Ogłoszenie z dnia 2011-06-08
Łódź: świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Centrum II.
Numer ogłoszenia: 149570 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Centrum II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 3.1. Udzielanie opinii i porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa niezwłocznie- nie później niż 3 dni liczone od daty otrzymania pisma. 3.2. Prowadzenie instruktaży pracowników Administracji dotyczących zmian lub wchodzenia nowych przepisów prawnych w odniesieniu do profilu działalności firmy Zamawiającego oraz przekazywanie w formie pisemnej na bieżąco zaleceń z nich wynikających celem wprowadzenia do stosowania. 3.3. Uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, których celem jest powstanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, w tym zwłaszcza w odniesieniu do kontraktów nietypowych lub wieloletnich. 3.4. Pomoc prawna przy opracowaniu umów związanych z udziałem Zamawiającego . Badanie umów z kontrahentami pod kątem zgodności z przepisami prawa. 3.5. Opracowywanie z udziałem wytypowanego pracownika Administracji sposobu podejmowania działań w dochodzeniu lub uznaniu roszczeń poprzez bieżący kontakt. 3.6. Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego Zamawiającego (obsługa nie dotyczy Wspólnot Mieszkaniowych) w postępowaniu sądowym i administracyjnym w kraju a także przed innymi organami orzekającymi oraz na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu trwających procedur. 3.7. Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych będzie wykonywana w zakresie zwykłego zarządu wynikającego z umowy o administrowaniu zawartej przez Zamawiającego ze Wspólnotą Mieszkaniową. Reprezentacja Wspólnot w postępowaniach procesowych wymaga odrębnego zlecenia uzgodnionego z Zarządem Wspólnoty zarówno w zakresie rzeczowym jak i finansowym. 3.8. Nadzór nad postępowaniami komorniczymi łącznie z ustaleniem dalszego sposobu postępowania , przy bezskutecznych działaniach komorniczych. 3.9.Nadzór nad postępowaniami eksmisyjnymi celem zapewnienia skuteczności eksmisji. 3.10. Nadzór i kontrola nad właściwym archiwizowaniem dokumentów dotyczących obsługi prawnej i terminowym prowadzeniu korespondencji związanej z obsługą prawną Administracji. 3.11. Współpraca z Działem Księgowości i Eksploatacji w zakresie klasyfikowania należności przeterminowanych, oraz wydawanie opinii prawnych o spisaniu należności w ciężar strat lub zysków Zleceniodawcy, należności zgłoszonych do umorzenia i wytypowaniu należności na które powinny być utworzone rezerwy. 3.12.Opiniowanie i opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych firmy w porozumieniu z innymi komórkami organizacyjnymi lub na polecenie Dyrektora Administracji. 3.13. Opiniowanie zasadności finansowych roszczeń osób trzecich wobec Administracji. 3.14. Analiza prawna zawieranych polis ubezpieczeniowych z udziałem ubezpieczycieli pod kątem właściwego zabezpieczenia interesów Administracji. 3.15.Opracowanie projektów umów dla poszczególnych trybów występujących w ustawie Prawo zamówień publicznych, oraz kodeksie cywilnym na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw. 3.16.Opiniowanie dokumentów przygotowanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówieniach Publicznych, oraz kodeksu cywilnego otrzymanych z Sekcji Zamówień Publicznych niezwłocznie, ale nie później niż 3 dni. 3.17. Pomoc w redagowaniu korespondencji z wykonawcami dotyczącej prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 3.18. Opiniowanie złożonych ofert (wniosków) o dopuszczenie udziału w postępowaniu pod względem formalno-prawnym. 3.19. Prowadzenie następującego rodzaje dokumentacji: - repertorium sądowe - dziennik korespondencji - akta spraw sądowych czynnych i biernych - teczki opinii prawnych. 3.20. Udzielanie informacji wraz ze wskazaniem niezbędnych zmian koniecznych do uwzględnienia w bieżącej pracy AN CII w następującym zakresie : - zmian przepisów prawa dotyczących jednostki - raz na kwartał, - środków zaskarżania wniesionych w imieniu jednostki lub przeciwko niej, - kwartalnego sprawozdania z prowadzonych spraw sądowych ze wskazaniem przewidywanego wyniku oraz terminu zakończenia sprawy - rocznego zestawienia wszystkich spraw sądowych ze wskazaniem ich wyniku lub przewidywanego zakończenia - wskazanie spraw, które mogą zostać skierowane w najbliższej przyszłości na drogę postępowania sądowego - listy zarchiwizowanych spraw sądowych 3.21. Czas pracy radcy prawnego lub adwokata Wykonawcy to: stałe dyżury w siedzibie Zamawiającego tj. każdy np. poniedziałek i czwartek w godzinach 10.15 - 15.15 w szczególności w sprawach dotyczących ustawy Prawo zamówień publicznych stałe dyżury w siedzibie Zleceniodawcy tj. każdy np. wtorek i środa w godzinach 10.15 - 15.15 z uwzględnieniem stawiennictwa w tych dniach i godzinach w sądach i urzędach w związku z prowadzonymi na rzecz Zleceniodawcy sprawami dyżury pilne w razie nagłej potrzeby po telefonicznym uzgodnieniu. Nieobecność radcy prawnego lub adwokata bądź zmiana godzin może nastąpić w porozumieniu ze Zamawiającym. 3.22. Udzielanie informacji o przepisach prawnych organizacjom społecznym i zawodowym działającym na terenie Zamawiającego - na ich wniosek. 3.23. Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Administracji mieszczących się w ramach obsługi prawnej...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA ADWOKACKA ADW. MARCIN STACEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA ADWOKACKA ADW. MARCIN STACEWICZ
- Kancelaria Adwokacka adwokat Marcin Stacewicz, ul. Moniuszki 3/5a, 90-101 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95073,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51660,00
Oferta z najniższą ceną: 51660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73504,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 5 ust. 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowi, że w przypadku zamówień niepriorytetowych , o których mowa w ust. 1 powyższego artykułu, w tym usług prawniczych, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 w/w ustawy. Przedmiotem zamówienia są usługi prawnicze , tj. usługi o charakterze niepriorytetowym określone przepisach Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12) poz.68)
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach oraz naprawach klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- "Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- 47/TP/ZP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Ośrodka Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kompleksowej obsługi prawnej działań podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 1. Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Lublinie
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.