eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Dowóz uczniów do szkół i punktów przedszkolnych na terenie gminy Mircze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Mircze: Dowóz uczniów do szkół i punktów przedszkolnych na terenie gminy Mircze
Numer ogłoszenia: 150179 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mirczu , ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 084 6519094, faks 084 6519015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i punktów przedszkolnych na terenie gminy Mircze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkół na terenie gminy Mircze: do Szkoły Podstawowej w Wiszniowie i Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu oraz do działających przy tych szkołach punktów przedszkolnych w okresie od 01. 09. 2016 r. do 30. 06. 2017 r. w dni nauki szkolnej i odwiezienie uczniów ze szkół i punktów przedszkolnych do miejsca zamieszkania. 1.2 Dowiezienie uczniów na godz. 8:00 do Szkoły Podstawowej w Wiszniowie i Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu /uczniowie szkoły podstawowej klasy IV -VI razem z uczniami gimnazjum/ z następujących miejscowości: Liczba dowożonych uczniów do Szkoły Podstawowej w Wiszniowie: Radostów 2, Stara Wieś 7, Wereszyn 6, Wiszniów 2, Tuczapy 5, Mołożów Kolonia 1, Mołożów 1. Razem: 24. Liczba dowożonych uczniów do Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu: Radostów 1, Wereszyn 2, Dąbrowa 1, Wiszniów 13, Tuczapy 3. Razem 20. 1.3 Dowiezienie uczniów do Szkoły Podstawowej w Wiszniowie /uczniowie klas 0 - III/ i do działającego przy niej Punktu Przedszkolnego /dzieci w wieku 3-4 lat/ na godz. 8:30 z następujących miejscowości: Liczba dowożonych uczniów do szkoły: Radostów 4, Stara Wieś 19, Tuczapy 3, Mołożów Kolonia 7, Mołożów 3. Razem: 36. Liczba dowożonych dzieci do punktu przedszkolnego: Stara Wieś 7, Wereszyn 1. Razem: 8. 1.4 Dowiezienie uczniów do Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu na godz. 8:00 z następujących miejscowości: Szychowice 7, Rulikówka 7, Mircze 1, Modryń Kolonia /tzw. Kolonia Blaszana/ 3. Razem: 18. 1.5 Dowiezienie dzieci w wieku 3- 6 lat do oddziału przedszkolnego i Punktu Przedszkolnego w Mirczu na godzinę 8:00 w okresie od 01.09.2016 r. do 16.01.2017 r. z następujących miejscowości: Modryniec 3, Modryń 7, Mietkie 5, Miętkie Kolonia 6, Andrzejówka 2, Modryń Kolonia /tzw. Kolonia Blaszana/ 1, Rulikówka 1, Mircze 4. Razem: 29. 1.6 Dowiezienie dzieci w wieku 3 - 6 lat do oddziału przedszkolnego i Punktu Przedszkolnego w Mirczu na godzinę 8:00 w okresie od 30.01.2017 r. do 30.06.2017 r. z następujących miejscowości: Łasków 3, Smoligów 3, Marysin 1, Modryń Kolonia /tzw. Kolonia Blaszana/ 1, Modryń 1, Rulikówka 1, Górka - Zabłocie 4, Miętkie 3, Ameryka 1, Mircze 9, Borsuk 2. Razem: 29 1.7 Odwiezienie uczniów klas 0 - III ze Szkoły Podstawowej w Wiszniowie oraz dzieci z funkcjonującego przy szkole Punktu Przedszkolnego, po zakończonych zajęciach o godz. 13:20 do: Starej Wsi -26 uczniów, Radostowa - 4 uczniów, Wereszyna - 1 uczeń, Mołożowa Kolonii - 7 uczniów, Mołożowa - 3 uczniów, Tuczap - 3 uczniów. 1.8 Odwiezienie uczniów klas IV - VI ze Szkoły Podstawowej w Wiszniowie, po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godz. 14:50 do: Radostowa - 2 uczniów, Starej Wsi - 7 uczniów, Wereszyna - 6 uczniów, Wiszniowa - 2 uczniów, Tuczap - 5 uczniów, Mołożowa Kolonii - 1 uczeń, Mołożowa - 1 uczeń. 1.9 Odwiezienie uczniów Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godz. 14:40 do: Wiszniowa - 13 uczniów, Wereszyna - 2 uczniów, Dąbrowy - 1 uczeń, Radostowa - 1 uczeń, Tuczap - 3 uczniów. 1.10 Odwiezienie uczniów Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godz. 14:40 do: Szychowic - 7 uczniów, Rulikówki - 2 uczniów, Modrynia Kolonii /tzw. Kolonia Blaszana/ - 1 uczeń. 1.11 Odwiezienie dzieci z oddziału przedszkolnego i Punktu Przedszkolnego działającego przy Samorządowym Zespole Szkół w Mirczu o godz. 12:45 do: Rulikówki - 1 dziecko, Modrynia Kolonii /tzw. Kolonia Blaszana/ - 1 dziecko, Modrynia - 1 dziecko, Mircza - 4 dzieci. 1.12 Odwiezienie uczniów Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu po zakończonych zajęciach lekcyjnych o godz. 12:45 do: Modrynia Kolonii /tzw. Kolonia Blaszana/ - 2 uczniów, Rulikówki - 5 uczniów, Mircza - 1 uczeń. 1.13 Dowóz dzieci z Modrynia Kolonii może odbywać się tylko pojazdem o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 5 ton. 1.14 Dowóz odbywał się będzie w dni zajęć szkolnych określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego /Dz. U. z 2002r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm./. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 1.15 Wykonawca, podczas każdego kursu zapewni opiekę nad przewożonymi dziećmi przez osobę pełnoletnią. Opieka nie może być sprawowana tylko przez kierowcę. 1.16 Dowóz dzieci może odbywać się w innych godzinach ustalonych i uzgodnionych z poszczególnymi szkołami i punktami przedszkolnymi. 1.17 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby dowożonych dzieci. 1.18 Zamawiający zastrzega, że dowóz z miejscowości Szychowice nie może być rozpoczęty wcześniej niż o godz. 7:15. 1.19 Dowóz dzieci do punktów przedszkolnych i oddziału przedszkolnego nie może być rozpoczęty wcześniej niż o godzinie 7:00. 1.20 Dowóz może odbywać się tylko pojazdami zapewniającymi miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. 1.21 Dowóz powinien odbywać się pojazdami odpowiednio do tego celu przystosowanymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. /Prawo o ruchu drogowym/ /j. t. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm./, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. 1.22 W przypadku awarii pojazdu, podczas dowozu uczniów do szkoły lub odwiezienia do miejsca zamieszkania, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego sprawnego technicznie i spełniającego właściwe wymagania w ruchu drogowym. 1.23 W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w punkcie 1.22 Zamawiający może wykonać usługę będącą przedmiotem zamówienia we własnym zakresie lub zamówić usługę u innego Wykonawcy. Wszelkie koszty z tym związane pokryje Wykonawca..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.00.00 - Usługi taxi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy. 1.Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1.1 Zmiany liczby dowożonych dzieci zgłoszonej pisemnie przez dyrektorów szkół: Szkoły Podstawowej w Wiszniowie i Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu. Zmiana polegać będzie na zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby dowożonych dzieci w okresie obowiązywania umowy. 1.2 Zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów. Zmiana ta może być spowodowana zmianą planu zajęć w poszczególnych szkołach i punktach przedszkolnych. 1.3 Zmiany terminu wykonywania zamówienia. Zmiana ta może być spowodowana zmianami w kalendarzu roku szkolnego ustalonego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) 2. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy pozostanie taka sama przez cały czas trwania umowy, nawet w przypadku konieczności zmiany jej postanowień o których mowa w punktach 1.1, 1.2 i 1.3. 3. Kwota wynagrodzenia może ulec zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT, o wielkość wynikającą ze zmiany stawki. 4. Zmiana postanowień umowy o której mowa w punkcie 1.3 może nastąpić za zgodą obu stron wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5. Zmiany postanowień umowy o których mowa w punkcie 1.1 i 1.2 nie wymagają zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Mirczu ul. Kryłowska 20 22-530 Mircze (budynek Urzędu Gminy Mircze pok. 108)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Mirczu ul. Kryłowska 20 22-530 Mircze (budynek Urzędu Gminy Mircze pok. 108)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.