Ogłoszenie z dnia 2006-03-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Gdańsk: wykonanie wzmocnienia konstrukcji nośnej platformy wiertniczo-eksploatacyjnej BALTIC BETA poprzez wykonanie oczepów betonowych w miejscu połączenia każdej z trzech stalowych, kratownicowych nóg platformy z ich stalowymi stopami fundamentowymi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Poszukiwań i Eksploatacji Złóż Ropy i Gazu "Petrobaltic" S.A., do kontaktów: Kostecki Michał, ul. Stary Dwór 9, 80-958 Gdańsk, tel. +48 058 3013061, fax +48 058 3014311, e-mail: petrobaltic@petrobaltic.com.pl, www.petrobaltic.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wzmocnienia konstrukcji nośnej platformy wiertniczo-eksploatacyjnej BALTIC BETA poprzez wykonanie oczepów betonowych w miejscu połączenia każdej z trzech stalowych, kratownicowych nóg platformy z ich stalowymi stopami fundamentowymi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składają się: 1. Wykonanie szczegółowego projektu technicznego wzmocnienia nóg platformy w oparciu o wytyczne i analizy dostarczone przez Zamawiającego. 2. Dobór właściwej mieszanki betonowej oraz wykonanie testów kwalifikacyjnych dla technologii przewidzianej w opracowanym projekcie technicznym. 3. Dostawa materiałów niezbędnych do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. 4. Mobilizacja sprzętu technicznego oraz personelu niezbędnych do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. 5. Usunięcie nadkładu, składającego się z około 4 m piasku i mułu, z miejsca połączenia każdej z trzech kratownicowych nóg platformy z ich stopami fundamentowymi, oraz z trzech samych stóp fundamentowych. 6. Wykonanie trzech oczepów betonowych . 7. Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń dla potwierdzenia kompletności i jakości wykonanych robót. 8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscem wykonania zamówienia jest platforma wiertniczo-eksploatacyjna BALTIC BETA, stanowiąca własność Zamawiającego, posadowiona na szelfie Morza Bałtyckiego, w wyłącznej strefie ekonomicznej Rzeczypospolitej Polskiej, w odległości ok. 70 km na północ od Przylądka Rozewie. Głębokość morza w miejscu posadowienia platformy wynosi około 80 m. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.24.64.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji platform pływających Kod CPV wg słownika 2008: 50.24.64.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji platform pływających 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - technicznie niemożliwe jest należyte ustalenie, czy produkt zgodny jest za specyfikacjami europejskimi. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: pożądany termin wykonania zamówienia - do końca 2007 roku.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: a) wadium w wysokości 360.00, 00 PLN (wnoszone przed upływem terminu składania ofert), b) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny (brutto)podanej w ofercie (warunki wniesienia zabezpieczenia zostaną określone w SIWZ). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający poda w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcą będzie grupa podmiotów występujących wspólnie, grupa ta przyjmie formę Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udział w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji z ogłoszeniem mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że spełniają wymogi art.22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych to jest, że: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają koncesję, zezwolenie, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na dowód, czego wymagane jest: - posiadanie uznania (stałego lub jednorazowego) towarzystwa klasyfikacyjnego (Polskiego Rejestru Statków lub Det Norske Veritas), - wykazanie się zrealizowaniem przynajmniej jednej roboty podobnej lub takiej samej jak przedmiot zamówienia, w okresie 5 lat przed złożeniem wniosku, - wykazanie się posiadaniem odpowiedniej kadry oraz dostępnością specjalistycznego sprzętu do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane jest: - wykazanie się średnim przychodem netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych w wysokości 30.000.000, 00 PLN, - wykazanie się wskaźnikiem płynności bieżącej, rozumianej jako stosunek aktywów obrotowych do zobowiązań bieżących (krótkoterminowych) na dzień 31.12.2005 nie mniejszym niż 1 - posiadanie aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 5 mln USD na czas realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawcy przystępujący do postępowania składają: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, (wzór wniosku i inne wzory na http://www.petrobaltic.com.pl w dziale "Ogłoszenia") wymienionymi w pkt.III.2.1.1, III.2.1.2, III.2.1.3, III.2.1.4. ogłoszenia. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy wykażą się najwyższą ilością wykonanych robót, takich samych względnie o zbliżonym charakterze i zakresie, ponad ilość oczekiwaną przez Zamawiającego. Zamawiający stosować będzie kryterium kwalifikacyjne - "Doświadczenie" - dla oceny ilości wykonanych robót o takich samych względnie o zbliżonym charakterze i zakresie do robót będących przedmiotem zamówienia. Ocena na podstawie dokumentu złożonego zgodnie z pkt. III.2.1.3 ogłoszenia, tj. wykazu ilości wykonanych przez Wykonawcę robót. Ocena: za wykazanie jednej wykonanej takiej roboty przydzielony zostanie jeden punkt. 4. W przypadku jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty lub oświadczenia w innej walucie niż PLN, to do to do celów porównania wniosków zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu składania wniosków. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; c) pełnomocnictwa osób podpisujących wniosek do składania oraz przyjmowania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego wniosek, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w kraju tym nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, może złożyć zamiast tego dokumentu: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.; b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w tym przypadku jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; może złożyć zamiast tego dokumentu: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe przed złożeniem wniosku, b) kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na gospodarczej kwotę min 5 mln USD wraz z dowodem opłacenia składki. c) zobowiązanie do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 5 mln USD przez cały okres realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (własnych lub wynajmowanych), jakimi dysponuje Wykonawca wraz z ich opisem i charakterystyką techniczną; b) wykaz osób i podmiotów, które pozostają w dyspozycji Wykonawcy i potencjalnie mogą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z ich życiorysami zawodowymi, a także ogólnym zakresem czynności jakie będą wykonywać przy realizacji zamówienia. W wypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy lub podmiotów, które nie są częścią przedsiębiorstwa Wykonawcy, należy dołączyć stosowne umowy regulujące współprace między nimi a Wykonawcą. c) dokument uznania (stały lub jednorazowy) towarzystwa klasyfikacyjnego Polskiego Rejestru Statków lub Det Norske Veritas, d) wykaz zrealizowanych prac w, którym należy podać: - opis charakteru i zakresu wykonywanych robót, - wartość netto wykonanych robót, - datę i miejsce wykonania robót, - nazwę i adres podmiotu na zlecenie, którego wykonane zostały roboty, Do wykazu wykonywanych robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane przez Wykonawcę należycie (np. listy referencyjne, opinie użytkowników). 2.1.4) Inne informacje: 1. Wniosek w formie pisemnej powinien zawierać: nazwę i adres Wykonawcy, nazwę zamówienia, wykaz składanych oświadczeń i dokumentów (kopie należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez umocowaną osobę), określenie ilości kolejno ponumerowanych stron kompletnego wniosku, złożony w zaklejonej kopercie oznaczonej >Wzmocnienie nóg morskiej platformy wiertniczo-eksploatacyjnej "Baltic Beta"<. 2. Wniosek musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasada reprezentacji danego Wykonawcy wynikającą z dokumentu wydanego przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy) bądź przez stosowanie umocowanych pełnomocników. 3. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie (np. konsorcjum) wniosek może być podpisany przez wszystkie podmioty występujące wspólnie albo przez pełnomocnika wyznaczonego przez członków konsorcjum. 4. W przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas wymaga się aby każdy z wykonawców złożył dokumenty opisane w III 2.1.1. z wyłączeniem wymienionych w lit. a), c). Dokument opisany w tym podpunkcie III.2.1.1. lit a) powinien być złożony (i podpisany) w imieniu wszystkich wykonawców przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamiast dokumentu opisanego w III.2.1.1. w lit c) należy złożyć pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych występujących wspólnie Wykonawców, pełnomocnikowi ustanowionemu do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w III 2.1.2 i III 2.1.3 są składane przez tych Wykonawców występujących wspólnie, którzy wykazują częściowe spełnienie warunku, na potwierdzenie którego jest żądany dokument. 5. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia-nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 111 - 110694 z dnia 10.06.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% oferowany termin zakończenia prac - 30% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: HH/ZP-3/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 19.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: angielski, polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.03.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.