Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Łabiszyn: DOSTAWA I WYMIANA OKIEN W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W ŁABISZYNIE, UL. NADNOTECKA
Numer ogłoszenia: 149520 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łabiszynie, pl. 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3844052, fax 052 3844052.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.bip.labiszyn.pl/?cid=89
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I WYMIANA OKIEN W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W ŁABISZYNIE, UL. NADNOTECKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa okien z tworzyw sztucznych (PCV) i wymiana okien w Budynku Zespołu Szkół w Łabiszynie przy ulo. Nadnoteckiej 2 w ilości 109 szt (zestawienie okien w załączniku do projektu umowy). Dostawa okien obejmuje: - dostarczenie okien z PCV na miejsce wbudowania - szt 109 (transportem dostawcy) - dostarczenie materiałów uzupełniajacych na miejsce wbudowania Okna z PCV - wymagania: 1. Szklenie - podwójne 4/16AR/4 szyby zespolone typu float lub thermofloat, lub inne o podobnych parametrach grubość szyb min.4 mm konstrukcja jednoramowa ilość skrzydeł i sposób otwierania wg. zestawienia (zał. nr 1 do umowy) materiał ościeżnic i skrzydeł - kształtowniki PCV wielokomorowe (5 komór) materiał wysoko udarowy, systemowe, wzmocnione profilami ze stali ocynkowanej gr. 1,6 - 3 mm spełniające kryteria co najmniej systemu THYSEND lub równorzędne: - izolacyjność- termiczna szklenia 1 W/(m2 K), - izolacyjność- termiczna konstrukcji 2,3 - 2,6 W/(m2K ), - izolacyjność- akustyczna 32 - 46 dB, - wodoszczelność- - szczelność- na wody opadowe : szczelne przy różnicy ciśnień 260 Pa (120 l/h/m2, - uszczelnieni odporne na działanie warunków atmosferycznych -wciskane, współtłoczone, montowane w ościeżnicy i skrzydle, - okucia systemowe lub związane z systemem rozwieralno-uchylne z możliwością rozszczelnienia okna przy zamkniętym skrzydle np. SIGENIA lub równorzędne, - stopień infiltracji powietrza maks. 0,5-1,0 (okna nierozszczelnione ), - sztywność- okien przy ciśnieniu 1000 Pa osiągająca strzałkę ugięcia < 1/150 długości szyby, - profile w klasie A z uwagi na grubość- ścianek wg. PN-EN12608:2004 (załączyć aprobatę techniczną ),profile bezołowiowe - Wymiana okien Zakres robót do wykonania: zdemontowanie starych ościeznic drewnianych przygotowanie otworu do montażu nowego okna, osadzenie okna z PCV ( wraz z wykonaniem robót towarzyszących - kotwieniem, ustawieniem, uszczelnieniem pianką montażową, niezbędnym uzupełnieniem tynków ościeży okiennych) wywiezienie materiału z rozbiorki na wskazane miejsce składowania (odl.do 1,5 km) Sprzęt, transport (w zakresie dostawy i montażu) zabezpiecza Wykonawca. materiałów uzupełniajacych na miejsce wbudowania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a/ złożą kompletną i ważną ofertę w terminie określonym w SIWZ b/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy f/. załączą do oferty wykaz wykonanych zadań (lata 2006-2008) podobnych do przedmiotu zamówienia g). złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, b/ dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, c/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby a w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/ aktualne zaświadczenie właściwego dla siedziby oferenta składającego ofertę, naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f/ oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ i z art. 24 załącznik Nr 4 g/ wykaz wykonanych podobnych zamówień z okresu 2006 -2008r. wzór - załącznik Nr 5 do SIWZ. h/. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.labiszyn.pl/?cid=89
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łabiszynie Plac 1000-lecia 1 89-210 Łabiszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miejski w Łabiszynie Plac 1000-lecia 1 89-210 Łabiszyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa napędów mechanicznych upustów dennych oraz zasuw przelewów powierzchniowych na zbiorniku Chańcza
- "Przebudowa budynku garażowo-magazynowego wraz zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną przy Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Andrychowie - etap II"
- Wymiana stolarki budowlanej
- "Termomodernizacja budynku B Centrali NIK wraz z robotami towarzyszącymi"
- Budowa hali sportowej z boiskiem wielofunkcyjnym przy Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Stalowej Woli.
- Remont i adaptacja budynku gminnego na potrzeby świetlicy wiejskiej w Golach Zadanie realizowane z udziałem środków Województwa Mazowieckiego, "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych"
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.