Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Kłodzko: Remont elewacji, remont dachu budynku służbowego nr 15 na terenie SOSG w Kłodzku (sprawa nr 10/WTiZ/08)
Numer ogłoszenia: 150192 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej - Państwowa Jednostka Budżetowa, ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 862 30 00, fax 074 862 37 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sudecki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji, remont dachu budynku służbowego nr 15 na terenie SOSG w Kłodzku (sprawa nr 10/WTiZ/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełen zakres robót remontowo - budowlanych na zadaniu pn. Remont elewacji, remont dachu budynku służbowego nr 15 na terenie Sudeckiego Oddziału Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku, ul. Wyspiańskiego 2, dz. nr 107przez23 AM-3, obręb Ptasia Góra. Na przedmiot zamówienia składa się min.: I. Remont elewacji w tym m.in. 1) wykucie metalowych zawiasów, pozostałych po zdemontowanych bramach; naprawa i wyrównanie powierzchni ościeży łącznie z ich pomalowaniem; 2) wyrównanie (wyprowadzenie) w styropianie łukowych ościeży otworu nad bramami garażowymi; 3) naprawa, wyrównanie i malowanie powierzchni gzymsu. 4) uzupełnienie miejsc styku ścian z cokołem; 5) ocieplenie powierzchni ościeży przy wymienionej stolarce drzwiowej i okiennej; 6) demontaż i ponowny montaż rur spustowych, a w razie konieczności ponowne wykonanie ich połączeń; 7) gruntowanie istniejącej warstwy zbrojonej wcześniej nie zagruntowanej; 8) wyrównanie powierzchni elewacji poprzez wykonanie warstwy zbrojonej; 9) wyrównanie powierzchni ościeży poprzez szpachlowanie klejem; 10) gruntowanie warstwy zbrojonej; 11) wykonanie zewnętrznej warstwy tynku strukturalnego, 12) wymiana istniejącego wywietrznika z blachy stalowej ocynkowanej; 13) wykonanie obróbek blacharskich - parapety; 14) uszczelnienie istniejących połączeń parapetów i okien; 15) montaż kratek wentylacyjnych; 16) wymiana drzwi wejściowych do kotłowni; 17) częściowe uzupełnienie oraz spoinowanie cokołu wykonanego z płytek ceramicznych; 18) uzupełnienie dolnych partii cokołu poniżej wykonanej okładziny ceramicznej tynkiem renowacyjnym wraz z pomalowaniem go na kolor płytek cokołu (brązowy). 19) Pozostałe prace przewidziane w dokumentacji projektowej; II. Remont dachu w tym m.in. 1. Rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki ceramicznej. 2. Usunięcie gruzu. 3. Demontaż wewnętrznego deskowania połaci dachowej. 4. Demontaż wewnętrznych drewnianych ścianek działowych. 5. Rozebranie przewodów instalacji elektrycznej; 6. Rozebranie podsufitek z desek i płyt pilśniowych; 7. Rozebranie obicia z płyt pilśniowych słupów i mieczy; 8. Rozebranie podłóg drewnianych; 9. Demontaż łat drewnianych. 10. Rozebranie konstrukcji istniejących okienek typu: wole oko; 11. Rozbiórka desek czołowych z podbitki oraz desek wiatrownicowych. 12. Demontaż rynien i obróbek blacharskich. 13. Wzmocnienie istniejących połączeń płatwi. 14. Impregnacja drewnianej konstrukcji więźby dachowej. 15. Przemurowanie przewodów kominowych ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej kl. 25, spoinowanie komina, montaż systemowej nasady kominowej zabezpieczającej przed odwróceniem ciągu, montaż ozdobnej kratki wentylacyjnej. 16. Równanie płaszczyzny dachu poprzez jednostronne nabicie desek; 17. Wykonanie konstrukcji okienek typu wole oko wraz z montażem pojedynczych drewnianych okien; 18. Deskowanie połaci okienek typu wole oko wraz z pokryciem desek asfaltową papą podkładową; 19. Łacenie połaci dachu. 20. Wykonanie obróbek blacharskich. 21. Krycie dachu dachówką karpiówką. 22. Montaż ławy kominiarskiej. 23. Montaż włazu kominiarskiego. 24. Wykonanie drewnianego podestu umożliwiającego dojście do wyłazu kominiarskiego. 25. Wykonanie podbitki drewnianej wraz z jej dwukrotnym malowaniem; 26. Wymiana poziomych i pionowych zwodów instalacji odgromowej oraz wykonanie nowej instalacji na kominie; III. Prace towarzyszące, w tym 1. ustawienie i demontaż rusztowań; 2. prace dot. zabezpieczenia terenu oraz elementów budynku przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki do SIWZ - dostępnymi na stronie internetowej zamawiającego: www.sudecki.strazgraniczna.pl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); oraz - dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako kierownik robót - posiadającą właściwe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym rozdziale. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane conajmniej kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. W stosunku do tej osoby, należy dołączyć poświadczone za zgodność kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz dokument stwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sudecki.strazgraniczna.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sudecki Oddział Straży Granicznej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko budynek szkoły, pok. 30/szkol Uwaga: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Sudecki Oddział Straży Granicznej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud. 4 pok. 227 (kancelaria jawna) Uwaga: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza: - zawierać umowy ramowej, - ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, - dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy P.z.p.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU, NNW, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Wł. St. Reymonta w Kłodzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025.
- Zakup kotła parowego
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Zadaszenia boksów magazynowych KOMPLEKS B na terenie działki nr 66/10, obręb geodezyjny Słajsino, gmina Nowogard
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.