eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy materiałów biurowych DZP/38/382-24/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy materiałów biurowych DZP/38/382-24/09
Numer ogłoszenia: 149458 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych DZP/38/382-24/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części (pakiety): Pakiet nr 1 - Różne artykuły biurowe, Pakiet nr 2 - Tonery, kasety, tusze oraz taśm, Pakiet nr 3 - Kupony RUM, Pakiet nr 4 - Druki medyczne, Pakiet nr 5 - Opakowania do archiwizacji, Pakiet nr 6 - Bindownica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Termin poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Termin gwarancji artykułów i/lub materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych telefonicznie, faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia Zamawiającego, że dostarczone artykuły i lub materiały eksploatacyjne są fabrycznie nowe i wolne od wad oraz odpowiadają, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu Termin gwarancji artykułów i/lub materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta. W przypadku tonerów, tuszy, oraz taśm do drukarek Zamawiający dopuszcza zamienniki innych firm niż producent drukarki zastrzegając jednak, że:- nie mogą to być tonery i tusze o zmniejszonej pojemności do tzw. sporadycznego drukowania, nie mogą to być tonery, tusze i taśmy uprzednio wielokrotnie napełniane/ regenerowane;- jeśli na rynku jest dostępnych kilka wersji, ma to być wersja o największej dostępnej pojemności. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pustych, zużytych opakowań po tuszach, tonerach oraz zużyte taśmy i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji. Odbiór przez Wykonawcę pustych opakowań nastąpi po telefonicznym zgłoszeniu w ciągu siedmiu dni - dotyczy opakowań zużytych tuszy, tonerów oraz taśm, które zostały dostarczone przez cały okres trwania umowy, zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wytworzone w sposób gwarantujący kompatybilność z urządzeniem, dla którego zostały przypisane. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT, b) zmiana ceny urzędowej - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego cenę urzędową, c) korzystania z rabatów cenowych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy oraz gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktów zostanie wstrzymana lub produkty zostaną wycofane ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkty równoważne dla wstrzymanych lub wycofanych produktów, tych samych ilościach, jednak nie droższe, d) zmiany cen w związku z wprowadzeniem nowych druków medycznych wydawnictw akcydensowych (dotyczy Pakietu nr 4),zmiany we wzorach druków medycznych wydawnictw akcydensowych będących przedmiotem niniejszej umowy (dotyczy Pakietu nr 4).Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: w postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić poniższy warunek i potwierdzić jego spełnienie wskazanymi dokumentami: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz Informacje o dokumentach i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP 2) Wykonawca ma wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej. 3) Wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niemniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie oferowanego zadania z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami ( np. referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały zrealizowane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wws2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, AL. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pok. Nr 9, XI piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2, AL. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - pok. Nr 9, XI piętro. Otwarcie nastąpi w sali konferencyjnej g. 10.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Różne artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 105 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Tonert, kasety, tusze oraz taśmy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 71 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Kuponu RUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 1 pozycję..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Druki medyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Opakowania do archiwizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.95.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Bindownice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.