To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-03
Zabrze: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w nieruchomościach Gminy Zabrze
Numer ogłoszenia: 149646 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 103161 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami, ul. Targowa, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, fax 032 3734821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w nieruchomościach Gminy Zabrze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w nieruchomościach Gminy Zabrze Zakres robót do wykonania: a. Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej b. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej c. Montaż nowych okien i drzwi wraz z ich regulacją i uszczelnieniem (na zasadach określonych w specyfikacji technicznej) d. Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych e. Kompletną naprawę i uzupełnienie tynków wykutych podczas prac związanych w wymianą okna i drzwi f. Wykonanie podstawowych robót porządkowych w obrębie prowadzonych prac Zadanie (I) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 1 (POM 1) Zadanie (II) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej Punktu Obsługi Mieszkańców nr 2 (POM 2) Zadanie (III) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 3 (POM 3) Zadanie (IV) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 4 (POM 4) Zadanie (V) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 5,6 (POM 5,6)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 202540,2 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie (I) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 1 (POM 1).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU KOMSTA Okna i Drzwi, Technika Grzewcza, ul. Nasienna 2, 44-120 Pyskowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 48418.43
- Oferta z najniższą ceną: 48418,43 / oferta z najwyższą ceną: 74140.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie (II) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej Punktu Obsługi Mieszkańców nr 2 (POM 2).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 30-tka sp. z o. o., ul. Witosa 28, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 35474.01
- Oferta z najniższą ceną: 35474.01 / oferta z najwyższą ceną: 56960.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie (III) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 3 (POM 3).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 30-tka Sp. z o. o., ul. Witosa 28, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34658.74
- Oferta z najniższą ceną: 34658.74 / oferta z najwyższą ceną: 42685.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie (IV) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 4 (POM 4).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU KOMSTA Okna, Drzwi, Technika Grzewcza, ul. Nasienna 2, 44-120 Pyskowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 47288.69
- Oferta z najniższą ceną: 47288.69 / oferta z najwyższą ceną: 70480.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie (V) - Zakres robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej na zasobie Punktu Obsługi Mieszkańców nr 5,6 (POM 5,6).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 30-tka Sp. z o. o., ul. Witosa 28, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 36700.35
- Oferta z najniższą ceną: 36700.35 / oferta z najwyższą ceną: 43306.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie kwiecień - listopad 2025
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/05 TP/2025
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2025 z podziałem na części.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa wnętrz parteru budynku Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
- Adaptacja pomieszczeń Gminnego Przedszkola w Końskowoli na Klub Dziecięcy "Promyczek" wraz z urządzeniem placu zabaw.
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół w Choczu - dostosowanie budynku do wymogów przeciwpożarowych
- Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3 - budowa żłobka w Kamieniu Krajeńskim.
- Termomodernizacja budynków będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Łanięta
- Prace remontowo-budowlane w Szpitalu Św. Rodziny przy ul Jarochowskiego 18 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.