Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-22
Pabianice: Wymianę okien w budynkach oświatowych
Numer ogłoszenia: 15007 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, fax 042 2254669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymianę okien w budynkach oświatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymianę okien w budynkach oświatowych w Pabianicach - Szkoła Podstawowa Nr 3, Szkoła Podstawowa Nr 5, Przedszkole Miejskie Nr 4 i Żłobek Miejski
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: w wys. 10000,00 w formach opisanych w SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia Nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 Spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych niniejszej SIWZ. Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych Oświadczenie o udzieleniu 3 letniego okresu gwarancji. Wskazanie osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonym oświadczeniem o przyjęciu obowiązków kierownika budowy, kserokopią uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu/rodzaju realizowanych przez nie robót wraz z oświadczeniem o współpracy Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania. Dla minimum dwóch robót ujętych w wykazie należy załączyć referencje wystawione przez Inwestora potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością Dowód wniesienia wadium Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważna w czasie związania ofertą; Formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego Pabianice, ul. św. Jana 4 pokój nr 20, Telefon: 042 22 54 625.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul. Zamkowa 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 7 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 27 +/- 3 w tym 3 osoby kadry projektu: "Aktywna Przemiana"
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Żyznowie
- Budowa hali sportowej w Ligocie Prószkowskiej
- Kompleksowa modernizacja i rozbudowa Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka przy ul. Żwirki i Wigury 15 i 21 w Toruniu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Garncarskiej 13 m.8, Broniewskiego 10 m.17, Krasickiego 8 m.8 oraz Narutowicza19/Sienkiewicza 15 m.2 w Piotrkowie Tryb.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.