To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-26
Ogłoszenie nr 15018 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.
Mińsk Mazowiecki: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354197-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Mińsku Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny
363631334, ul.
Dąbrówki
10,
05-300
Mińsk Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
25 7582544, faks
, e-mail
sp2minskmaz@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sp2.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka samorządowa zespół szkolno-przedszkolny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rodzaj zamówienia: Dostawy Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. 3.2. Podział na 7 części: (zadania) Zadanie nr 1- mięso i wędliny Zadanie nr 2- warzywa i owoce Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne Zadanie nr 5 - ryby Zadanie nr 6 - pieczywo i wyroby cukiernicze Zadanie nr 7- nabiał i przetwory mleczne W zakresie zadania nr 1: Zadanie nr 1 - mięso i wędliny Zamówienie dotyczy dostawy mięs i wędlin w roku 2017 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 1 do SIWZ. W zakresie zadania nr 2: Zadanie nr 2- warzywa i owoce Zamówienie dotyczy dostawy warzyw i owoców w roku 2017 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku 2/część 2 do SIWZ. W zakresie zadania nr 3: Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze Zamówienie dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych w roku 2017 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku 2/część 3 do SIWZ. W zakresie zadania nr 4: Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne Zamówienie dotyczy dostawy wyrobów garmażeryjnych w roku 2017 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku 2/część 4 do SIWZ. W zakresie zadania nr 5: Zadanie nr 5 - ryby Zamówienie dotyczy dostawy ryb w roku 2017 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 5 do SIWZ. W zakresie zadania nr 6: Zadanie nr 6- pieczywo i wyroby cukiernicze Zamówienie dotyczy dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych w roku 2017 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku 2/część 6 do SIWZ. W zakresie zadania nr 7: Zadanie nr 7- nabiał i przetwory mleczne Zamówienie dotyczy dostawy nabiału i przetworów mlecznych w roku 2017 do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 1 w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku 2/część 7 do SIWZ. 3.3. Wielkość zamówienia oraz asortyment został określony w formularzach asortymentowo - cenowych (załączniki nr 2 część 1-7do SIWZ) i jest to wielkość szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu, co do ilości (mniejszej lub większej ilości) w zależności od aktualnych potrzeb stołówek. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego nie rodzi roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. Wykonawca wystawiając fakturę VAT zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo-cenowych przez cały okres trwania umowy. 3.4. Częstotliwość dostaw odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem , mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw, zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć pomiędzy godziną 7.00, a 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów będących przedmiotem niniejnotszej umowy na własny koszt i ryzyko, do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 przy ul. Dąbrówki 10, w dniach roboczych. Przez dni robocze rozumieć należy dni od poniedziałku do piątku włącznie. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić telefonicznie z Zamawiającym donotkładny termin dostawy zamówionych produktów. 3.5. Dostawa towaru następować będzie transportem własnym Dostawcy. Dostarczony towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, bez wad fizycznych oraz powinien odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w trybie natychmiastowym nie później niż w ciągu 1 godziny. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówieniowego towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym terminie - Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. W takim przypadku Wykonawca zostanie obciążony różnicą ceny zakupu niedostarczonego towaru pomiędzy ceną przedstawioną w formularzu asortymentowo-cenowym, a ceną wystawioną na fakturze zakupu i pozostałymi kosztami zakupu. 3.6. Rozliczenie Wykonawcy z Zamawiającym będzie następować po każdej dostawie, na podstawie faktury VAT z terminem płatności określonym w umowie. 3.7. Dostarczane środki spożywcze muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami, w tym: o Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach zawartość cukrów, sodu/soli oraz tłuszczy w produktach nie powinna przekraczać wartości wykazanych w wyżej wymienionym rozporządzeniu (Dz. U. z 2015 poz.1256). Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia( Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami); o Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności (Dz.Urz. UE l 354 z 31.12.2008 r.) Dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str.319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.), o Ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2014 r. poz.1577 ze zm.). 3.8. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części (maksymalnie na 7 części). Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na 7 części (zadań). Ocenie będzie podlegać każda część (zadanie) z osobna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
03000000-1,
15100000-9,
15200000-0,
15300000-1,
15500000-3,
15800000-6,
15810000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: mięso i wędliny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT117639.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 113957.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: warzywa i owoce |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT137434.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 115920.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: różne produkty spożywcze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT117766.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 103762.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: wyroby garmażeryjne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55726.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53223.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: ryby |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48180.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49302.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: pieczywo i wyroby cukiernicze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15807.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12119.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: nabiał i przetwory mleczne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40232.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40609.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew od km 0+755 do km 4+010
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
- (IV) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.