Ogłoszenie z dnia 2014-07-10
Promna: Przebudowa dróg na terenie gminy Promna
Numer ogłoszenia: 149963 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Promnie , Promna-Kolonia 5, 26-803 Promna, woj. mazowieckie, tel. 048 6133628, faks 048 6133628.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie gminy Promna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie gminy Promna w miejscowościach: Falęcice Parcela (Helenów) i Rykały - Mała Wieś - Lisów. dzieląca się na poszczególne zadania: Zadanie I.: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Falęcice Parcela (Helenów) długość 926 m, szerokość 4,0 m Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej Rykały - Mała Wieś - Lisów długość 2910m , szerokość 3,5m - 4,0 m.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiajacy przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniajacych stanowiacych nie wiecej niż 50% wartosci zamówienia podstawowego gdy zaistnieje koniecznosc rozszerzenia zakresu prac niezbedną do prawidłowego wykonania zakresu podstawowego, których wykonanie stało sie konieczne na skutek sytuacji wczesniej nieprzewidzianej a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego oraz pod warunkiem, że Zamawiajacy bedzie posiadał środki na realizacje dodatkowego zakresu robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każde zadanie w wysokości: Zadanie I - 2 000,00 zł, Zadanie II - 6 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, Wykaz osób do kontaktów z zamawiajacym, Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnien / pełnomocnictw osób składajacych ofertę, o ile nie wynikaja z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Kosztorysy ofertowe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy działajac w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy okresla nastepujace okolicznosci, które moga powodowac koniecznosc wprowadzenia zmian w tresci zawartej umowy w stosunku do tresci złożonej oferty: I. Zmiany natury ogólnej, w szczególnosci: a) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacja przedmiotu umowy, b) zmiana numerów kont bankowych, c) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, II. Zmiana okresu przewidzianego na ukonczenie robót: 1). Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególnosci: a). kleski żywiołowe; b). warunki atmosferyczne odbiegajace od typowych, uniemożliwiajace prowadzenie robót budowlanych, 2). Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami realizacji tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególnosci: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błednie zinwentaryzowane obiekty budowlane; 3). Zmiany bedace nastepstwem okolicznosci leżących po stronie Zamawiajacego, w szczególnosci: a). wstrzymanie robót przez Zamawiajacego; b). nieterminowe przekazanie placu budowy przez zamawiajacego, gdy opóznienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 4). Zmiany spowodowane koniecznoscia wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja bedzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane nastepujacymi okolicznosciami: 1) siła wyższa uniemożliwiajaca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ 2) rezygnacja przez Zamawiajacego z realizacji czesci przedmiotu umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Promna
Promna Kolonia 5
26-803 Promna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Promna Promna Kolonia 5 26-803 Promna sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Falęcice Parcela (Helenów) długość 926 m, szerokość 4,0 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 0,926 km, 2. Mechaniczne wykonanie wykopu koparką podsiębierną o pojemności łyżki 0,60m3 z transportem urobku na odległość 1 km - 54m3, 3. Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z profilowaniem dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem i uformowaniem poboczy szerokości 0,50 m - 5035,20 m2, 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw . Grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm. - 4109,20 m2, 5. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z destruktu stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw . Grubość po zagęszczeniu 6 cm - 4016,60 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Rykały - Mała Wieś - Lisów długość 2910m , szerokość 3,5m - 4,0 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 2,91 km, 2. Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 46-55 cm przy użyciu koparki 0,60 m3 z wywozem - 2,0 szt 3. Mechaniczne wykonanie wykopu koparką podsiębierną o pojemności łyżki 0,60m3 z transportem urobku na odległość 1 km - 220,50m3, 4. Mechaniczne karczowanie krzaków o gęstości ponad 60% wraz z wywozem - 0,05 ha 5. Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z profilowaniem dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem i uformowaniem poboczy szerokości 0,50 m - 13516,50m2, 6. Mechaniczne wykonanie warstwy odsączającej z mieszanki żwiru i kruszywa - 2303,00 m2 7. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym wraz z zaklinowaniem i zagęszczeniem o gr. warstwy średnio 10 cm - 14,50 m3 8. Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa łamanego i warstwy wiążącej - 507,50 m2 9. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw . Grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm. - 11278 m2 10. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z destruktu stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw . Grubość po zagęszczeniu 6 cm -11523,50 m2 11. Oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp i wywozem gruntu - 873,00 m, 12. Uzupełnienie pobocza średniej grubości 10 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem z materiału dowiezionego z ukopu - 1270,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.