Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-24
Radom: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową oraz waloryzację wypłaconego w chwili wywłaszczenia odszkodowania za nieruchomość przeznaczoną do zwrotu na rzecz byłych właścicieli, położoną w Radomiu przy ul. Armii Ludowej.
Numer ogłoszenia: 149597 - 2007; data zamieszczenia: 24.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu -Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620283, 0-48 3620284, fax 048 3620282, 3620284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową oraz waloryzację wypłaconego w chwili wywłaszczenia odszkodowania za nieruchomość przeznaczoną do zwrotu na rzecz byłych właścicieli, położoną w Radomiu przy ul. Armii Ludowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową oraz waloryzację wypłaconego w chwili wywłaszczenia odszkodowania za nieruchomość przeznaczoną do zwrotu na rzecz byłych właścicieli, położoną w Radomiu przy ul. Armii Ludowej. Numer działki w obr. XII/1, ark. 131 - 305/5 o pow. 635 m. kw. zapisana w KW Nr RA1R/00092981/5 - własność Gminy Miasta Radomia, stosownie do art. 140 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do sporządzenia operatu, w tym odpisów z KW, wypisów z ewidencji gruntów, map, przeznaczenia w planie zagospodarowania przestrzennego itp., a koszt ich pozyskania musi być skalkulowany w oferowanej cenie wykonania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą z zakresu przedmiotu zamówienia oraz posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku nr 261. poz. 2603 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 27 listopada 2002r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu sporządzenia operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 230, poz. 1924). 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Udokumentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 roku - tekst jednolity z późn. zm. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów - o których mowa w punkcie X SIWZ metodą /zero-jedynkową/, co oznacza, że brak jednego z wymaganych oświadczeń i dokumentów lub ich nieuzupełnienie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych; 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Kserokopie aktualnego świadectwa uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku nr 261. poz. 2603). W przypadku spółki cywilnej w/w uprawnienia winien posiadać przynajmniej jeden z zarejestrowanych przedsiębiorców; 5)W przypadku, gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie powierzona osobom, którymi dysponuje wykonawca należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane i aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku nr 261. poz. 2603); 6)Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia; 7)Parafowany lub podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy przekazany w materiałach przetargowych; 8)W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału bądź w formie kopii poświadczonej notarialnie. Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej ich współpracę (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). 9)Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.bip.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter), w godzinach pracy Urzędu..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30, pok. 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Prowadzenie działań promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Wymiana pokrycia dachowego - modernizacja dachu budynku nr 15 i 16 przy ul. Suchej 15
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Dostawa i wdrożenie elementów systemu do monitorowania incydentów związanych z cyberbezpieczeństwem Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świeciu
- Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej.
- Wycena lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie
- Wycena nieruchomości będących w Zasobie WRSP położonych na terenie powiatu myśliborskiego i gryfińskiego województwa zachodniopomorskiego (katalog usług)". Postępowanie nr SZC.WO.260.3.2025
- Wykonanie usług na sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości.
- Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa na terenie miasta Płocka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.