Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-14
Ostrów Wielkopolski: MODERNIZACJA PRACOWNI I WYMIANA INSTALACJI SANITARNEJ I C.O. NA DOLNEJ KONDYGNACJI BUDYNKU ZSU, UL. WOLNOŚCI 12, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI
Numer ogłoszenia: 149753 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowych , ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 736 51 82, faks 0 62 736 51 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA PRACOWNI I WYMIANA INSTALACJI SANITARNEJ I C.O. NA DOLNEJ KONDYGNACJI BUDYNKU ZSU, UL. WOLNOŚCI 12, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1 Odbicie tynków wewnętrznych - 82,443 [m2], 1.2 Rozebranie ścinek z cegły gr. 12 [cm] - 2,14 [m2], 1.3 Wykucie wnęk grzejnikowych o głębokości 30 [cm]. 2. ROBOTY KONSTRUKCYJNE 2.1 Wykonanie przesklepień stalowych z 2 x HEB 240 - 23,68 [m], 2.2 Rozebranie ściany kominowej - 5,594 [m3], 2.3 Wykonanie ławy żelbetowej - 1,314 [m3], 2.4 Wykonanie słupów stalowych z 3 x IPE 300 - 15,060 [m] 3. ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ 3.1 Ocieplenie wnęk grzejnikowych styropianem - 4,73 [m2], 3.2 Gładź gipsowa na suficie gr. 3,0 [mm] - 51,8 [m2], 3.3 Wykonanie tynku cementowego kat. II na ścianach - 96,641 [m2], 3.4 Dostawa i montaż drzwi wejściowych z drewna klejonego sosnowego - 2,10 [m2], 3.5 Nawietrzaki okienne higrosterowalne z tłumikiem hałasu np. ARECO - 6 [szt.]. 4. ROBOTY BRANŻY SANITARENEJ 4.1 Rurociągi PCV kanalizacyjne dn. 110 [mm] - 13,0 [m], 4.2 Rurociągi PCV kanalizacyjne dn. 75 [mm] - 32,26 [m], 4.3 Rurociągi stalowe, ocynkowane dn. 32 [mm] - 83,18 [m], 4.4 Rurociągi stalowe, ocynkowane dn. 15 [mm] - 50,4 [m], 4.5 Zawory przelotowe instalacji wodnych dn. 15 [mm] - 28 [szt.], 4.6 Wpusty ściekowe ze stali nierdzewnej o długości 10,41 [m] - 1 [kpl.], 4.7 PURMO C 33 900 x 900 o mocy 1453 [W]/2934 [W] - 3 [kpl.] 5. ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ 5.1 Przewody do zasilania stałych urządzeń elektrycznych 400 [V] - 253 [m], 5.2 Przewody do zasilania stałych urządzeń elektrycznych 230 [V] - 711,6 [m], 5.3 Przewody zasilające gniazda wtykowe 230 [V] - 57,5 [m], 5.4 Uziom pylonowy - 6,0 [m]. 5.5 Lampa oświetlenia awaryjnego LED - 1 [kpl.], 5.6 Okablowanie strukturalne - 3 [pl], 5.7 Dostawa, montaż, uruchomienie elektrycznego podgrzewacza przepływowego 400 [V] - 1 [kpl.] 6. PODNIESIENIE POZIOMU ZAWIESZENIA RUR INSTALACYJNYCH W KORYTARZU PIWNICY 6.1 Demontaż rurociągu stalowego dn. 65 [mm] - 94,64 [m], 6.2 Montaż rurociągu stalowego dn. 65 [mm] bezpośrednio przy suficie - 94,64 [m], 6.3 Demontaż rurociągu stalowego dn. 65 [mm] - 74,36 [m], 6,4 Montaż rurociągu stalowego dn. 65 [mm] bezpośrednio przy suficie - 74,36 [m], 7. PODWYŻSZENIE OTWORU WEJŚCIOWEGO Z KLATKI SCHODOWEJ NA POZIOM PIWNICY 7.1 Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych I NP 140 mm - 8,0 [m].
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia, wykazu i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy,wypełniony kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsu.osw.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Usługowych
ul. Wolności 10-12
63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Usługowych (pokój 102 - I piętro) ul. Wolności 10-12 63-400 Ostrów Wielkopolski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.