Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-24
Warszawa: Przeprowadzenie jednorazowej analizy bezpieczeństwa teleinformatycznego w Banku Gospodarstwa Krajowego przed przygotowaniem do certyfikacji systemu zarządzania ISMS na zgodność z normą ISO/IEC 27001:2005
Numer ogłoszenia: 149530 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, fax 022 6270378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie jednorazowej analizy bezpieczeństwa teleinformatycznego w Banku Gospodarstwa Krajowego przed przygotowaniem do certyfikacji systemu zarządzania ISMS na zgodność z normą ISO/IEC 27001:2005.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie jednorazowej analizy bezpieczeństwa teleinformatycznego w Banku Gospodarstwa Krajowego przed przygotowaniem do certyfikacji systemu zarządzania ISMS na zgodność z normą ISO/IEC 27001:2005
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.15.00.00 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 72.15.00.00 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 55.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.) (ustawa PZP) tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. warunek potencjału kadrowego: W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, musi wykazać, że dysponuje zespołem składającym się przynajmniej z 3 osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu niniejszego zamówienia spełniającymi następujące wymagania: a. kierownik zespołu wykonawcy - musi posiadać doświadczenie w nadzorze co najmniej 3 zrealizowanych projektów polegających na analizie bezpieczeństwa teleinformatycznego (zamawiający za analizę bezpieczeństwa teleinformatycznego uzna również audyt lub ekspertyzę lub kontrolę systemu teleinformatycznego). b. co najmniej dwóch ekspertów - z których każdy: - brał udział w przeprowadzeniu co najmniej 3 analiz bezpieczeństwa teleinformatycznego (zamawiający za udział w przeprowadzeniu analizy bezpieczeństwa teleinformatycznego uzna również udział w przeprowadzeniu audytu lub ekspertyzy lub kontroli systemu teleinformatycznego). c. osoby wskazane powyżej w literach a i b muszą posiadać: - przynajmniej jeden z niżej wymienionych ważnych certyfikatów branżowych: CISA (Certified Information System Auditor - Certyfikowany Audytor Systemów Informacyjnych) wydany przez ISACA (Information Systems Audit and Control Association) - Stowarzyszenie do spraw audytu i kontroli systemów informatycznych, CISSP (Certified Information Systems Security Professional) - wydawany przez firmę ISC2 - (International Information Systems Security Certification Consortium, Inc.), CISM (Certified Information Security Manager - Certyfikowany Menedżer Bezpieczeństwa Informacji) wydane przez ISACA (Information Systems Audit and Control Association) - Stowarzyszenie do spraw audytu i kontroli systemów informatycznych, Audytor wiodący ISMS - ISO/IEC 27001:2005 rejestrowany w IRCA (International Register of Certificated Auditors). - ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową, oznaczonych klauzulą - zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.) Spełnienie warunku potencjału kadrowego należy udokumentować poprzez złożenie wraz z ofertą: - wykazu osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, - kopię dokumentów potwierdzających posiadanie certyfikatów branżowych i poświadczeń bezpieczeństwa osobowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 3. warunek doświadczenia: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech (3) usług polegających na analizie (zamawiający za analizę uzna również audyt lub ekspertyzę lub kontrolę) systemów informatycznych, wykonanych z należytą starannością z zastosowaniem metodyki COBiT (Control Objectives for Information and related Technology), Spełnianie warunku doświadczenia należy udokumentować poprzez złożenie wraz z ofertą wypełnionego wykazu (doświadczenie) według załącznika nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymaganych usług. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Spełnienie warunków opisanych w części VI (siwz) należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII (siwz). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo zażądania do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy, wg załącznika nr 5 do SIWZ (doświadczenie). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane w części VI pkt 3 (siwz), usługi zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - Potencjał kadrowy. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie, zgodnie z warunkiem udziału w postępowaniu, przez osoby wymagane w części VI pkt 2 (siwz) certyfikatów branżowych, poświadczeń bezpieczeństwa osobowego. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - (wymogi dla wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) 1. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty wymienione w części VIII (siwz) z zastrzeżeniem, że zamiast dokumentów, o których mowa w części VIII (siwz): 1) pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokument, o których mowa w punkcie 1. ppkt 1) lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1. ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wówczas punkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty, o których mowa w części VIII, IX (siwz), sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Szczegółowe wymagania dotyczące dokumentów znajdują się w siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego Departament Bezpieczeństwa Al. Jerozolimskie 7 00-955 Warszawa II piętro, pok. 258 nr faksu +48 22 627 04 78.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:45, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Departament Bezpieczeństwa Al. Jerozolimskie 7 00-955 Warszawa II piętro, pok. 258 (Termin otwarcia ofert 04/09/2007 o godz 11:00 sala nr 200).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie audytu oraz opracowanie dokumentacji w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Nowy Dwór Gdański"
- Opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminie Krobia w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczna Gmina Krobia"
więcej: Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.