Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Inowrocław: Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów integracyjnych w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych - dla czterech grup osób.
Numer ogłoszenia: 149583 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 35 92 255, faks 0-52 35 92 255.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów integracyjnych w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych - dla czterech grup osób..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów integracyjnych w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych - dla czterech grup osób. Grupy uczestników, utworzone i skierowane do udziału w warsztatach przez Zamawiającego, są objęte realizowanym w 2011 r. w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projektem systemowym Podróż w usamodzielnienie. Realizacja zadania dla każdej grupy osób stanowi odrębną część zamówienia i może być przeprowadzona przez innego Wykonawcę (na każdą część zamówienia należy złożyć odrębną ofertę).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 92.00.00.00-1, 63.50.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty: 1. zezwolenia na działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych, 2. zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych. Wykonawca posiadający ważne zezwolenie na działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych, wpisany do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych, który przedłoży odpowiednie dokumenty, będzie spełniać ten warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (załącznik 2.), których należyte wykonanie jest potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dokumentami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte przeprowadzenie usługi/usług w wymaganym zakresie, będzie spełniać ten warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia (załącznik 3.). W ramach wykazu wymagane jest również podanie informacji na temat prawa do dysponowania potencjałem technicznym, a w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu/innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotu/podmiotów do udostępnienia tychże zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania. Wykonawca, którego wykaz i dołączone do niego dodatkowe dokumenty będą wskazywać na to, że na potrzeby realizacji zamówienia zostaną zapewnione odpowiednie warunki, będzie spełniać ten warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4.) oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca, który wykaże, że w celu wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponować osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i uprawnienia, będzie spełniać ten warunek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowy program warsztatów wyjazdowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Atrakcyjność zajęć integracyjnych - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie informacji zawartych w Wykazie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4.), na następujących warunkach: a) zmiany dokonać można wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, b) osoba/y wyznaczona/e w ramach zmiany do realizacji zamówienia będzie/będą posiadać kwalifikacje i uprawnienia co najmniej równe kwalifikacjom i uprawnieniom osób wyszczególnionych w złożonej ofercie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.inowroclaw.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu
ul. Mątewska 17
88-100 Inowrocław
/pok. 132/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu ul. Mątewska 17 88-100 Inowrocław /pok. 133/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest objęty realizowanym w 2011 r. w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projektem systemowym Podróż w usamodzielnienie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyjazdowe warsztaty integracyjne - część I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Charakterystyka grupy: 17 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej i rodzin zastępczych w wieku 15 - 18 lat (7 dziewczynek, 10 chłopców). 2. Termin wyjazdu: 25 czerwca - 1 lipca 2011 r. 3. Ilość dni: 7. 4. Miejsce pobytu: ośrodek wypoczynkowy nad morzem, zlokalizowany blisko morza. 5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy: a) zapewnienie opieki 2 wychowawców dla dzieci na cały czas trwania warsztatów (Zamawiający zapewnia psychologa), b) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla 20 osób (dzieci + 1 psycholog + 2 wychowawców), c) zapewnienie ubezpieczenia dla całej 20-osobowej grupy na czas przejazdów i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych, d) zapewnienie noclegów dla dzieci w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz dla psychologa i 2 wychowawców w pokojach 1 i 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku, e) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie - dla dzieci, psychologa i wychowawcy, f) zapewnienie cateringu podczas zajęć (zimne i gorące napoje, ciastka, przekąski) oraz suchego prowiantu podczas wyjazdów organizowanych w ramach warsztatów, g) zapewnienie opieki medycznej na czas pobytu oraz wszelkich przejazdów z nim związanych, h) zapewnienie sali konferencyjnej, zlokalizowanej na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa wychowanków, dostępnej przez 5 dni po 5 godzin dziennie (w celu prowadzenia zajęć z psychologiem), i) zapewnienie opieki ratownika podczas pobytu dzieci na kąpielisku, j) organizowanie i prowadzenie zajęć integracyjnych dla dzieci, oraz zapewnienie środka transportu niezbędnego do ich realizacji; w cenę oferty musza zostać wkalkulowane wszystkie koszty z tym związane (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 55.24.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Atrakcyjność zajęć integracyjnych - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyjazdowe warsztaty integracyjne - część 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Charakterystyka grupy: 14 usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych w wieku 18 - 25 lat (8 kobiet, 6 mężczyzn). 2. Termin wyjazdu: 24 lipca - 30 lipca 2011 r. 3. Ilość dni: 7. 4. Miejsce pobytu: ośrodek wypoczynkowy w górach. 5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy: a) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla 16 osób (uczestnicy + 1 psycholog + 1 opiekun), b) zapewnienie ubezpieczenia dla całej 16-osobowej grupy na czas przejazdów i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych, c) zapewnienie noclegów dla uczestników w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz dla psychologa i opiekuna w pokoju 2 osobowym z pełnym węzłem sanitarnym i TV; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku, d) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie - dla uczestników, psychologa i opiekuna (śniadanie i kolacja - szwedzki stół), e) zapewnienie cateringu podczas zajęć (zimne i gorące napoje, ciastka, przekąski) oraz suchego prowiantu podczas wyjazdów organizowanych w ramach warsztatów, f) zapewnienie opieki medycznej na czas pobytu oraz wszelkich przejazdów z nim związanych, g) zapewnienie sali konferencyjnej, zlokalizowanej na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa wychowanków, dostępnej przez 5 dni po 5 godzin dziennie (w celu prowadzenia zajęć z psychologiem), h) organizowanie i prowadzenie zajęć integracyjnych dla uczestników, oraz zapewnienie środka transportu niezbędnego do ich realizacji; w cenę oferty musza zostać wkalkulowane wszystkie koszty z tym związane (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 55.24.00.00-4, 92.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Atrakcyjność zajęć integracyjnych - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyjazdowe warsztaty integracyjne - część 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Charakterystyka grupy: 17 osób niepełnosprawnych (z chorobami psychicznymi, neurologicznymi, upośledzeniem narządu ruchu i umysłowym) w wieku 15 - 25 lat (8 kobiet, 9 mężczyzn). 2. Termin wyjazdu: 31 lipca - 6 sierpnia 2011 r. 3. Ilość dni: 7. 4. Miejsce pobytu: ośrodek wypoczynkowy nad morzem, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, zlokalizowany blisko morza. 5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy: a) zapewnienie opieki 1 opiekuna dla uczestników na cały czas trwania turnusu (zamawiający zapewnia opiekę 1 opiekuna i psychologa), b) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem, wyposażonym w WC, TV i DVD, z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla 20 osób (uczestnicy + 1 psycholog + 2 opiekunów), c) zapewnienie ubezpieczenia dla całej 20-osobowej grupy na czas przejazdów i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych, d) zapewnienie noclegów dla uczestników w pokojach 3 i 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz dla psychologa opiekunów w pokojach 1 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym i TV; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku, e) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie - dla uczestników, psychologa i opiekuna (śniadanie i kolacja - szwedzki stół), f) zapewnienie cateringu podczas zajęć (zimne i gorące napoje, ciastka, przekąski) oraz suchego prowiantu podczas wyjazdów organizowanych w ramach warsztatów, g) zapewnienie opieki medycznej na czas pobytu oraz wszelkich przejazdów z nim związanych, h) zapewnienie sali konferencyjnej, zlokalizowanej na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa uczestników, dostępnej przez 5 dni po 5 godzin dziennie (w celu prowadzenia zajęć z psychologiem), i) zapewnienie opieki ratownika podczas pobytu uczestników na kąpielisku, j) organizowanie i prowadzenie zajęć integracyjnych dla uczestników, oraz zapewnienie środka transportu niezbędnego do ich realizacji; w cenę oferty musza zostać wkalkulowane wszystkie koszty z tym związane (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 55.24.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Atrakcyjność zajęć integracyjnych - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyjazdowe warsztaty integracyjne - część 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Charakterystyka grupy: 17 osób niepełnosprawnych (z chorobami neurologicznymi, psychicznymi, upośledzeniem umysłowym, dysfunkcją narządu ruchu, słuchu i mowy) w wieku 18 - 55 lat (9 kobiet, 8 mężczyzn) 2. Termin wyjazdu: 14 sierpnia - 31 sierpnia 2011 r. 3. Ilość dni: 7. 4. Miejsce pobytu: ośrodek wypoczynkowy nad morzem, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, zlokalizowany blisko morza. 5. Pozostałe wymagania względem Wykonawcy: a) zapewnienie transportu klimatyzowanym pojazdem z Inowrocławia do miejsca pobytu i z powrotem, dla 20 osób (uczestnicy + 1 psycholog + 1 wychowawca + 1 tłumacz języka migowego), b) zapewnienie ubezpieczenia dla całej 20-osobowej grupy na czas przejazdów i pobytu; niezwłocznie po podpisaniu umowy na realizacje przedmiotowego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu polisę potwierdzającą obowiązkowe ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie pobytu oraz w trakcie wszelkich przejazdów z nim związanych, c) zapewnienie noclegów dla uczestników w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz dla psychologa, opiekuna i tłumacza w pokoju 3 osobowym z pełnym węzłem sanitarnym i TV; wymagane jest aby wszystkie ww. pokoje zlokalizowane były w jednym budynku, d) zapewnienie pełnego wyżywienia - 3 posiłki dziennie - dla uczestników, psychologa, opiekuna i tłumacza (śniadanie i kolacja - szwedzki stół), e) zapewnienie cateringu podczas zajęć (zimne i gorące napoje, ciastka, przekąski) oraz suchego prowiantu podczas wyjazdów organizowanych w ramach warsztatów, f) zapewnienie opieki medycznej na czas pobytu oraz wszelkich przejazdów z nim związanych, g) zapewnienie sali konferencyjnej, zlokalizowanej na terenie ośrodka, w którym zakwaterowana będzie grupa uczestników, dostępnej przez 5 dni po 5 godzin dziennie (w celu prowadzenia zajęć z psychologiem), h) zapewnienie opieki ratownika podczas pobytu uczestników na kąpielisku, i) organizowanie i prowadzenie zajęć integracyjnych dla uczestników, oraz zapewnienie środka transportu niezbędnego do ich realizacji; w cenę oferty musza zostać wkalkulowane wszystkie koszty z tym związane (np. koszty wstępu do obiektów przewidzianych w programie, koszty przejazdów w trakcie pobytu)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 55.24.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Atrakcyjność zajęć integracyjnych - 30
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2025
- Ochrona fizyczna mienia oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- Dostawa kart/abonamentów sportowych dla pracowników Urzędu Patentowego RP
- Świadczenie usług kafeteryjnych - dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Ministerstwa Edukacji Narodowej
- Świadczenie usług w zakresie pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych oraz rezerwacji hoteli w miejscu pobytu za granicą w ramach realizacji projektu: nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Organizacja wycieczki krajoznawczo-turystycznej dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Miejskiego w Orzyszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.