eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/4/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/4/2009
Numer ogłoszenia: 15023 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 0160/POZ/4/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wykonanie projektu podziału geodezyjnego, podziału, rozgraniczenia podziału działki nr 4 położonej w obrębie Dębe gmina Żelazków, a także sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego w celu ujawnienia nowo powstałych działek w KW oraz wykonanie badania KW z podaniem podstawy prawnej przejęcia na SP oraz byłego właściciela. Część II: Podział działki nr 242/3 położonej w obrębie Wielka Wieś gmina Siedlec. Część III: Wydzielenie z działki nr 201/6 położonej w obrębie Lewice gmina Międzychód budynku mieszkalnego wraz z gruntem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania. Część IV: Wydzielenie z działki nr 91, 5-rodzinnego budynku mieszkalnego oraz gospodarczego wraz z gruntem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania oraz ustalenie numeru KW dla działki nr 91. Część V: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku dla nieruchomości położonych w gminach: Owińska, Oborniki, Dopiewo, Swarzędz, Niechanowo, Pobiedziska. Część VI: Badanie danych będących w posiadaniu PODG i K w Środzie Wlkp. z zakresie działki nr 109/1 położonej w miejscowości Babin obręb Romanowo gmina Środa Wlkp. Część VII: Ustalenie numerów KW i byłych właścicieli przed SP dla nieruchomości położonych w miejscowości Wąsowo gmina Kuślin. Część: VIII: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w obrębie Komorowo gmina Wolsztyn, a także sporządzenie dla tych nieruchomości wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Wolsztynie. Część IX: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w obrębie Przychodzko gmina Zbąszyń, a także sporządzenie dla tych nieruchomości wyciągu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia; 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem oraz że nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia wspomniane w Dziale VII niniejszej SIWZ warunki - to jest : - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektu podziału geodezyjnego, podziału, rozgraniczenia podziału działki nr 4 położonej w obrębie Dębe gmina Żelazków, a także sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego w celu ujawnienia nowo powstałych działek w KW oraz wykonanie badania KW z podaniem podstawy prawnej przejęcia na SP oraz byłego właściciela..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu podziału geodezyjnego, podziału, rozgraniczenia podziału, sporządzenie wyciągu synchronizacyjnego w celu ujawnienia nowo powstałych działek w księdze wieczystej oraz wykonanie badania KW z podaniem podstawy prawnej przejęcia na SP oraz byłego właściciela. Przedmiotem podziału jest działka nr 4 o pow. 61,50 ha, położona w obrębie Dębe gm. Żelazków, zapisana w księdze wieczystej nr KZ1A/00040760/5 prowadzonej przez Sąd Rejonowy WKW w Kaliszu. Z działki nr 4 należy wydzielić pięć działek trzy nierolne przeznaczone pod lokalizację urządzeń elektroenergetycznych oraz przemysłu, składów i usług, drogę i jedną rolną (zgodnie z wykonanym szkicem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ). Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Żelazków część działki nr 4 na głębokość ca 200 mb wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 470 przeznaczono pod lokalizację urządzeń elektroenergetycznych w ramach jednostki bilansowej IE 1 oraz przemysłu składów i usług w ramach jednostki bilansowej AG 1 jako przeznaczenie podstawowe, pozostała część działki tereny upraw polowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podział działki nr 242/3 położonej w obrębie Wielka Wieś gmina Siedlec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego działki nr 242/3 o powierzchni 2,55 ha położonej w obrębie Wielka Wieś, gmina Siedlec, na dwie części wg załączonego szkicu stanowiącego załącznik nr 3B do SIWZ. Wyniesienie na gruncie podziału wraz z stabilizacją nowych punktów granicznych naziemne z kamienia betonowego, podziemna rurka drenarska, a także dostarczenie zamawiającemu dokumentacji do celów prawnych - wyciąg z wykazu zmian gruntowych oraz wypis i wyrys dla każdej działki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydzielenie z działki nr 201/6 położonej w obrębie Lewice gmina Międzychód budynku mieszkalnego wraz z gruntem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie z działki nr 201/6 położonej w miejscowości Lewice gm. Międzychód o pow. 0,5000ha budynku wraz z gruntem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania i przynależnościami (należy uwzględnić infrastrukturę techniczną obsługującą budynek nie wkreśloną na mapę zasadniczą), KW 116. Podział odbędzie się w trybie art. 95 ust.7 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Zgodnie ze studium dla obszaru obejmującego działkę nr 201/6 przyjęto funkcję tereny zieleni parkowej urządzonej oraz w części wschodniej działki tereny zabudowy przemysłowej, baz i składów. Działka nr 201/6 ma ustalone granice na podstawie bezpośredniego pomiaru w roku 1990. Dla punktów załamania granic w/w działki wykonano trwałą stabilizację pomiar pod względem technicznym spełnia wszystkie obowiązujące kryteria, natomiast strona formalno - prawna w świetle aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie geodezji i kartografii wymaga uzupełnienia tj. ponownego sporządzenia protokołu przyjęcia granic nieruchomości. Procedura ta nie wymaga ustalenia grani działki 201/6 w trybie rozgraniczenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wydzielenie z działki nr 91, 5-rodzinnego budynku mieszkalnego oraz gospodarczego wraz z gruntem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania oraz ustalenie numeru KW dla działki nr 91..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a/ Ustalenie numeru księgi wieczystej dla działki nr 91 o pow. 13,7500ha położonej w miejscowości Gorazdowo, gm. Kołaczkowo b/ wydzielenie z działki nr 91 położonej w miejscowości Gorazdowo gmina Kołaczkowo, 5-rodzinnego budynku mieszkalnego oraz gospodarczego wraz z gruntem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania ( należy uwzględnić infrastrukturę techniczną obsługującą budynek nie wkreśloną na mapę zasadniczą) . Podział odbędzie się w trybie art. 95 ust. 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami. Zgodnie ze studium działka nr 91 stanowi: w części od drogi teren mieszkalnictwa wielorodzinnego o niskiej intensywności wraz z istniejącymi usługami pozostała część działki stanowi teren gruntów rolnych. Działka ma ustalone granice prawne i nie ma potrzeby przeprowadzać rozgraniczenia (informacja z PODGiK we Wrześni). c/ podział w/w nieruchomości winien być uzgodniony z dzierżawcą terenu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku dla nieruchomości położonych w gminach: Owińska, Oborniki, Dopiewo, Swarzędz, Niechanowo, Pobiedziska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) dla niżej wymienionych nieruchomości: GMINA OWIŃSKA 1. Annowo 6 Budynek mieszkalny położony na działce nr 8/6 o powierzchni użytkowej 0,0604 ha zapisana w KW PO1P/00148895/3 prowadzonej przez Sad Rejonowy w Poznaniu. GMINA OBORNIKI 2. Urbanie 5 Budynek mieszkalny położony na działce nr 31/6 o powierzchni użytkowej 0,2650 ha zapisana w KW 16 489 prowadzonej przez Sad Rejonowy w Obornikach. GMINA DOPIEWO 3. Więckowice ul. Klonowa 1 Budynek mieszkalny położony na działce nr 245/1 o powierzchni użytkowej 1,8591 ha zapisana w KW PO1P/00134894/5 prowadzonej przez Sad Rejonowy w Poznaniu GMINA SWARZĘDZ 4. Wierzenica ul. Wierzenicka 14 Budynek mieszkalny położony na działce nr 4/22 o powierzchni użytkowej 0,0565 ha zapisana w KW PO2P/00136992/3 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Poznaniu GMINA NIECHANOWO 5. Arcugowo 5 Budynek mieszkalny położony na działce nr 41/8 o powierzchni użytkowej 0,1762 ha zapisana w KW PO1G/00042175/8 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie GMINA POBIEDZISKA 6. Kowalskie 8 Budynek mieszkalny położony na działce nr 30/3 o powierzchni użytkowej 0,1638 ha zapisana w KW PO1G/00058206/0 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Badanie danych będących w posiadaniu PODG i K w Środzie Wlkp. z zakresie działki nr 109/1 położonej w miejscowości Babin obręb Romanowo gmina Środa Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie danych będących w posiadaniu PODG i K w Środzie Wlkp (poprzednich danych ewidencyjnych, historii właściciela dat wprowadzenia do ewidencji itp.) w zakresie działki nr 109/1 o pow. 0,1328ha położonej w miejscowości Babin, obręb Romanowo, gm. Środa Wlkp. Dla działki nr 109/1- brak jest księgi wieczystej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ustalenie numerów KW i byłych właścicieli przed SP dla nieruchomości położonych w miejscowości Wąsowo gmina Kuślin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie numerów ksiąg wieczystych i byłych właścicieli (przed Skarbem Państwa) dla nieruchomości położonych w m. Wąsowo, gm. Kuślin, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 110/5, o pow. 0,0426 ha, nr 110/22, o pow. 0,1278 ha, nr 110/25, o pow. 2,2326 ha. Ustalenie numerów ksiąg wieczystych będzie polegało na wnikliwym zbadaniu dokumentów znajdujących się w zasobie Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Nowym Tomyślu oraz odpowiednich dokumentów wraz z historią tych działek (Starostwo Powiatowe). Wykonać należy dokumenty geodezyjne (wyciągi ze zmian gruntowych), które stanowić będą podstawę do ujawnienia nieruchomości w księgach wieczystych lub założenia nowych ksiąg wieczystych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w obrębie Komorowo gmina Wolsztyn, a także sporządzenie dla tych nieruchomości wyciągu z wykazu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Wolsztynie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 3177 obręb Komorowo, gmina Wolsztyn oznaczonych w ewidencji gruntów nr 240 o pow. 1,8011 ha. nr 241 o pow. 1,0421 ha, nr 242 o pow. 0,9543 ha, nr 243 o pow. 0,8756 ha, nr 244 o pow. 0,8987 ha, nr 245 o pow. 1,0939 ha, nr 246 o pow. 0,9660 ha, nr 247 o pow. 1,0122 ha, nr 248 o pow. 0,9506 ha, nr 249 o pow. 0,0649 ha, 250 o pow. 0,3916 ha, nr 251 o pow. 1,6653 ha i nr 252 o pow. 0,8837ha, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Wolsztynie, z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 2/ Sporządzenie wyciągu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Wolsztynie, które będą służyły do przeniesienia własności. Wyciąg z wykazu zmian gruntowych dotyczy wyżej zapisanych nieruchomości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dla działek położonych w obrębie Przychodzko gmina Zbąszyń, a także sporządzenie dla tych nieruchomości wyciągu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek zapisanych w KW nr 31331 obręb Przychodzko, gmina Zbąszyń oznaczonych w ewidencji gruntów nr 359/1 o pow. 2,4072 ha, nr 469/10 o pow. 7,7526 ha, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu, z uwzględnieniem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli przed S.P., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. od okresu powojennego do dnia przejęcia na S.P. 2/ Sporządzenie wyciągu zmian gruntowych potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu, które będą służyły do przeniesienia własności. Wyciąg z wykazu zmian gruntowych dotyczy wyżej zapisanych nieruchomości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.