Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-10
Kraków: Dostawa aparatury medycznej: Grupa I - wieża do histeroskopii operacyjnej wraz z systemem archiwizacji; Grupa II - wideokolposkop wraz z systemem archiwizacji
Numer ogłoszenia: 149663 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, faks 012 6468930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygier.tpnet.pl/umowy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej: Grupa I - wieża do histeroskopii operacyjnej wraz z systemem archiwizacji; Grupa II - wideokolposkop wraz z systemem archiwizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Grupa I - wieża do histeroskopii operacyjnej wraz z systemem archiwizacji; - Grupa II - wideokolposkop wraz z systemem archiwizacji; 2. Kody CPV: 33164100-8 Kolposkopy; 33100000-1 Urządzenia medyczne 3. Parametry graniczne dotyczące przedmiotów zamówienia zostały opisane w załącznikach nr 1A i 1B do specyfikacji. 4. Opis zamówienia: a) dopuszcza się składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi poszczególna grupa. Zamawiający zastrzega możliwość wyboru częściowego oferty najkorzystniejszej, to jest wyboru oferty najkorzystniejszej w obrębie każdej grupy; b) oferty nie spełniające wymagań minimalnych co do przedmiotu zamówienia określonych odpowiednio w załącznikach nr 1A lub 1B do specyfikacji, zostaną odrzucone. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania żadnej z części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art. 36 ust. 5 ustawy). 7. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy i uruchomienia, b) wymagania dotyczące serwisu: - czas podjęcia naprawy przez serwis - nie dłużej niż 48 godzin, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 5 dni roboczych, - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - maksymalnie do 14 dni roboczych, - dostarczenie aparatu zastępczego na czas naprawy w przypadku przekroczenia terminu 5 dni roboczych, - przeglądy techniczne (bezpłatne) w okresie trwania gwarancji - pierwszy po upływie pierwszych 12 miesięcy gwarancji; drugi - po upływie 24 miesięcy lub 24 miesięcy i 36 miesięcy (w przypadku gwarancji dłuższej niż 24 miesiące) - po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności sprzętu (pod warunkiem, że wymogi producenta nie stanowią inaczej), - dostępność części zamiennych po ustaniu produkcji zaoferowanego modelu - minimum 10 lat; c) zapewnienie, w siedzibie Zamawiającego, szkolenia pracownikom medycznym bezpośredniego użytkownika w odniesieniu do każdego przedmiotu zamówienia (to jest każdej grupy oddzielnie) (4 osoby, powtórne szkolenie po miesiącu użytkowania) oraz pracownikom Sekcji Aparatury Medycznej (2 osoby) w czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu, zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa; szkolenie odbędzie się w terminach ustalonych z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności polegających na dostawie aparatury medycznej. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na dostawie aparatury medycznej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy aparatury medycznej, to jest w odniesieniu do grupy I wież do histeroskopii; w odniesieniu do grupy II kolposkopów. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, b) wykaz co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; których przedmiotem jest: - Wykonawcy składający oferty w zakresie: grupy I - aparatura medyczna (urządzenia) to jest wieża do histeroskopii operacyjnej wraz z systemem archiwizacji o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, grupy II - aparatura medyczna (urządzenia) to jest wiedokolposkop o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta ma zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XIV/2 specyfikacji), c) wypełnione załączniki - odpowiednio - 1A, lub 1B do specyfikacji, d) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt. VII specyfikacji), e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, g) dokument, z którego wynika, że Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta aparatu będącego przedmiotem oferty, h) odpowiednio świadectwa dopuszczenia do obrotu: f.1. deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), f.2. certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), f.3. wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); f.4. w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. i) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym (z zastrzeżeniem pkt. 5), potwierdzające wymagane parametry techniczno-użytkowe. j) wraz z aparatem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim lub w języku obcym (z zastrzeżeniem pkt. VIII/5 SIWZ) potwierdzające wymagane parametry techniczno-użytkowe. k) wypełniony załącznik nr 5 do specyfikacji - warunki serwisu i gwarancji w odniesieniu do każdego przedmiotu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl/umowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im. L. Rydygiera w Krakowie, Os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, Sekcja Zamówień Publicznych, pok. nr 15B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 09:30, miejsce: WSS im. L. Rydygiera w Krakowie, Os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, Dziennik podawczy pok. nr 238.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa I - wieża do histeroskopii operacyjnej wraz z systemem archiwizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Grupa I - wieża do histeroskopii operacyjnej wraz z systemem archiwizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Grupa II - wideokolposkop wraz z systemem archiwizacji;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - Grupa II - wideokolposkop wraz z systemem archiwizacji;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.