Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-08
Myślenice: Dostawa artykułów spożywczych.
Numer ogłoszenia: 149592 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności w Myślenicach , ul. Zdrojowa 18, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 12 2720424 w. 106, faks 12 2721246.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych. 2. Zamawiający zamawia przedmiot zamówienia publicznego wykazany w załączniku nr 2 do SWIZ - 8 pakietów: część I zamówienia: pakiet nr 1 - dostawa różnych artykułów spożywczych, część II zamówienia: pakiet nr 2 - dostawa pieczywa, część III zamówienia: pakiet nr 3 - dostawa nabiału, część IV zamówienia: pakiet nr 4 - dostawa warzyw i owoców, część V zamówienia: pakiet nr 5 - dostawa różnych artykułów mrożonych, część VI zamówienia: pakiet nr 6 - dostawa ryb, część VII zamówienia: pakiet nr 7 - dostawa mięsa i wędlin, część VIII zamówienia: pakiet nr 8 - dostawa wyrobów cukierniczych. 2.1. W trakcie realizacji zamówienia ilość przedmiotowego zamówienia wykazana w załączniku nr 2 może ulec zmniejszeniu z ważnych przyczyn, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia . 2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w danym pakiecie, bez zmiany jego wartości . 3. Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w dniu ustalonym przez osobę upoważnioną w godz. od 7.00 do 14.00 . Wykonawca dostarcza towar własnym transportem na własny koszt, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi . 4.1. Dostarczony towar musi być I gatunku , świeży, odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu . 4.2. Wędliny w opakowaniu hermetycznym . 4.3. Towar ilościowo i jakościowo niezgodny z zamówieniem nie będzie przez Zamawiającego odbierany . 4.4. Towar ilościowo będzie odbierany w dniu dostawy, natomiast jakościowo w terminie do trzech dni od dnia dostawy. 4.5. W przypadku nie przydatnego do spożycia towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu lub wymiany towaru. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg pakietów . 5.1.Oferta powinna obejmować całość zamówienia lub poszczególne pakiety. 5.2.Nie będą rozpatrywane oferty nie zawierające wszystkich cen w ramach poszczególnych pakietów . 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy . 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na potrzeby wykonania zamówienia . 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11. Zamawiający nie wymaga wniesienia gwarancji zabezpieczenia umowy. 12. Ceny jednostkowe towaru podane w umowie nie ulegają zmianie przez okres trwania umowy ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 15.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy oraz spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 pkt. 1- 4 Ustawy z dnia 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U . 2010 nr 113, poz. 759 z późń. zm.). Zgodnie z art. 22 ust.1pkt. 1-4 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : - Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . - Posiadają wiedzę i doświadczenie . - Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . - Sytuacji ekonomicznej i finansowej . 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ 3.Zamawiający oceni jako warunek spełniony, nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie : - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy . - w przypadku osób fizycznych Zamawiający uzna za wystarczające złożenie oświadczenia na załączniku nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. z 2009r. nr 226 poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może Żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy, stanowi oświadczenie na załączniku nr 3 do SIWZ, oraz w celu wykazania, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania art. 24 ust .1 stanowi oświadczenie na załączniku nr 4 do SIWZ, w przypadku osób fizycznych oświadczenie na załączniku nr 5 do SIWZ. Ponadto oferta musi zawierać : Wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się ze SIWZ, stanowi załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ. Przez akceptację rozumie się złożenie podpisu i imiennej, firmowej pieczątki przez uprawnioną osobę na ostatniej stronie umowy . Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy . Dokumenty, mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej napisem za zgodnością z oryginałem i podpisane przez oferenta. W przypadku gdy osoby podpisujące ofertę nie są wymienione w dokumentach rejestrowych należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów i załączników będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy - na mocy art. 24 ust. 2 pkt .3 Ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy )z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów umowy w sytuacji gdy : - zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, - konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiany do umowy powinny zostać wprowadzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności
Adres zamawiającego: Zdrojowa 18
Kod Miejscowość: 32-400 Myślenice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - Małopolska Szkoła Gościnności Zdrojowa 18 32-400 Myślenice Pokój nr 10 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa różnych artykułów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa nabiału..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa warzyw i owoców..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa mrożonek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa ryb..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa mięsa i produktów mięsnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa wyrobów cukierniczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3, określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Porębie
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Krzyszkowicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Myślenicach
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Bysinie.
- Dostawa produktów spożywczych dla Zespołu Szklono - Przedszkolnego w Myślenicach
- Dostawy endoprotez
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.