Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Głubczyce: Wyposażenie Biblioteki w odbudowywanym
Ratuszu Miejskim w Głubczycach w meble biblioteczne.
Numer ogłoszenia: 149618 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, fax 077 4852416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Biblioteki w odbudowywanym Ratuszu Miejskim w Głubczycach w meble biblioteczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Biblioteki w odbudowywanym Ratuszu Miejskim w Głubczycach w meble biblioteczne. Szczegółowy zakres dostaw objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokument w postaci odrębnego pliku jest do pobrania na stronie internetowej www.bip.glubczyce.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.50.00 - Meble biblioteczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.50.00 - Meble biblioteczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, 3.Posiadają doświadczenie w świadczeniu podobnych dostaw ,wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum jednego zamówienia swoim rodzajem i wartością odpowiadającego dostawom objętych przedmiotem zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca składa : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podstawie art. 22 ust. 1, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa : 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom objętych przedmiotem zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanej dostawy .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głubczycach, ul.Niepodległosci 14, 48-100 Glubczyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Głubczycach ul.Niepodległości 14 , 48-100 Głubczyce ,pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.