Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Poznań: Dostawa materiałów opatrunkowych i folii chirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 150109 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, fax 061 6631088.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wcchpig.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i folii chirurgicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH i FOLII CHIRURGICZNYCH ,zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pakiety, jak również na całość przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, C. Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. E. dostarczyli próbki materiałów opatrunkowych / dot. pak. 2, 4, 7, 11 - wszystkie pozycje/. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 6 specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: A. wypełniony i podpisany prze osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1. B. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; C. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; D. oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik 2, E. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- załącznik 2, F. oświadczenia, że wszystkie zaoferowane produkty posiadają wymagane prawem ważne dokumenty stwierdzające dopuszczenie ich do stosowania na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do ww. dokumentów przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne, a także w trakcie realizacji umowy. G. pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo powinno być udzielone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. Nie dopuszczalna jest następująca forma pełnomocnictwa: kserokopia potwierdzona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę. Dokumenty składające się na ofertę określone w punkcie 6 specyfikacji składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. osobę upoważnioną do jego reprezentacji (wyjątek- pełnomocnictwo). Forma: własnoręczny podpis (jeśli jest to pieczątka), data i napis -za zgodność z oryginałem- Poświadczenia dokumentów należy dokonać na tej samej stronie, na której dokument kserowano. Nie dopuszcza się potwierdzenie na następnej, pustej stronie. W przypadku nieczytelnej kserokopii, zamawiający wezwie wykonawcę do okazania oryginału dokumentu dla porównania go z przedstawioną nieczytelną kopią. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wcchpig.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy Ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań tel/fax 061 66 54 336 tel. 061 66 54 310 fax. 061 66 31 088.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień wariantowych. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kompresy gazowe niewyjałowione 5cm x 5cm - 17 nitk.,8 w. ā 100szt.: 700 op. 2.Kompresy gazowe niewyjałowione 10cmx10cm -17 nitk.,8 w. ā 100szt.:1 100 op. 3.Kompresy gazowe wyjałowione 5cm x 5cm -17 nitk.8 w. x 2szt: 10 000 op. 4.Kompresy gazowe wyjałowione 7,5cm x 7,5cm - 17 nitk.8 w. x 2szt: 30 000 op. 5.Kompresy gazowe wyjałowione 10cm x 10cm-17 nitk. 8w. X 2szt.: 11 100 op. 6.Kompresy włókninowe niewyjałowione 5cm x 5cm-4 warstwy ā 100szt: 2 200 op. 7.Kompresywłókninowe niewyjałowione7,5cmx7,5cm-4 warstwy ā 100szt.:1600op. 8.Kompresy włókninowe niewyjałowione10cmx10cm -4 warstwy ā 100szt.:1200op. Uwaga! Wszystkie kompresy gazowe (poz. 1-5) z pakietu 1 powinny być składane wg. Systemu ES, klasy 2A, reguła 7 Prosimy o dołączenie deklaracji zgodności i certyfikat EC.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opatrunek do mocowania kaniul z nacięciem typu Venaplast, nieprzezroczysty 5-6cm x 7-9cm - 33 000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Gaza opatrunkowa niewyjał. 17 nitk. W składkach szerokość 90cm: 4 000 m.b. 2.Gaza opatrunkowa jałowa 1m x 1m : 150 szt. 3.Lignina arkusze - 100% celulozy bielonej bezchlorowo :3 200 kg 4.Opaska dziana wiskozowa pakowana pojedynczo 4m x 10cm :5 500 szt. 5.Opaska elastyczna tkana z zapinką z domieszką bawełny, pakowana pojedynczo 5m x 15cm :500 szt. 6.Wata opatrunkowa 200g : 100 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.B. elast. bezucisk. opaska podtrzym.4m x 10cm : 1 800 szt. 2.Elastyczna taśma samoprzylepna , hydrofobowa do mocowania opatrunków pooperacyjnych 20cm x 10m : 40 szt. 3.Kompresy jałowe, wysokochłonne, kombinowane 20 x 20 cm : 50 szt. 4.Opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, przezroczysty 6cm x 9cm :1 000 szt. 5.Opatrunek do mocowania kaniul, jałowy, przezroczysty 12cm x 25cm : 100 szt. 6.Opatrunek jałowy z hydrofobową mikrosiatką do opatrywania ran pooperacyjnych 8cm x 10cm : 6 000 szt. 7.Opatrunek jałowy z hydrofobową mikrosiatką do opatrywania ran pooperacyjnych 35cm x 10cm : 1 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przylepiec z włókniny 5m x 2,5cm : 500 szt. 2.Przylepiec z tkaniny 5m x 2,5cm : 350 szt. 3.Przylepiec z tkaniny 5m x 5cm : 20 szt. 4.Plaster opatrunkowy na tkaninie 1m x 6cm : 25 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Niewyjałowione tupfery gazowe - fasola, z RTG 9,5 cm x 9,5cm : 2 000 szt. 2.Niewyjałowione tupfery gazowe - fasola, z RTG 15 cm x 15cm : 15 000szt. 3.KompresyniewyjałowionezkontrastemRTG10cmx10cm-12warstw ā100szt.800op. 4.Setony jałowe o wysokiej chłonności z gazy bawełnianej 5cm x 2 m : 300 szt. 5.Setony jałowe o wysokiej chłonności z gazy bawełnianej 10cm x 1m: 2 000 szt. 6.Setony jałowe o wysokiej chłonności z gazy bawełnianej 7,5cm x 2m :2 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Serweta oper. gazowa niejał., 2 warstw., z nitką RTG i tasiemką z gazy 17 nitkowej 75cm x 75cm : 20 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przylepiec hypoalergiczny z porowatej,przezroczystej folii 2,5cmx9,14m:2400 szt. 2.Przylepiec hypoalergiczny z porowatej, przezroczystej folii 5cmx9,14m:300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opatrunek samoprzylepny hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran w fazie epitalizacji 15cm x 15cm : 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opatrunek hydrokoloidowy do opatrywania ran mało i średniosączących na bazie trzech hydrokoloidów: żelatyny, pektyny i CMC 10cm x 10cm :5 szt. 2.Opatrunek hydrokoloidowy do opatrywania ran mało i średniosączących na bazie trzech hydrokoloidów: żelatyny, pektyny i CMC 15cm x 15cm:30 szt. 3.Opatrunek hydrokoloidowy do opatrywania ran mało i średniosączących na bazie trzech hydrokoloidów: żelatyny, pektyny i CMC 20cm x 20cm : 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Samoprzylepna folia chirurgiczna, poliuretanowa 20-25cm x 15-20 cm : 350 szt. 2.Samoprzylepna folia chirurgiczna, poliuretanowa 44-45cmx47-50 cm : 1200 szt. 3.Samoprzylepna folia chirurgiczna, poliuretanowa 45-56cmx60-80 cm : 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.