120.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 55 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 4. Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, 5. Dysponowanie personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia, tj.: min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej; wskazane osoby winne są wykazać się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 6. Posiadanie dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000,00 zł, 7. Dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pisemne oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde, 3) dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których ww. zamówienia były realizowane, potwierdzające że zostały one wykonane należycie, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 5) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, 6) doświadczenie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, 7) kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, 8) wypełniony kosztorys ofertowy, 9) aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierające nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy, z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11) informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13) zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14) dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 zł, 15) kopię dowodu wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl. Opłata: 30 + VAT; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście w siedzibie zamawiającego po wpłaceniu należności na konto nr 30 1020 1097 0000 7502 0102 8570, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 15:00 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 11:30, siedziba Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 3, pokój nr 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg na terenie Gminie Tykocin
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Zawadka
- Remont i przebudowa dróg na terenie Gminy Zagórz
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.
- Podniesienie bezpieczeństwa mieszkańców wsi Struga poprzez modernizację infrastruktury drogowej
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.