eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninPrzeprowadzenie szkoleń zawodowych i zajęć warsztatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Konin: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i zajęć warsztatowych
Numer ogłoszenia: 149900 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie , ul. Przyjaźni 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 242 62 32, faks 0-63 242 62 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moprkonin.lm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i zajęć warsztatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i zajęc warsztatowych dla 175 osób, w tym 122 osób bezrobotnych i 53 osób niepełnosprawnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie, zatrudnionych lub pozostającyhc bez pracy. Przedmiotem zamówienia są następujące szkolenia i warsztaty: Zamawiający wymaga przeprowadzenia nastepujących szkoleń: 1. Indywidualna rozmowa z doradcą zawodowym - dla 175 osób, w tym: dla 122 osób bezrobotnych oraz dla 27 osób niepełnosprawnych intelektualnie i 26 osób niepełnosprawnych - chorych psychicznie. Liczba godzin szkolenia: 2 godziny zegarowe na osobę. 2. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - dla 175 osób, w tym: dla 122 osób bezrobotnych oraz 27 osób niepełnosprawnych intelektualnie i 26 osób niepełnosprawnych - chorych psychicznie. Liczba godzin szkolenia: 24 godziny zegarowe/grupa. 3. Warsztat - jak zarządzać własnym czasem - dla 175 osób, w tym: dla 122 osób bezrobotnych oraz dla 27 osób niepełnosprawnych intelektualnie i 26 osób niepełnosprawnych - chorych psychicznie. Liczba godzin szkolenia: 16 godzin zegarowych/grupa. 4. Trening komunikacji i integracji - dla 175 osób, w tym: dla 122 osób bezrobotnych oraz dla 27 osób niepełnosprawnych intelektualnie i 26 osób niepełnosprawnych - chorych psychicznie. Liczba godzin szkolenia: 32 godziny zegarowe/grupa. 5. Kucharz - dla 15 osób. Liczba godzin szkolenia: 160 godzin zegarowych/grupa. 6. Bukieciarstwo z elementami decoupage - dla 12 osób. Liczba godzin szkolenia: 70 godzin zegarowych/grupa. 7. Grafika komputerowa - dla 9 osób. Liczba godzin szkolenia: 60 godzin zegarowych/grupa. 8. Kurs komputerowy podstawowy - dla 24 osób. Liczba godzin szkolenia: 80 godzin zegarowych/grupa. 9. Kurs komputerowy II i III stopnia - dla 15 osób. Liczba godzin szkolenia: 60 godzin zegarowych/grupa. 10. Księgowość komputerowa - dla 9 osób. Liczba godzin szkolenia: 60 godzin zegarowych/grupa. 11. Kasa fiskalna - dla 14 osób. Liczba godzin szkolenia: 10 godzin zegarowych/grupa. 12. Stylizacja paznokci - dla 7 osób. Liczba godzin szkolenia: 30 godzin zegarowych/grupa. 13. Wizaż - dla 20 osób. Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zegarowych/grupa. 14. Dietetyka - dla 6 osób. Liczba godzin szkolenia: 50 godzin zegarowych/grupa. 15. Masaż - dla 10 osób. Liczba godzin szkolenia: 50 godzin zegarowych/grupa. 16. Język angielski-podstawowy - dla 9 osób. Liczba godzin szkolenia: 80 godzin zegarowych/grupa. 17. Język angielski-zaawansowany - dla 4 osób. Liczba godzin szkolenia: 80 godzin zegarowych/grupa. 18. Kierowca wózków jezdniowych - dla 10 osób. Liczba godzin szkolenia: 67 godzin zegarowych/grupa. Zamawiający wymaga przeprowadzenia nastepujących zajęć warsztatowych: 1. Warsztat grafiki komputerowej - dla 13 osób niepełnosprawnych, w tym: I grupa 8 os. chorych psychicznie, II grupa 5 os. niepełnosprawnych intelektualnie. Liczba godzin warsztatu: 40 godzin zegarowych/grupa. 2. Warsztat obsługi komputera-podstawy - dla 17 osób niepełnosprawnych, w tym: I grupa 10 os. chorych psychicznie, II grupa 7 os. niepełnosprawnych intelektualnie. Liczba godzin warsztatu: 50 godzin zegarowych/grupa. 3. Warsztat bukieciarstwa - dla 6 osób niepełnosprawnych intelektualnie. Liczba godzin warsztatu: 50 godzin zegarowych/grupa. 4. Warsztaty kulinarne - dla 10 osób niepełnosprawnych, w tym: I grupa 5 os. chorych psychicznie, II grupa 5 os. niepełnosprawnych intelektualnie. Liczba godzin warsztatu: 50 godzin zegarowych grupa. 5. Warsztat wizażu - dla 6 osób niepełnosprawnych intelektualnie. Liczba godzin warsztatu: 30 godzin zegarowych/grupa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jezli Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze wzgledu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że przeprowadził co najmniej 20 różnorodnych szkoleń w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje pracowniami i salami dydaktycznymi na terenie miasta Konina, pozbawionymi barier architektonicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje kadrą dydaktyczną, posiadającą odpowiednie kwalifikacje, umożliwiające przeprowadzenie szkoleń będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wpis Wykonawcy do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy własciwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 2. Oświadczenie o dysponowaniu pracowniami i salami dydaktycznymi oraz kadra posiadającą odpowiedznie kwalifikacje. 3. Wykaz przeprowadzonych szkoleń.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Certyfikat jakości usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmniejszenie liczby osób i kosztów szkolenia gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób będzie mniejsza niż przewidywana w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moprkonin.lm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie, ul. Przyjaźni 5, pokój nr 25, 62-510 Konin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koninie, ul. Przyjaźni 5, pokój nr 25, 62-510 Konin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizawane w ramach projektu systemowego: Wykorzystaj swoją szansę! z działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Pragramu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.