Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-26
Mikołajki: Dostawa i montaż wyposażenia budynku i przystani Mazurskiego Klubu Żeglarskiego w Mikołajkach
Numer ogłoszenia: 149459 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki , ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, faks 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia budynku i przystani Mazurskiego Klubu Żeglarskiego w Mikołajkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań, tj.: Zadanie 1 - Dostawa i montaż mebli: szczegółowy wykaz mebli stanowiących przedmiot zadania nr 1, wraz ze wskazaniem opisu i parametrów technicznych określa załącznik nr 1 rozdziału D siwz. Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia przystani: szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania nr 2 określa załącznik nr 2 rozdziału D siwz. Zadanie 3 - Dostawa sprzętu biurowo-komputerowego: szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania nr 3, wraz ze wskazaniem opisu i parametrów technicznych określa załącznik nr 3 rozdziału D siwz. Zadanie 4 - Dostawa i montaż systemu monitoringu: szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania nr 4, wraz ze wskazaniem opisu i parametrów technicznych określa załącznik nr 4 rozdziału D siwz. Zadanie 5 - Montaż odnóg cumowniczych i boji: montaż 10 sztuk dystansowych odnóg cumowniczych F600 i 10 sztuk boji cumowniczych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na przystani Mazurskiego Klubu Żeglarskiego w Mikołajkach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 34.51.51.00-1, 30.21.30.00-5, 32.30.00.00-6, 35.12.17.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 114.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy wykaz mebli stanowiących przedmiot zadania nr 1, wraz ze wskazaniem opisu i parametrów technicznych określa załącznik nr 1 rozdziału D siwz.Zamawiający przewiduje dostawę następujących rodzaji mebli: Szafa ubraniowa dwudrzwiowa, Szafka,Łóżko,Materac łóżka sprężynowy, Sofa rozkładana, Krzesło, Stół konferencyjny, Stół konferencyjny narożny, Stół konferencyjny owalny, Stolik okolicznościowy, Krzesła tapicerowane, Witryna gabinetowa, Zestaw narożny tapicerowany + fotel (do sali konferencyjnej) Zestaw narożny tapicerowany (do aneksu kuchennego), Pufa, Witryna - komoda do aneksu kuchennego, Ława okolicznościowa do aneksu Kuchennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa wyposażenia przystani.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania nr 2 określa załącznik nr 2 rozdziału D siwz, tj. Koło ratunkowe, Rzutka ratownicza, Bosak 1,8 m, Drabinka kąpielowa 4-stopniowa, Gaśnica 6 kg, Koc gaśniczy, , bączek wiosłowy, Maszt flagowy 8 - metrowy, Dystansowa odnoga cumownicza F600, Boja cumownicza B75L, Łańcuch 13mm, Szekla o14, Martwa kotwica 700 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.51.51.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowo-komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania nr 3, wraz ze wskazaniem opisu i parametrów technicznych określa załącznik nr 3 rozdziału D siwz: projektor , uchwyt sufitowy do projektora 3) ekran elektryczny, notebook.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż systemu monitoringu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy wykaz sprzętu stanowiącego przedmiot zadania nr 4, wraz ze wskazaniem opisu i parametrów technicznych określa załącznik nr 4 rozdziału D siwz: Kamera, Karta DVR, Zasilacz, Przewody, Dysk twardy, Transofmator video, Zasilanie, RJ45, BNC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 35.12.17.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Montaż odnóg cumowniczych i boji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: montaż 10 sztuk dystansowych odnóg cumowniczych F600 i 10 sztuk boji cumowniczych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na przystani Mazurskiego Klubu Żeglarskiego w Mikołajkach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.51.51.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MIKOŁAJKI
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków Gminy Mikołajki
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa stadionu wielofunkcyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu - Etap I i Etap II"
więcej: przetargi MIKOŁAJKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części.
- Zakup doposażenie do pracowni zawodowych, językowych i pracowni egzaminacyjnej Zespołu Szkół w Głuchowie, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja"
- Dostawa komputerów biurowych
- Dostawa komputerów osobistych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Olsztynie
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli i krzeseł dla komórek szpitala - z podziałem na zadania.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.