eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa pomieszczeń biblioteki publicznej wraz z instalacją dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wincentego 85 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Warszawa: Przebudowa pomieszczeń biblioteki publicznej wraz z instalacją dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wincentego 85 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 149825 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, fax 022 6758616.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń biblioteki publicznej wraz z instalacją dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wincentego 85 w Warszawie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa pomieszczeń biblioteki publicznej wraz z instalacją dźwigu dla osób niepełnosprawnych w budynku przy ul. Wincentego 85 w Warszawie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 54.31.30.00 - 54.31.30.00 Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.30 - Instalowanie sprzętu chłodzącego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) do dnia 28 lipca 2008 r. do godz. 1100.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, zrealizowali co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego postępowania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i podać przedmiot i wartości wykonanych robót, daty i miejsca wykonania oraz zamawiających. Do wykazu wykonanych robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). Wymagane jest również, aby z treści dokumentów załączonych na potwierdzenie należytego wykonania robót, wynikał zakres i wartość tych robót. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że zatrudniają minimum 10 osób mających kwalifikacje dla wykonania zamówienia. 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie,że kierownictwo przedmiotowych robót, objętych przedmiotem zamówienia,sprawować będzie osoba (Wykonawca lub osoba zatrudniona przez Wykonawcę)posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie elektrycznym ( wydanym przez dozór na montaż dźwigów osobowych lub autoryzację producenta), sanitarnym wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). 4. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie roboty , na czas min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót przy czym gwarancja ta nie może być krótsza niż 36 miesięcy. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. 5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na 6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż równowartość 1 000 000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie średnim w NBP z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia oraz podpisanie i wypełnienie formularza - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania oferty. 7. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, w których potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych, zdolność kredytową wykonawcy lub łącznie środków finansowych i zdolność kredytową, tj. potwierdzająca, że oferent dysponuje środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), wydana nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. wykaz robót, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 5 lat z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie . Wymagane jest również, aby z treści dokumentów załączonych na potwierdzenie należytego wykonania robót, wynikał zakres i wartość tych robót. 3. wykaz personelu, który będzie wykonywać zamówienie 4. oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będzie osoba (Wykonawca lub osoba zatrudniona przez Wykonawcę), posiadająca właściwe uprawnienia budowlane oraz wpisana na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 6. kopia aktualnej (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 1 000.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia , iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 1 000.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, Do oferty należy dołączyć kopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty, 10. oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 11.oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta będzie podpisania przez pełnomocnika, 12. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót 13. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 14. parafowane na każdej stronie, Istotne postanowienia umowy 15. podpisany jak oferta, wzór dokumentu gwarancyjnego 16. kosztorys ofertowy (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) 17. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, w których potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych, zdolność kredytową wykonawcy lub łącznie środków finansowych i zdolność kredytową, tj. potwierdzająca, że oferent dysponuje środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), wydana nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 18. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dotyczy urzędujących członków władz osób fizycznych będących Wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Wykonawcami), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 19. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych będących Wykonawcami), 20. sporządzony do oferty przez Wykonawcę szczegółowy harmonogram robót

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn2targowek.waw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr. 16.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 Sekretariat pok. Nr. 6.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.