Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Jaworzno: Wykonanie 40 sztuk piwnic grobowców dwupoziomowych z płyt prefabrykowanych żelbetowych na cmentarzu komunalnym w Jaworznie - Wilkoszynie.
Numer ogłoszenia: 150010 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181758, fax 032 6181758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie 40 sztuk piwnic grobowców dwupoziomowych z płyt prefabrykowanych żelbetowych na cmentarzu komunalnym w Jaworznie - Wilkoszynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 40 sztuk piwnic grobowców dwupoziomowych z płyt prefabrykowanych żelbetowych na cmentarzu komunalnym w Jaworznie - Wilkoszynie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie z realizacji należycie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej 2 zamówień (od różnych Zamawiających) polegających na wykonaniu robót budowlanych w branży konstrukcyjno - budowlanej, o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, za każde z tych zamówień oddzielnie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wymagany potencjał kadrowy to osoba odpowiedzialna za wykonanie całości zadania, tj. posiadająca uprawnienia budowlane kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z którą kontaktować się będzie Zamawiający i Inspektor Nadzoru Zamawiającego. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Potwierdzeniem będzie polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 2) oświadczenia stwierdzającego, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania Zamawiającego - złożone na formularzu - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu ważniejszych realizacji podobnych do przedmiotu zamówienia, tj. robót budowlanych w branży konstrukcyjno - budowlanej, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), z podaniem zakresu realizacji, miejsca i daty wykonania oraz wartości brutto - sporządzony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w dziale IV ust. 1 pkt 2 i dlatego też winien dołączyć co najmniej 2 referencje (od różnych Zamawiających) potwierdzające, że wymagane roboty budowlane zostały wykonane należycie, a wartość każdego z 2 wymaganych zamówień nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł brutto. Każda z referencji powinna zawierać następujące dane: - zakres wykonywanych robót, - miejsce i termin w jakim te roboty były zrealizowane, - wartość wykonanych robót brutto. Zamawiający zastrzega sobie, że jedna referencja musi dotyczyć tylko i wyłącznie wykonania piwnic grobowców. 4) aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź też zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 5) aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, o braku zaległości podatkowych bądź też zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 6) wykazu wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonywaniu, zawierającego informacje o posiadanych kwalifikacjach wraz ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej za wykonanie całości zadania, tj. kierownika budowy i robót - załącznik nr 6 do SIWZ, 7) kserokopii uprawnień budowlanych kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kserokopii zaświadczenia stwierdzającego, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 8) kserokopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia stwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w ust. 1 pkt 1), 2), 4) i 5) niniejszego działu, dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1), 4) i 5) niniejszego działu, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 404 (IV piętro). SIWZ bezpłatna..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 404 lub 405 (IV piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Sukcesywne dostawy partiami w I półroczu 2025 r 24 000 l. oleju opałowego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 30% "
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2025 r. do 30.06.2025 r. - część 3 - pozostałe art. spożywcze, woda, produkty mleczarskie
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 im. Janusza Korczaka w Jaworznie na rok 2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od stycznia do czerwca 2025
więcej: przetargi w Jaworznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.