Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Hrubieszów: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie w sezonie zimowym 2008/2009r.
Numer ogłoszenia: 149837 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie w sezonie zimowym 2008/2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie administrowanym przez RDW w Hrubieszowie Zadanie nr 1: zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich nr 816, 844, 846 na terenie działania Obwodu Drogowego w Hrubieszowie wraz z odśnieżaniem chodników położonych przy ul. Żeromskiego w m. Hrubieszów Zadanie nr 2: zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich nr 844, 850, 852, 865, 867 na terenie działania Obwodu Drogowego w Tyszowcach wraz z odśnieżaniem chodników położonych przy dr. woj. nr 850 w m. Tomaszów Lubelski Usługi polegać będą na: 1.1. Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego, 1.2. Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, 1.3. Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, 1.4. Wykonaniu na własny koszt montażu czołownic pługów m-ki Schmidt typ SNK 30 EPZ pod nadzorem przedstawiciela producenta pługów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, oraz adaptacji pługów czołowych do pojazdów Wykonawcy 1.5 Konserwacji sprzętu Zamawiającego, użytego do realizacji umowy (oczyszczenie z rdzy, malowanie, naprawa uszkodzeń mechanicznych) i zwrot do RDW w Hrubieszowie w terminie do 14 dni od pisemnego powiadomienia Wykonawcy o konieczności zwrotu sprzętu. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) Zamawiającemu informacji o : a) aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg , c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 3.Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt tj. zostaną ujęte w cenie usługi usuwania śliskości. Wartość zamówienia zad nr 1 - 233 644,86 zł zad nr 2 -233 644,86 zl Na oba zadania łącznie - 467 289,72 zł
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium do powyższego postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia (uprawnienia do kierowania pojazdami oraz uprawnienia maszynisty) przewidzianymi do realizacji zamówienia, . W przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie jest pracownikiem Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne zobowiązanie do współpracy przy wykonywaniu zamówienia. 7)Dysponują jednostkami sprzętowymi oraz transportowymi niezbędnymi do wykonywania zamówienia 8)Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzenia działalności gospodarczej obejmujące cały okres umowy. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3.Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. Uwaga: w.w dokument musi być sporządzony w formie zaświadczenia wydanego przez odpowiedni organ administracji publicznej, zgodnie z art. 218 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 - (organ administracji publicznej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu). Powyższego wymogu nie spełnia dokument wystawiony wcześniej przez organ administracji publicznej i potwierdzony przez ten organ za zgodność z oryginałem. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)Ofertę przetargową (z cenami netto i z podatkiem VAT) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym dla każdego zadania oddzielnie. 5)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 6)Potencjał kadrowy dla każdego zadania oddzielnie. 7)Potencjał techniczny 8)Zaakceptowany wzór umowy 9)Zaakceptowaną (podpisaną) specyfikację techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, pługopiaskarek i sprzętu 10)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewodzkich w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18 b 22-500 Hrubieszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Rejon Drog Wojewódzkich w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18 b 22-500 Hrubieszów w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich nr 816, 844, 846 na terenie działania Obwodu Drogowego w Hrubieszowie wraz z odśnieżaniem chodników położonych przy ul. Żeromskiego w m. Hrubieszów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na: 1.1. Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego, 1.2. Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, 1.3. Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, 1.4.Wykonaniu na własny koszt montażu czołownic pługów m-ki Schmidt typ SNK 30 EPZ pod nadzorem przedstawiciela producenta pługów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, oraz adaptacji pługów czołowych do pojazdów Wykonawcy 1.5 Konserwacji sprzętu Zamawiającego, użytego do realizacji umowy (oczyszczenie z rdzy, malowanie, naprawa uszkodzeń mechanicznych) i zwrot do RDW w Hrubieszowie w terminie do 14 dni od pisemnego powiadomienia Wykonawcy o konieczności zwrotu sprzętu. 2. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) Zamawiającemu informacji o : a) aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg , c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach zauważonych na drodze. Wartość zadania - 233644,86 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich nr 844, 850, 852, 865, 867 na terenie działania Obwodu Drogowego w Tyszowcach wraz z odśnieżaniem chodników położonych przy dr. woj. nr 850 w m. Tomaszów Lubelski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich nr 844, 850, 852, 865, 867 na terenie działania Obwodu Drogowego w Tyszowcach wraz z odśnieżaniem chodników położonych przy dr. woj. nr 850 w m. Tomaszów Lubelski Usługi polegać będą na: 1.1. Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego, 1.2. Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, 1.3. Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, 1.4.Wykonaniu na własny koszt montażu czołownic pługów m-ki Schmidt typ SNK 30 EPZ pod nadzorem przedstawiciela producenta pługów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, oraz adaptacji pługów czołowych do pojazdów Wykonawcy 1.5 Konserwacji sprzętu Zamawiającego, użytego do realizacji umowy (oczyszczenie z rdzy, malowanie, naprawa uszkodzeń mechanicznych) i zwrot do RDW w Hrubieszowie w terminie do 14 dni od pisemnego powiadomienia Wykonawcy o konieczności zwrotu sprzętu. 2. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) Zamawiającemu informacji o : a) aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg , c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach zauważonych na drodze. Wartość zadania 233644.86 zł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Zakup samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem pługopiaskarki na potrzeby zimowego i letniego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- "Remont pomieszczeń budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Hrubieszowie w celu podniesienia gotowości operacyjno-bojowej jednostki."
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.