eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicesprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych, mycie okien w siedzibach urzędów pocztowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-04-06

POZYCJA 15012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych, mycie okien w siedzibach urzędów pocztowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PPUP POCZTA POLSKA Rejonowy Urząd Poczty, do kontaktów: Mariusz Dawid, ul. Pocztowa 9, 40-001 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3594537, fax 032 2539433, e-mail: dawid@poczta.katowice.pl, www.poczta.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: ppup Poczta Polska Rejonowy Urząd Poczty Katowice, Andrzej Michalski, Pocztowa 9, 40-001 Katowice, woj. śląskie, tel. (004832) 35-94-544, fax (004832) 253-94-33, www.poczta.katowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: ppup Poczta Polska Rejonowy Urząd Poczty Katowice, Mariusz Dawid, Agnieszka Stałęga, Jarosław Duchnowski, Pocztowa 9, 40-001 Katowice, woj. śląskie, tel. (004832) 35-94-537, fax (004832) 253-94-33, www.poczta.katowice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych, mycie okien w siedzibach urzędów pocztowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie powierzchni wewnętrznych (biurowych i eksploatacyjnych wraz z myciem okien) i zewnętrznych (place, chodniki, drogi) w urzędach pocztowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urzędy pocztowe Rejonowego Urzędu Poczty w Katowicach wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy - Wykaz urzędów pocztowych. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Wykonawca przyjmuje i zobowiązuje się do świadczenia usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, eksploatacyjnych, mycia okien i innych czynności dodatkowych w urzędach pocztowych Rejonowego Urzędu Poczty w Katowicach wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru umowy.Wielkości powierzchni:Ogółem powierzchnia wewnętrzna wynosi:21537,49 m2 Ogółem powierzchnia zewnętrzna wynosi: 13302,83 m2 Ogółem powierzchnia mycia okien (powierzchnia okien wraz z ramami razy 2 strony) wynosi: 10571,51. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) najpóźniej w dniu otwarcia ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.Podstawą zapłaty za wykonaną usługę będzie comiesięczny Protokół wykonania usług porządkowych(załącznik nr 4). Zapłata za wykonanie usługi dokonywana będzie z dołu, po upływie miesiąca kalendarzowego na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT wraz z Protokołem wykonania usług porządkowych potwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego. 2.Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 21 dni kalendarzowych licząc od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego, na konto Wykonawcy podane na fakturze. Za dzień zapłaty będzie uznawany dzień dokonania przelewu przez Zamawiającego. 3.W razie opóźnienia w zapłacie faktury, Wykonawca ma prawo do ustawowych odsetek. 4.Zamawiający nie dopuszcza przelewu wierzytelności Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy na osoby trzecie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Zamawiający żąda złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącej podmiotów zbiorowych (dot. Wykonawców, którzy prowadzą działalność gospodarczą w formie m.in. spółki jawnej, z o.o.), o których mowa w art. 2 Ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ust. 1 pkt a, c, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2 oraz ust 1 pkt. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: a)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50000zł. Jeżeli polisa lub inny dokument ubezpieczenia określa wartość ubezpieczenia w innej walucie niż PLN, wartość ta zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP obowiązującego na dzień otwarcia ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda następującego dokumentu: wykazu (wg wzoru zał. nr 3 do formularza ofertowego) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac porządkowych - minimum 3-ch, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace porządkowe zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/DAT/12/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.05.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.05.2005 godzina 08:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.05.2005, godzina 09:00, Rejonowy Urząd Poczty w Katowicach ul. Pocztowa 9 40-001 Katowice, pokój 213 II piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.