eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Kielce: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni
Numer ogłoszenia: 149961 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Uczelni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 18.33.10.00 - Koszulki 18.93.60.00 - Torby włókiennicze 18.93.11.00 - Plecaki 34.72.21.00 - Balony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w łącznej kwocie 870,00 zł (słownie złotych: osiemset siedemdziesiąt 00/100) Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część I: 190 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt 00/100). Część II: 70 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt 00/100) Część III: 310 zł (słownie złotych: trzysta dziesięć 00/100) Część IV: 120 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100) Część V: 120 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia 00/100) Część VI: 60 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w niniejszej SIWZ, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tzn. w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę (na każdą część) o charakterze i wielkości odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 8 000 zł - dla części I; 3 000 zł - dla części II; 13 000 zł - dla części III; 5 000 zł - dla części IV; 5 000 zł - dla części V; 2 500 zł - dla części VI. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp. Spełnianie w/w warunków oceniane będzie na zasadzie metody spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2) Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw (minimum jedna na każdą część) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na część zamówienia wykaz powinien odnosić się do tej części, której oferta dotyczy o wartości nie mniejszej niż: 8 000 zł - dla części I; 3 000 zł - dla części II; 13 000 zł - dla części III; 5 000 zł - dla części IV; 5 000 zł - dla części V; 2 500 zł - dla części VI. 5) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik Nr 2). 6) Dowód wpłaty wadium. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załącznika Nr 4, ze szczególnym uwzględnieniem technik wykonania i materiałów, z jakich będą wykonane materiały reklamowe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - jakość wykonanych materiałów reklamowych - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujk.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 21 25-369 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 25-369 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, projekt grantPROGRES..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa długopisu i pióra w etui drewnianym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa długopisu i pióra w etui drewnianym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość wykonanych materiałów promocyjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kubków porcelanowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kubków porcelaonych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość wykonanych materiałów promocyjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa koszulek bawełnianych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek bawełnianych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość wykonanych materiałów promocyjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa toreb ekologicznych bawełnianych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa toreb ekologicznych bawełnianych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.60.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość wykonanych materiałów promocyjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa plecaków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa plecaków..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość wykonanych materiałów promocyjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa balonów reklamowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa balonów reklamowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.47.22.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość wykonanych materiałów promocyjnych - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.