eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa remontu sprzętu przeładunkowego oraz adaptacji samochodu Fiat Ducato 130 Multijet do przewozu robota Inspektor z wyposażeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Warszawa: Usługa remontu sprzętu przeładunkowego oraz adaptacji samochodu Fiat Ducato 130 Multijet do przewozu robota Inspektor z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 150060 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa-podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa remontu sprzętu przeładunkowego oraz adaptacji samochodu Fiat Ducato 130 Multijet do przewozu robota Inspektor z wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa remontu sprzętu przeładunkowego oraz adaptacji samochodu Fiat Ducato 130 Multijet do przewozu robota Inspektor z wyposażeniem z podziałem na 8 części (zadań) w ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 5 550,00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych), w tym na: zadanie 1 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych); zadanie 2 - 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych); zadanie 3 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych); zadanie 4 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych); zadanie 5 - 50,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt złotych); zadanie 6 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych); zadanie 7 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych); zadanie 8 - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 185 500,00 zł, w tym: na zadanie 1 - 22 000,00 zł; na zadanie 2 - 29 000,00 zł; na zadanie 3 - 8 000,00 zł; na zadanie nr 4 - 7 000,00 zł; na zadanie nr 5 - 1 600,00 zł; na zadanie nr 6 - 10 000,00 zł; na zadanie nr 7 - 6 900,00 zł; na zadanie nr 8 - 101 000,00 zł. UWAGA Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna kwota wymagana w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku dla części (zadań), na które składana jest oferta. W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg kursu z dnia otwarcia ofert na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, tj. certyfikat AQAP 2130 potwierdzający wdrożenie i funkcjonowanie systemu zarządzania jakością lub ISO 9001 ( w zakresie zadania nr 8 )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1.zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 1.2.zmiany zakresu świadczenia, a tym samym ilości przewidzianych w ofercie, jednak bez zmiany wartości umowy, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 1.3.wystąpienia siły wyższej ( w zakresie zadania nr 8 ); 1.4.wystąpienia okoliczności mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, których nie dało się przewidzieć na etapie opracowywania wymagań eksploatacyjno - technicznych na adaptację samochodu Fiat Ducato 130 Multijet do przewozu robota Inspektor z wyposażeniem lub wynikłych podczas weryfikacji procesu realizacji umowy u Wykonawcy przez Zamawiającego ( w zakresie zadania nr 8 ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria Ogólna - budynek nr 3, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie napraw głównych do 10 kpl. silników spalinowych podnośników widłowych GPW 400T, GPW 2009, GPW 2007 oraz RAK 7A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania napraw głównych do 10 kpl. silników spalinowych podnośników widłowych GPW 400T, GPW 2009, GPW 2007 oraz RAK 7A w ilości: 1 kpl. (ilość gwarantowana) oraz 9 kpl. (ilość opcjonalna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie naprawy głównej do 10 kpl. skrzyń biegów wraz z mostem napędowym (tzw. skrzynio-mosty) podnośników widłowych GPW 400T, GPW 2009;GPW 2007 oraz RAK 7A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania naprawy głównej do 10 kpl. skrzyń biegów wraz z mostem napędowym (tzw. skrzynio-mosty) podnośników widłowych GPW 400T, GPW 2009;GPW 2007 oraz RAK 7A w ilości: 1 kpl. (ilość gwarantowana) oraz 9 kpl. (ilość opcjonalna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie naprawy do 12 kpl. siłowników hydraulicznych z podnośników widłowych spalinowych typu GPW 400T, GPW 2009, GPW 2007, RAK 7A oraz podnośnika widłowego akumulatorowego typu WW 1217.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania naprawy do 12 kpl. siłowników hydraulicznych z podnośników widłowych spalinowych typu GPW 400T, GPW 2009, GPW 2007, RAK 7A oraz podnośnika widłowego akumulatorowego typu WW 1217 w ilości: 1 kpl. (ilość gwarantowana) oraz 11 kpl. (ilość opcjonalna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie naprawy do 2 kpl. masztu podnoszenia z widłami (bez siłowników) do podnośnika widłowego typy GPW 202T.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania naprawy do 2 kpl. masztu podnoszenia z widłami (bez siłowników) do podnośnika widłowego typy GPW 202T w ilości: 1 kpl. (ilość gwarantowana) oraz 1 kpl. (ilość opcjonalna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie naprawy głównej do 8 kpl. przekładni kierowniczych wózków transportowych akumulatorowych WNA-1320, WAN 13-0202.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania naprawy głównej do 8 kpl. przekładni kierowniczych wózków transportowych akumulatorowych WNA-1320, WAN 13-0202 w ilości: 1 kpl. (ilość gwarantowana) oraz 7 kpl. (ilość opcjonalna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie naprawy głównej 16 szt. silników elektrycznych, wózków transportowych akumulatorowych WNA 1320 oraz podnośników widłowych akumulatorowych WW- 1217.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania naprawy głównej 16 szt. silników elektrycznych, wózków transportowych akumulatorowych WNA 1320 oraz podnośników widłowych akumulatorowych WW- 1217 w ilości: 2 szt. (ilość gwarantowana) oraz 14 szt. (ilość opcjonalna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie naprawy głównej do 6 kpl. mostów napędowych wózków transportowych akumulatorowych typu WNA 1320.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania naprawy głównej do 6 kpl. mostów napędowych wózków transportowych akumulatorowych typu WNA 1320 w ilości: 1 kpl. (ilość gwarantowana) oraz 5 kpl. (ilość opcjonalna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa adaptacji samochodu Fiat Ducato 130 Multijet do przewozu robota Inspektor z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa adaptacji samochodu Fiat Ducato 130 Multijet do przewozu robota Inspektor z wyposażeniem w ilości 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.