Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-07
Olsztyn: Remont poddasza budynku z izbą pamięci Marii Zientary Malewskiej w Brąswałdzie
Numer ogłoszenia: 149683 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Olsztynie , Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5210535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. powiat-olsztynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont poddasza budynku z izbą pamięci Marii Zientary Malewskiej w Brąswałdzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych zadania inwestycyjnego p.n. Remont poddasza budynku z izbą pamięci Marii Zientary Malewskiej w Brąswałdzie. Budynek położony na działce geodezyjnej nr 139, obręb 1 Brąswałd. Kod CPV: 45210000-2 (roboty budowlane w zakresie budynków). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Remont konstrukcji dachu: a) rozbiórka konstrukcji : słupy, zastrzały, miecze, jętki, płatwie, murłaty b) wymiana elementów konstrukcyjnych: słupy, zastrzały, miecze, jętki, płatwie, murłaty 2) Wymiana belek stropowych: a) rozebranie elementów stropu b) wymiana belek stropowych c) wykonanie podsufitki z odzyskanych materiałów 3) Rozebranie komina i przemurowanie komina 3. Zakres robót został szczegółowo opisany w następującej dokumentacji, stanowiącej integralną część SIWZ: 1)Rysunki techniczne - załącznik nr 6 do SIWZ 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7 do SIWZ 3)Przedmiar robót- załącznik nr 8 do SIWZ W 2006roku dokonano remontu dachu budynku ( częściowa wymiana elementów konstrukcji dachowej- krokwi ,nowa dachówka holenderka, stolarka okienna, lukarny ). Wskazana jest wymiana punktowa elementów konstrukcyjnych w celu zapobieżenia uszkodzeniu wyremontowanych wcześniej połaci dachu . Ważne jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Osoba do kontaktu : Pani Joanna Zawadzka, tel. 602 732 570. 4. Wymagania stawiane wykonawcy dotyczące robót: 1)roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i przeciwpożarowych dla tego rodzaju robót. 2)przy wykonywaniu robót należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. 3)użyte nazwy handlowe w dokumentacji technicznej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów, osprzętu, urządzeń. 4)wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 5)oferent powinien dokonać oględzin miejsca budowy i rozpoznać wszelkie uwarunkowania, które mogą mieć wpływ na przyszły proces realizacji zadania i podaną w ofercie cenę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000 złotych (dwa tysiące złotych), w terminie do dnia 30.09.2009r., do godz. 12.00. 2.Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2007r., Nr 42, poz. 275 ), przy czym: 1) wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Olsztynie- Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie, nr konta 49 8857 0002 3001 0000 3900 0003. Na przelewie należy umieścić informację (Wadium - przetarg na remont poddasza budynku w Brąswałdzie). Wymagane dołączenie kopii wpłaty do oferty. 3. wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5- Biuro Obsługi Interesanta (na parterze), w terminie do dnia 30.09.2009r.,do godz. 12.00. 3) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności wadium będzie krótszy, to taka oferta podlega odrzuceniu ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. 2. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie: 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone odpowiednimi dokumentami, wymienionymi w rozdziale IX 2)nie zaleganie z podatkami, opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, potwierdzone wymaganymi w Rozdziale IX zaświadczeniami, 3)niekaralność osób i podmiotów w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy, potwierdzone wymaganą w Rozdziale IX informacją z Krajowego Rejestru Karnego 4)wykonanie zamówień porównywalnych, co do zakresu rzeczowego z przedmiotem niniejszego zamówienia, wyrażające się należytym wykonaniem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poświadczonych wymaganym w Rozdziale IX wykazem i dokumentami potwierdzającymi (np. referencje, protokóły odbioru itp) 5)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, potwierdzone dokumentami wymienionymi w Rozdziale IX 6)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- kierownika budowy i pracowników do wykonania robót określonych w niniejszej specyfikacji potwierdzone dokumentami wymienionymi w Rozdziale IX, 7)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadanie płynności finansowej, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, poświadczone dokumentami wymaganymi w Rozdziale IX, 8)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz ust. 2 ustawy, potwierdzone dokumentami dotyczącymi art. 24 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy , wymaganymi w Rozdziale IX. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie warunków określonych w ust. 2 niniejszego rozdziału, odrębnie przez każdego z wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający żąda wskazania w ofercie, zakresu robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie wymagań określonych w ust.2 z tym, że zamiast dokumentów określonych w ust.1 i 2 pkt.1, wykonawca złoży dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio: 1)nie podleganie przez firmę likwidacji, 2)nie zaleganie z bieżącą zapłatą podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne, 3)nie podleganie zakazowi ubiegania się o zamówienie, 4)nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców- zostanie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IX, na druku UZP ZP-17 oraz formuły- spełnia,nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub poświadczonej przez wykonawcę kopii, w następującym zakresie: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatków w Urzędzie Skarbowym, oraz o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia społeczne ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie wg. załącznika nr 3 do SIWZ 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg. załącznika nr 4a do SIWZ. Jeżeli w wykazie wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ , kopie uprawnień i aktualne zaświadczenia przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ( zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane). Jeżeli w wykazie wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7) oświadczenie wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykazane w arkuszu oświadczeń, stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ, 8) Potwierdzoną kopię polisy lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) Dokument potwierdzający wniesienie wadium 10) Zbiorcze oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu arkusza oświadczeń i wykazu dokumentów, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip powiat-olsztynski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olsztynie
10-516 Olsztyn, Plac Bema 5, pok.218.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Olsztynie Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.