Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-23
Lubin: Publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin
Numer ogłoszenia: 14961 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubin , ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468129, 7468277, faks 076 7468287.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin, z uwzględnieniem podziału na części tj.: ZADANIE NR 1 - w prasie codziennej posiadającej wydania regionalne i ZADANIE NR 2 w prasie codziennej o zasięgu ogólnopolskim. a)ZADANIE NR 1 Publikacja ogłoszeń prasowych w prasie codziennej - dzienniku opiniotwórczym o zasięgu regionalnym (wydawanym na terenie województwa dolnośląskiego), ukazującym się od poniedziałku do soboty, którego średni nakład jednorazowy wynosi powyżej 30 000 egzemplarzy, z wyłączeniem tabloidów, z jednoczesną emisją ogłoszenia na branżowym, ogólnodostępnym serwisie internetowym. Szacowana ilość powierzchni publikowanych ogłoszeń prasowych wynosi 9 500 cm2 w okresie obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem możliwości zmian ilościowych w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego. b)ZADANIE NR 2 Publikacja ogłoszeń prasowych w prasie codziennej - dzienniku opiniotwórczym o zasięgu ogólnopolskim, ukazującym się regularnie w całym kraju od poniedziałku do soboty, którego średni jednorazowy nakład wynosi nie mniej niż 60 000 egzemplarzy, z wyłączeniem tabloidów, z jednoczesną emisją ogłoszenia na branżowym, ogólnodostępnym serwisie internetowym. Szacowana ilość powierzchni publikowanych ogłoszeń wynosi 3 850 cm2 w okresie obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem możliwości zmian ilościowych w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego. 2. Informacje dodatkowe dotyczące obu zadań. a)Ogłoszenia prasowe, tj.: obwieszczenia, komunikaty, przetargi, reklamy, życzenia, kondolencje i inne informacje związane z działalnością Urzędu Miejskiego w Lubinie i jednostek mu podległych. b)Ogłoszenia prasowe Zamawiającego będą publikowane w wersji biało-czarnej lub kolorowej na stronach ogłoszeniowych Wykonawcy w zależności od potrzeb Zamawiającego. c)Zamawiający będzie realizował zamówienie w zależności od potrzeb, poprzez zamówienia jednostkowe, z których będzie wynikać treść i forma ogłoszenia oraz termin emisji. d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do określenia miejsca publikacji na stronach ogłoszeniowych oraz proponowaną datę emisji. e)Cena oferty dotyczy 1 cm2 powierzchni ogłoszenia. f)Cena za 1 cm2 powierzchni ogłoszenia czarno-białego lub kolorowego na wszystkich stronach ogłoszeniowych będzie stała bez zróżnicowania na dni tygodnia i stronę publikacji oraz obowiązywać będzie w całym okresie trwania umowy. g)Ogłoszenia prasowe przed ich publikacją wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego. h)Zamawiający zastrzega sobie możliwość określenia, na jakiej powierzchni w cm2 powinna zmieścić się publikacja ogłoszenia prasowego. i)Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazywania zamówienia jednostkowego faksem lub pocztą elektroniczną w formacie ( *.doc, *.rtf, *.pdf ). j)Zamawiający zastrzega sobie możliwość umieszczenia herbu miasta Lubina (ZAŁACZNIK NR 1 do umowy) bądź logo miasta Lubina (ZAŁĄCZNIK Nr 2 do umowy) w treści publikowanych ogłoszeń prasowych, co nie może zwiększać kosztu ogłoszenia. k)Zamawiający zastrzega możliwość korekty treści ogłoszenia bądź całkowite wycofanie treści ogłoszenia, na jeden dzień przed jego publikacją. l)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedno zadanie lub 2 zadania jednocześnie. ł) Wykonawca każdorazowo zaproponuje miejsce publikacji ogłoszenia prasowego ( branża, rubryka, podrubryka ), oraz pole tekstu ogłoszenia, uwzględniając potrzeby i wskazania Zamawiającego. m) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, dobrą jakością oraz należytą starannością. n) Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowej publikacji zlecanych ogłoszeń prasowych Zamawiającego na stronach ogłoszeniowych z jednoczesną emisją ogłoszenia na branżowym, ogólnodostępnym serwisie internetowym bez żadnej dopłaty. o) Wykonawca zobowiązuje się do publikacji ogłoszeń prasowych Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia przekazania ( e-mail lub fax ) ich treści do publikacji..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Publikacja ogłoszeń prasowych Gminy Miejskiej Lubin - wielkość nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują że jej realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa, przez m.in.: a)zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na prace objęte umową, b)zmiany danych lub przekształcenia podmiotu ( strony umowy-Wykonawcy ), c)Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie zmniejszenia ilości zleconych do publikacji ogłoszeń prasowych, d)zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia, e) powierzenie podwykonawcom za zgodą Zamawiającego innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń prasowych w prasie codziennej - dzienniku opiniotwórczym o zasięgu regionalnym (wydawanym na terenie województwa dolnośląskiego), ukazującym się od poniedziałku do soboty, którego średni nakład jednorazowy wynosi powyżej 30 000 egzemplarzy, z wyłączeniem tabloidów, z jednoczesną emisją ogłoszenia na branżowym, ogólnodostępnym serwisie internetowym. Szacowana ilość powierzchni publikowanych ogłoszeń prasowych wynosi 9 500 cm2 w okresie obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem możliwości zmian ilościowych w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń prasowych w prasie codziennej - dzienniku opiniotwórczym o zasięgu ogólnopolskim, ukazującym się regularnie w całym kraju od poniedziałku do soboty, którego średni jednorazowy nakład wynosi nie mniej niż 60 000 egzemplarzy, z wyłączeniem tabloidów, z jednoczesną emisją ogłoszenia na branżowym, ogólnodostępnym serwisie internetowym. Szacowana ilość powierzchni publikowanych ogłoszeń wynosi 3 850 cm2 w okresie obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem możliwości zmian ilościowych w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1219D w miejscowości Szklary Górne - budowa chodnika
- Wykonanie bieżących remontów dróg powiatowych i wewnętrznych
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego.
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w II kwartale 2025r."
- Budowa stanowiska dla kontroli mas i nacisku pojazdów przy ul. Zielonogórskiej w Lubinie.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- publikacja artykułów sponsorowanych w bezpłatnych periodykach lokalnych
- Usługa zaplanowania, przygotowania oraz zrealizowania kampanii promującej program Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027
- Świadczenie usług publikacji
- Zakup publikacji medialnych w prasie drukowanej i online.
więcej: Usługi publikacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.