Ogłoszenie z dnia 2010-06-10
Łódź: KOMPEKSOWE USŁUGI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWE W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŁÓDŹ, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCHNYCH I WSPÓŁWŁASNYCH
Numer ogłoszenia: 150005 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska", ul. Radwańska 31, 90-540 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6372736, faks 042 6372826.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPEKSOWE USŁUGI PORZĄDKOWO-CZYSTOŚCIOWE W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY ŁÓDŹ, SKARBU PAŃSTWA, OSÓB FIZYCHNYCH I WSPÓŁWŁASNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do zadań wykonawcy usług należało będzie stałe i ciągłe utrzymanie nieruchomości w należytym stanie sanitarno - porządkowym, co związane jest wykonywaniem nw. czynności: 1. Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku. Klatki schodowe, korytarze, wc ogólne - codzienne oraz innych pomieszczeń - pralnie, suszarnie, strychy, korytarze piwniczne itp.- raz w miesiącu 2. Mycie pomieszczeń : - co dwa tygodnie klatek schodowych, korytarzy, kabin dźwigowych - jeden raz w miesiącu drzwi wejściowych do pomieszczeń ogólnego użytku, ścian pokrytych materiałami zmywalnymi, tablic z oznaczeniem nazw ulic, tablic z numerem porządkowym nieruchomości, gablot, tablic informacyjnych. - trzy razy w roku ( w przypadku nagłego zabrudzenia niezwłocznie) okien na klatkach Schodowych i innych pomieszczeniach przeznaczonych do wspólnego użytku. 3. Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu nieruchomości - podwórza, chodnika, prześwitów bramowych, włazów na studzienkach ściekowych i telekomunikacyjnych. Do stałych obowiązków gospodarzy należy opróżnianie wszelkich koszy ustawionych na chodnikach i terenie nieruchomości. 4. Zmywanie chodnika w okresie od kwietnia do października zgodnie z Uchwałą Nr LXIII/1159/06 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 1 lutego 2006 roku. 5. Oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota terenu nieruchomości w zakresie wymienionych w punkcie 3 w tym także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych. Usuwanie śliskości nawierzchni . Pryzmowanie śniegu po opadach ze zwróceniem szczególnej uwagi na łatwy dostęp do hydrantów ulicznych, przeciwpożarowych, włazów studzienek telekomunikacyjnych i energetycznych, kontenerów na nieczystości stałe. 6. Czynności wymienione w pkt.3 i 5 winny być wykonane do godz.8.00 rano. W przypadku późniejszego zanieczyszczenia lub opadów śniegu czynności winny być wykonane ponownie. 7. Pielęgnowanie tj. odchwaszczanie, przekopywanie, okopywanie trawników, kwietników, drzew, krzewów na terenie nieruchomości i przed nią do krawężnika jezdni. Uzupełnienie naniesień roślinnych oraz wysiewanie trawy i przycinanie żywopłotów w miarę potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy do roku. W okresie od 1 listopada do 31 marca każdego roku. (Koszty zakupu trawy ponosi Wykonawca) 8. Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenów zielonych w okresie zimowym tj. od 1 listopada do 31 marca każdego roku. 9. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją i deratyzacją pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku i terenu nieruchomości - wykładanie trutek na gryzonie, zmywanie powierzchni klatek środkami dezynfekującymi - w zakresie ustalonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną i obowiązujące przepisy. 10. Bezzwłoczne powiadamianie administratora nieruchomości o uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń oraz podejmowania doraźnych działań niezbędnych dla ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia lub mienia skutkami uszkodzeń i wadliwego działania instalacji lub urządzeń. 11. Bieżące zgłaszanie administratorowi potrzeb związanych z uzupełnieniem gablot informacyjnych. 12. Powiadamianie administratora nieruchomości o przypadkach naruszania przez mieszkańców porządku domowego - prowadzenie hodowli zwierząt w pomieszczeniach do tego niedostosowanych, umieszczeniu w pomieszczeniach przeznaczonych do ogólnego użytku przedmiotów utrudniających poruszanie się, stanowiących zagrożenie pożarowe, samowolnym zajmowaniu pomieszczeń przeznaczonych do ogólnego użytku, kradzieży energii elektrycznej, niszczeniu elementów i wyposażenia budynku, ingerowanie w instalacje istniejące w budynku. 13. Każdorazowo zgłaszanie administratorowi nieruchomości o braku wywozu nieczystości stałych w terminach określonych hormon. 14. Wywieszanie i zdejmowanie flag w dniach świąt i uroczystości państwowych oraz innych uzasadnionych okolicznościach. Przechowywanie ich we właściwym stanie estetycznym (flagi dostarcza Wykonawca) 15. Wymiana uszkodzonych żarówek w punktach świetlnych znajdujących się w częściach wspólnych budynku, przed wejściami do budynków i prześwitach bramowych (żarówki dostarcza Wykonawca- o mocy nie większej niż 25W) 16. Doręczanie mieszkańcom nieruchomości korespondencji o charakterze masowym. 17. Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości. 18. Wykonywanie innych zleceń administratora nieruchomości dotyczących realizacji niniejszej umowy. 19. Bezzwłoczne powiadamianie administratorów nieruchomości o występowaniu wszelkiego rodzaju napisów ulotek plakatów itp. Na elewacjach budynków ogrodzeniach a także innych urządzeniach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ SP. Z O.O.
- OŚRODEK AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SZKOLEŃ, PRÓCHNIKA 5, 90-408 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 534312,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 412641,02
Oferta z najniższą ceną: 412641,02 / Oferta z najwyższą ceną: 484458,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyżej wymieniony tryb udzielenia zamówienia znalazł zastosowanie ze względu na to, iż zgodnie z art. 70 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, usługi porządkowo-czystościowe stanowią usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, udzielane przez wiele podmiotów w całej Polsce, ogólnie dostępne dla działających na rynku podmiotów. W związku z tym zwróciliśmy się do wielu podmiotów działających na rynku w celu uzyskania jak najkorzystniejszej oferty na ww. usługi. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opróżnianie koszy rozstawionych wzdłuż ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Roboty porządkowe i utrzymaniowe na moście przez rzekę Wisłę w m. Połaniec-Gliny Małe w ciągu drogi Wojewódzkiej Nr 764 Połaniec - Tuszów Narodowy w km 74+644 PZDW - ŚZDW
- "Bieżące utrzymanie infrastruktury przystankowej w Czechowicach-Dziedzicach"
- Utrzymanie zieleni miejskiej i parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowych oraz wałów i ścieżki rowerowej na terenie miasta i gminy Pyrzyce".
- Konserwacja i bieżące utrzymanie placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasta Dębica
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Iława i okolic w 2025 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.