eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › remont planowy turbozespołu nr 6 z rewitalizacją korpusów



Ogłoszenie z dnia 2005-04-06

POZYCJA 15025

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Ostrołęka: remont planowy turbozespołu nr 6 z rewitalizacją korpusów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Elektrowni Ostrołęka S.A., do kontaktów: Adam Politowski, ul. Elektryczna 5, 07-401 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7662675, e-mail: l.kowalski@zeo.pl, www.zeo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont planowy turbozespołu nr 6 z rewitalizacją korpusów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonie remontu części WP, SP turbiny i generatora oraz układów pomocniczych turbozespołu parowego Lang 34.1 nr 6 w Elektrociepłowni Ostrołęka A. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Elektrowni OStrołęka S.A. ul. Elektryczna 5 07-401 Ostrołęka. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.91.33.00 - Usługi instalowania turbin Kod CPV wg słownika 2008: 51.13.30.00 - Usługi instalowania turbin 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1.demontaż-montaż oraz przygotowawcze do badań i dalszych napraw i rewitalizacji;2.rewitalizacja,regeneracja oraz dostawy kadłubów WP,SP;3.remont stojaków łożyskowych I,II,III;4.remont elementów uszczelniaj. układu przepływowego części WP i SP;5.remont i obróbka wirników WP i SP;6.remont ukł. olejowego oraz płukanie układu po remoncie turbozespołu;7.prace remontowe na urządzeniach i układach pomocniczych TZ6;8.przegląd wirnika generatora turbiny Lang34.1;9.remont wzbudnicy i pilotki turbozespołu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 13.06.2005; data zakończenia: 16.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium-100 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Podział płatności na następujące etapy: A1.Po badaniach i naprawie wirników WP, SP, Generatora i dostarczeniu do El. Ostrołęka; A2.Po zrealizowaniu dostawy korpusów WP i SP po rewitalizacji do El. Ostrołęka (na podstawie protokołu odbioru prac); A3.Po zakończeniu montażu układu przepływowego turbiny; A4.Po zakończeniu prac na urządzeniach pomocniczych Tz 6; A5.Po zakryciu korpusów WP, SP, skręceniu podziałów i zakryciu łożysk; A6. Po zakończeniu prac montażowych i po zgłoszeniu turbiny nr 6 do uruchomienia; A7.10% wartości umowy - Po pomyślnie zakończonym 72 h ruchu próbnym turbozespołu nr 6 w El. Ostrołęka B (na podstawie protokołu z pomyślnie zakończonego 72 h ruchu próbnego zatwierdzonego przez Zamawiającego). Podział płatności A1-A6 do zaproponowania przez Wykonawcę. Płatność:30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawca w formie podmiotu wspólnego (Konsorcjum) złoży w Ofercie Umowę Konsorcjum, podpisaną przez wszystkich Członków Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Obrót w ostatnim roku obrachunkowym nie może być niższy niż 8.000.000 PLN (słownie: osiem milionów złotych). W przypadku Konsorcjum obrót ten dotyczy wszystkich członków Konsorcjum, przy czym obrót każdego z nich nie może być niższy niż 1 000 000 PLN. 2)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -Sporządzony wykaz wykonanych przez Wykonawców zamówień musi zawierać minimum 3 zamówienia o podobnym zakresie i charakterze. Wartość brutto każdego z ww. zamówień musi przekraczać 4.000.000 PLN (słownie cztery miliony złotych). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający podstawę funkcjonowania w obrocie prawno-gospodarczym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert;2)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego/ zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert;3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp. (dot. podmiotów zbiorowych),wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert;4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych przez Wykonawcę zamówień o podobnym zakresie i charakterze. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 15 - 14174 z dnia 21.01.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena Ofertowa brutto w PLN - 80 pkt Termin wykonania - 10 pkt Okres gwarancji - 10 pkt Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP02/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.05.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać w siedzibie ZEO S.A.w dni robocze w godz. 900÷1400 lub otrzymać za zal. pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 10.05.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.05.2005, godzina 12:00, Zespół Elektrowni Ostrołęka S.A.(sala konferencyjna Budynku Dyrekcyjnego), ul. Elektryczna 5, 07-401 Ostrołęka.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.03.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.