eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaWymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach kuchni i WC na I piętrze w połączeniu z remontem kuchni i WC na I piętrze w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Świdnicy ul. Lelewela 10



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Świdnica: Wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach kuchni i WC na I piętrze w połączeniu z remontem kuchni i WC na I piętrze w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Świdnicy ul. Lelewela 10
Numer ogłoszenia: 149718 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 4, ul. Lelewela 10, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8520397, fax 0-74 8520397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm4.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach kuchni i WC na I piętrze w połączeniu z remontem kuchni i WC na I piętrze w Przedszkolu Miejskim Nr 4 w Świdnicy ul. Lelewela 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wymiany instalacji wodno -kanalizacyjnej w pionie pomieszczeń kuchni i łazienki oraz remontu pomieszczeń kuchni i łazienki dziecięcej w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Do zakresu robót objętych zamówieniem należy: - roboty rozbiórkowe obejmujące rozebranie starych posadzki okładzin ściennych, rozebranie ścianek działowych wywóz gruzu, - roboty instalacyjne obejmujące demontaż wyposażenia z przewodami(częściowy w niezbędnym zakresie),wymianę kratek kanalizacyjnych, wymianę rur wodzonych i kanalizacyjnych, montaż armatury i urządzeń sanitarnych (o wyglądzie z przeznaczeniu ustalonym z użytkownikiem) wraz z robotami towarzyszącymi, - roboty murowe, tynkarskie ,okładzinowe i posadzkarskie obejmujące przymurowanie ścianek działowych, osadzenie ościeżnic drzwiowych z kompletnymi skrzydłami, przygotowanie i szpachlowanie ścian sufitów, przygotowanie podłoża pod posadzki, wykonanie izolacji, ułożenie płytek ściennych i podłogowych w układzie i kolorystyce ustalonej z użytkownikiem oraz roboty towarzyszące, - roboty malarskie obejmujące malowanie grzejników ,rur instalacyjnych, ścian i sufitów w kolorystyce ustalonej z użytkownikiem, - roboty elektryczne obejmujące wyminę ogrzewacza wody, osprzętu jak i wyłączników i gniazda wtykowe wraz z robotami towarzyszącymi ( niezbędne poprowadzenie instalacji elektrycznej do podłączeń urządzeń).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych w szczególności poprzez: a. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP , b. prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych , posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, tj. zrealizowania w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o łącznej wartości dwóch robót netto nie mniejszej niż 50.000 złotych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia siłami własnymi, tj. dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, d. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie całości zamówienia oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 50.000 złotych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów oraz według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej załącznik nr 1 do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę . Ponadto każdy z wykonawców oferty wspólnej powinien przedłożyć dokumenty określone w pkt. 6.2, 6.3, 6.4, SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz.U. Nr 87, poz.605) - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników ze wskazaniem osoby desygnowanej do pełnienia obowiązków kierownika budowy - załącznik nr 3 do oferty 4. dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej tj. kserokopia uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby zawodowej, z którego wynika, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- załącznik nr 4 do oferty 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości łącznej minimum 50.000 zł. netto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie) (np. protokoły odbioru robót budowlanych lub ksero faktury( potwierdzone za zgodność ) lub referencje);- załącznik nr 5 do oferty Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym oraz w ramach oferty wspólnej. W związku z powyższym należy w takich przypadkach dołączyć dokumenty określone w pkt. 6.10 - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 6. zaparafowany projekt umowy - załącznik nr6 do oferty 7 kosztorys ofertowy należy sporządzić w formie szczegółowej w oparciu o przedmiar robót Zawierający podstawę wyceny robót. Ceny jednostkowe kosztorysu należy wyliczyć z uwzględnieniem Wszystkich składników cenotwórczych dla poszczególnych pozycji. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót - załącznik nr 7 do oferty 8. wykaz części zamówienia , których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z umowami lub projektami umów podwykonawczych - Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 647 kodeksu cywilnego ( Dz. U. Z dnia 14 lutego 2003r. Nr 49, poz. 408) -załącznik nr 8 do oferty .9. pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 9 do oferty 10.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 50.000,-zł - załącznik nr 10 do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm4.swidnica.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie Nr 4 w Świdnicy ul. Lelewela 10 w kancelarii placówki..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: do 24.07.2008r do godz:10.00 w kancelarii Przedszkola Miejskiego Nr 4 w Świdnicy ul. Lelewela10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.