eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaDOSTAWA DWÓCH SERWERÓW, MACIERZY DYSKOWEJ, OPROGRAMOWANIA DO WIRTUALIZACJI I SYSTEMU OPERRACYJNEGO DLA SERWERÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Oława: DOSTAWA DWÓCH SERWERÓW, MACIERZY DYSKOWEJ, OPROGRAMOWANIA DO WIRTUALIZACJI I SYSTEMU OPERRACYJNEGO DLA SERWERÓW
Numer ogłoszenia: 149771 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława , Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 55 01, faks 71 303 55 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DWÓCH SERWERÓW, MACIERZY DYSKOWEJ, OPROGRAMOWANIA DO WIRTUALIZACJI I SYSTEMU OPERRACYJNEGO DLA SERWERÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch serwerów, macierzy dyskowej, oprogramowania do wirtualizacji i systemu operacyjnego dla serwerów. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalację fizyczną dostarczonego sprzętu w szafie RACK, konfigurację macierzy dyskowej, instalację oprogramowania wirtualizacyjnego, szkolenie pracownika zamawiającego. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt, oprogramowanie i system operacyjny winny charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż podane w specyfikacji technicznej. W przeciwnym wypadku oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt 2 Pzp. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompatybilny, wolny od wad i uszkodzeń i posiada stosowne dokumenty pozwalające na wprowadzenie go do obrotu towarowego na trenie Polski. Zamawiający dopuszcza aby certyfikaty i instrukcje składane były w języku angielskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium . Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. nr 240, poz. 1603).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zamówienia obejmujące dostawę i wdrożenie ( konfigurację) serwerów, macierzy dyskowej oraz oprogramowania do wirtualizacji o wartości 200 000 zł brutto każde . Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2a do SIWZ) i oświadczenia - Wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załączonymi dowodami dotyczącymi wykonanych dostaw i informacją czy dostawy te zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia ten warunek , że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: - co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika projektu posiadającą ważny certyfikat w zakresie metodyki zarzadzania projektem np. PRINCE2 na poziomie Practitioner. - co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat techniczny producenta co najmniej na poziomie zaawansowanym potwierdzający kompetencje we wdrażaniu oferowanych serwerów - co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat techniczny producenta co najmniej na poziomie zaawansowanym potwierdzający kompetencje we wdrażaniu oferowanych macierzy dyskowych - co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat techniczny producenta potwierdzający we wdrażaniu oferowanego oprogramowania do wirtualizacji Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2a do SIWZ) i informacji zawartych w załączniku nr 6 - Wykaz osób

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa , że w wykazie zrealizowanych dostaw ( załącznik nr 5) należy wskazać jedynie przedmiotowe dostawy o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15,pok.5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15,pok.14 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 10.08.2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.