Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-14
Tarnów: Dostawa odzieży oraz obuwia dla pracowników Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 149939 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie , al. Matki Bożej Fatimskiej 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 621-77-91, 621-84-46, faks 0-14 621-47-90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspr.idl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży oraz obuwia dla pracowników Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia dla pracowników Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie, których asortyment oraz liczbę określa załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.11.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia o którym mowa w pkt. 9.7.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunku udziału odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów według zasady spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia o którym mowa w pkt. 9.7.2 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunku udziału odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów według zasady spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia o którym mowa w pkt. 9.7.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunku udziału odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów według zasady spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia o którym mowa w pkt. 9.7.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunku udziału odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów według zasady spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia o którym mowa w pkt. 9.7.4 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy od oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunku udziału odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów według zasady spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt. III.3 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje projekt umowy ujęty w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zaparafowany projekt umowy. 5. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wypełniony i podpisany formularz parametrów wymaganych i oferowanych stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp zmiany umowy co do treści oferty są dopuszczone w przypadku: 1. Zmian wynikających z zmian przekształceń własnościowych. 2. Wprowadzenie zamienników, np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. Zastąpienie przedmiotu umowy w części produktu o lepszych parametrach przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. 4. Zmian organizacyjno - technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego. 5. Obniżenia ceny. 6. Zmiany ilości zamawianej odzieży/ obuwia w zależności od ilości zatrudnionych pracowników. 7. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie w dziale zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. M. B. Fatimskiej 2, 33-100 Tarnów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Al. M. B. Fatimskiej 2, 33-100 Tarnów, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież dla pracowników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet odzieży dla pozostałych pracowników składający się z: spodnie, koszula z długim rękawem, koszulka z krótkim rękawem. Asortyment oraz liczbę określa załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie całosezonowe dla zespołów wyjazdowych zgodny z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2010, nr 209, poz. 1382) oraz obuwie - klapki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa
- Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Remont lokalu mieszkalnego - pustostanu znajdującego się w Tarnowie zarządzanego przez MZB
- Dostawy artykułów medycznych (igły do biopsji, przyrządy do żywienia dojelitowego, zestawy do kaniulacji).
- Dostawy: ręczników papierowych składanych "ZZ" i w roli, papieru toaletowego, pojemników na ręczniki i papier toaletowy, worków na odpady
- Elektroniczne znakowanie, sterylizacja i kastracja psów i kotów
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.