To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-10
Lędziny: Adaptacja budynku MKS na przedszkole - wyposażenie kuchni wraz z zapleczem
Numer ogłoszenia: 149691 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121899 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku MKS na przedszkole - wyposażenie kuchni wraz z zapleczem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie kuchni z zapleczem oraz wydawalni i zmywalni na I oraz II piętrze Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Lędzinach w siedzibie przy ulicy Stadionowej zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 1a do oferty), rysunkiem lokalizacji wyposażenia, załączoną dokumentacją projektową budowlaną i wykonawczą oraz ustaleniami z Zamawiającym. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 1. Wymagania szczegółowe do przedmiotu zamówienia: 1.1 W przypadku bloków wielostanowiskowych, wymagane jest takie dobranie poszczególnych urządzeń, aby zachowana została jedna linia ustawienia wyposażenia. 1.2 Wykonawca dostarczy na własny koszt i własne ryzyko oraz zamontuje fabrycznie nowe profesjonalne urządzenia kuchenne o wysokiej jakości i trwałości o klasie energetycznej AA, rok produkcji nie wcześniej niż 2013 rok, o parametrach materiałowych i użytkowych wymaganych przez Zamawiającego, wskazanych w załączniku Nr 1a do SIWZ. Tabela wyposażenia kuchni i kalkulacja ceny ofertowej. 1.3 Wykonawca winien skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia zgodnie z technologią oraz dostarczyć elementy konieczne do funkcjonowania dostarczonych urządzeń, takie jak: króćce przyłączeniowe, syfony, złączki, przewody o wymaganych parametrach materiałowych, użytkowych i technologicznych. 1.4 Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wskazane jest, by Wykonawca przeprowadził wizję lokalną oraz dokonał niezbędnych pomiarów na budowie w celu dostosowania wymiarów wyposażenia do wymiarów pomieszczeń i uzyskania informacji koniecznych do prawidłowej realizacji zadania pod względem technicznym. Wszystkie koszty związane z jej przeprowadzeniem ponosi Wykonawca. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prób zainstalowanego wyposażenia kuchni na własny koszt. 1.6 Wszystkie szkody spowodowane przez Wykonawcę i powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się usunąć na własny koszt. 1.7 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczone urządzenia oraz wykonane prace instalacyjne na okres 24 miesięcy, jeżeli gwarancja producenta urządzenia jest dłuższa obowiązuje gwarancja producenta. 1.8 Serwis gwarancyjny wynosi: 1.8.1 maksymalny czas liczony od chwili zgłoszenia awarii do chwili przybycia serwisanta - 24 godziny, do chwili usunięcia awarii - 7 dni, w przypadku naprawy przekraczającej 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. 1.8.2 Wykonawca wykona naprawę w pierwszej kolejności u Zamawiającego, a jeżeli nie jest to możliwe to w autoryzowanym serwisie. 1.8.3. Wykonawca przeprowadzi bezpłatny przegląd w okresie gwarancji min. 1 raz w roku, czyli min. 2 razy w okresie trwania gwarancji. 1.8.4 Wykonawca w okresie gwarancyjnym, tj. 24 miesięcy zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu kuchni w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń. 1.8.5 W całym okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zapewni przyjmowanie zgłoszeń telefonicznie lub faksem w dni robocze w godz.: 8:00 - 16:00. 1.9. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu, instrukcję obsługi w języku polskim i certyfikatów CE. 1.10.Wyspecyfikowanie w załączniku Nr 1a- Tabela wyposażenia kuchni z zapleczem oraz wydawalni i zmywalni na I oraz II piętrze i kalkulacja ceny ofertowej urządzenia Zamawiający traktuje w sposób określony w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Dopuszcza złożenie oferty na dostawę urządzeń, które są równoważne pod względem technicznym. Przez urządzenie równoważne uważa się urządzenie nie pochodzące od wskazanego w opisie producenta (pochodzące np. z produkcji licencyjnej oraz od innych wytwórców), spełniające wszystkie wymogi, normy i parametry techniczne, o wydajności odpowiadającej wskazanemu urządzeniu oraz wykonane w całości z nowych elementów. 1.11. Meble ze stali nierdzewnej muszą być spawane, zlewy wyposażone w syfony. 1.12. Wszelakie wątpliwości powstałe w trakcie zamówienia winny być konsultowane i uzgadniane z Zamawiającym. 1.13. Wykonawca powinien przedłożyć odpowiednie certyfikaty lub atesty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.14.11.00 - Regały .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DANUTA ROBACZEWSKA "ROBIN" HURTOWNIA
jakie przetargi wygrała firma
DANUTA ROBACZEWSKA "ROBIN" HURTOWNIA
- Hurtownia ROBIN Danuta Robaczewska, ul. Łączna 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138217,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112600,42
Oferta z najniższą ceną: 112600,42 / Oferta z najwyższą ceną: 200688,03
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej PZOZAZiWTZ w Rzeszowie
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.