Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Bielsk Podlaski: SPZOZ/ZP/15/2008
Numer ogłoszenia: 150030 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, fax 085 8332760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ/ZP/15/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa instrumentów i narzędzi medycznych 10 zadań 1 narzędzia do ablacji 2 implanty artroskopowe 3 implanty barkowe 4 osteotomia 5 i 6 taśmy ginekologiczne 7 staplery i ładunki 8 i 9 siatki przepuklinowe 10 implanty ortopedyczne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wszyscy uprawnieni wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wyłączeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 17 Prawa o zamówieniach publicznych z dnia 13.04.2007r.; oraz wykluczeniu w oparciu o art. 24 tego Prawa; 5. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w tej specyfikacji oraz jej załącznikach, łącznie z treścią dołączonego wzoru umowy; 6. Zaakceptują minimum 30 dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury VAT; * przedłożą wraz z ofertą wymagane dokumenty; ocena wg formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do podpisania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 24 Prawa zamówień publicznych z dnia 09.02.2004r. , że: ( patrz -załącznik): Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a jego zakres działalności obejmuje swoim zakresem przedmiot zamówienia; (powyższe potwierdzić, dołączając wyciąg z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy lub inny) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest dołączone do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi sposób reprezentacji Wykonawcy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po 31.12.2000r. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 Prawa zamówień publicznych -(patrz załącznik) Oświadczenie, iż przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie (w każdej pozycji asortymentowej) posiada stosowne certyfikaty lub inne pozwolenia właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości dopuszczające jego stosowanie na terytorium Polski, że odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz jest bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów. Dla wyrobów medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE -dołączyć aktualne zgłoszenie rejestracji tj. Declaration of Conformity wraz z załącznikami szczegółów jeżeli oferowany wyrób medyczny (model) nie figuruje bezpośrednio na stronach dokumentu CE; W przypadku wyrobów medycznych zwiększonego ryzyka: klasa IIB lub klasa III zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wymagane jest na etapie wprowadzania produktu do używania, zatem Zamawiający wymaga tylko oświadczenia zgodnie z punktem odnośnym SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z treścią i wymogami SIWZ oraz jej załączników i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków i postanowień. Wypełnione w każdej rubryce i podpisane załączniki asortymentowe i pozostałe. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, przedkłada w miejsce określonych RPRM z dnia 18 maja 2006 w paragrafie 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 5 i 4 dokumenty: -potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (oświadczenie) -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; (dokument) -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (oświadczenie) -zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy prawo zamówień publicznych. (dokument) Dokumenty należy złożyć w formie poświadczonej, czytelnej kopii oraz tłumaczeniem każdego na język polski poświadczonym przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pokój nr 9 poczta po wniosku ze strony internetowej adres jak wyżej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego sekretariat pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: narzedzia do ablacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki do ablacji artroskopowej do ablacji ATLAS.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: implanty artroskopowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: implanty tytanowe do rekonstrukcji obrąbka, do rekonstrukcji rotatorów ostrza shaverowe śruby biowchłanialne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: taśmy ginekologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy do leczenia operacyjnego wysiłkowego nietrzymania moczu zestawy do operacyjnego leczenia tylnej plastyki pochwy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: staplery i siatki przepuklinowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: staplery okrężne i ładunki do tych staplerów automatyczne szwy kapciuchowe siatki przepuklinowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim w 2025 roku
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego(ureterorenoskopy j. u., włókna laserowe wielokrotnego użytku, cewniki Foleya, Tiemana, Couvelaira) na potrzeby Oddziału Urologicznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zakup i dostawa implantów oraz osprzętu do przeprowadzania zabiegów operacyjnych z zakresu pełnego spektrum ortopedycznego i neurochirurgicznego
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
- Dostawa materiałów ortopedycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach- II
- Sukcesywna dostawa sensorów do aparatu do znieczulenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.