To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Olsztynek: Przeprowadzenie działań aktywnej integracji
Numer ogłoszenia: 150035 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81921 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Świerczewskiego 19, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 519 26 94, faks 89 519 26 94.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie działań aktywnej integracji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla 60 osób (w 2013 - 30 osób w tym 15 os. w wieku od 15 do 30 lat i 15 os. z rodzin dysfunkcyjnych, w 2014 - 30 osób w tym 15 os. w wieku od 15 do 30 lat i 15 os. z rodzin dysfunkcyjnych) zamieszkałych na terenie gminy Olsztynek, zagrożonych wykluczeniem społecznym, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. 6. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: a) przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, b) realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i doradztwa przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych, c) koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, d) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, e) prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, doradztwa, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, f) zapewnienia sali szkoleniowej w przypadku kursów zawodowych opisanych w częściach od 5 do 7 przedmiotu zamówienia, pozostałe szkolenia odbywać się będą w KIS w budynku MOPS w Olsztynku, g) zapewnienia materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników, h) zapewnienia w każdym dniu prowadzenia zajęć poczęstunku w formie przerwy kawowej dla uczestników projektu realizujących kontrakty socjalne. Wykonawcy w ramach poczęstunku zapewniają kawę, herbatę, zimne napoje i ciastka, i) zapewnienia ubezpieczenia NNW dla uczestników szkoleń, kursów i doradztwa na kwotę min. 2000 zł na każdą osobę, j) wydania uczestnikom szkoleń, kursów i doradztwa zaświadczeń lub świadectw końcowych na zakończenie udziału, k) stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie o udzielenie zamówienia związane jest z realizacją projektu systemowego pt. Nie jutro lecz dziś w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynku w ramach Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: program doradczo - zawodowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BADANIA-DORADZTWO-SZKOLENIE Katarzyna Kamieniecka i Karolina Michniewicz-Szczepańska Sp. jawna, ul. Dworcowa 59/122, 10-437 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22619,00
Oferta z najniższą ceną: 22619,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39888,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zarządzanie emocjami i radzenie sobie ze stresem jako instrument aktywizacji zawodowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BADANIA-DORADZTWO-SZKOLENIE Katarzyna Kamieniecka i Karolina Michniewicz-Szczepańska Sp. jawna, ul. Dworcowa 59/122, 10-437 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7600,00
Oferta z najniższą ceną: 7600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10636,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: warsztaty edukacyjno-profilaktyczne jako instrument aktywizacji zawodowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM "OKEY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM "OKEY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- CENTRUM OKEY Sp. z o.o., ul. Jana III Sobieskiego 3/3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8370,00
Oferta z najniższą ceną: 8370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10636,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: zajęcia w ramach cyklu: Szkoła dla rodziców jako instrumentu aktywizacji edukacyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BADANIA-DORADZTWO-SZKOLENIE Katarzyna Kamieniecka i Karolina Michniewicz-Szczepańska Sp. jawna, ul. Dworcowa 59/122, 10-437 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11940,00
Oferta z najniższą ceną: 11940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17018,88
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: kurs zawodowy - opiekun osób starszych z modułem językowym - język niemiecki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karia Kafe Paweł Podolak, Ul. Jarocka 77c/49, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50000,00
Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: kurs zawodowy drwal-pilarz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM "OKEY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM "OKEY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- CENTRUM OKEY Sp. z o.o., ul. Jana III Sobieskiego 3/3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27874,80
Oferta z najniższą ceną: 27874,80 / Oferta z najwyższą ceną: 27874,80
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: kurs zawodowy - nowoczesny sprzedawca z obsługą komputera i kas fiskalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karia Kafe Paweł Podolak, Ul. Jarocka 77c/49, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20000,00
Oferta z najniższą ceną: 20000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- "Cyberbezpieczny Samorząd".
- U/28/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.