Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Tomaszów Lubelski: Dostawa wyposażenia dla Komendy Powiatowej PSP w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 150236 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim , ul. Janusza Petera 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643588, faks 084 6643588.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsptomaszowlubelski.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Komendy Powiatowej PSP w Tomaszowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Dostawa fabrycznie nowych mebli o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2)Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 3)Dostawa fabrycznie nowego sprzętu warsztatowego o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 31.15.82.00-0, 31.15.30.00-3, 31.00.00.00-6, 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zada wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z oświadczeniem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z oświadczeniem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z oświadczeniem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z oświadczeniem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z oświadczeniem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz cenowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppsptomaszowlubelski.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Tomaszowie Lubelskim
ul. Petera 7
22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy przesłać lub złożyć w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tomaszowie Lubelskim, ul. Petera 7, 22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest przy udziale środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013, w związku z realizacją projektu pod nazwą : Poprawa skuteczności transgranicznego systemu reagowania na zagrożenia środowiska: Tomaszów Lubelski - Żółkiew - Sokal..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych mebli o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble na sale szkoleniową Krzesło-40 szt. Stolik 22 szt. Regał 1 kpl. Meble na salę konferencyjną Krzesło - 200 szt. Stół -48 szt. Stół - prezydialny 4 szt Stół - multimedialny 1 szt Stół - mównica 1 szt Wieszak - 10 szt. Meble na stołówkę Krzesło - 12 szt. Stolik 4 szt. Regał z szafkami na 40 osób 1 kpl. Meble kuchenne 1 pkl. Meble biurowe Biurko 1 szt. Biurko 1 szt. Biurko 1 szt. Biurko 1 szt. Biurko 1 szt. Biurko 1 szt. Biurko 1 szt. Biurko 1 szt. Biurko 1 szt. Biurko 1 szt. Regał 1 kpl. Regał 1 kpl. Krzesło obrotowe 10 szt. Krzesło 4 szt. Szafa metalowa na dokumenty 2 szt. Szafa pancerna 1 szt Fotel dyspozytorski 4 szt. Meble do szatni Szafa bhp 50 szt. Meble do warsztatu Szafa narzędziowa 4 szt. Stół warsztatowy 2 szt Stół warsztatowy 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 4 do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny (laptop) 1 szt. Rzutnik multimedialny 1 szt. Komputer stacjonarny 4 szt. Monitor 4 szt. Drukarka laserowa kolor 2 szt. Oprogramowanie 5 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu warsztatowego o parametrach nie gorszych niż opisane w Załączniku Nr 7 do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawarka 1 szt. Wiertarka 1 szt. Szlifierka 1 szt. Wkrętarka 1 szt. Kpl. kluczy i narzędzi 2 kpl. Sprężarka 1 szt. Prostownik 1 szt. Prostownik z rozruchem 1 szt. Podnośnik 1 szt. Sprężarka do ładowania butli 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.82.00-8, 31.15.30.00-3, 31.00.00.00-6, 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Pasieki
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla realizowanego projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa bibliotek wirtualnych obrazów stanowiących część składową oprogramowania egzaminacyjnego XRT wraz z ich instalacją
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- Stworzenie nowej platformy cyfrowej do prezentacji zdigitalizowanych zbiorów w ramach projektu pn. "Nowa platforma cyfrowa CSE Światowid w Elblągu"
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.