Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-14
Warszawa: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 150271 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4502284, faks 22 4502236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego aparatury i sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego, Bloku Porodowego i Oddziału Położnictwa. Zamówienie jest podzielone na 9 części: Część 1 zamówienia: Aparat do znieczulania z monitorem 2 szt., Część 2 zamówienia: Uniwersalny stół operacyjny mechaniczno - hydrauliczny z wyposażeniem 1 szt., Część 3 zamówienia: 1 zestaw narzędzi chirurgicznych 1 kpl., Część 4 zamówienia: 2 zestaw narzędzi chirurgicznych 1 kpl., Część 5 zamówienia: Stojaki do pomp infuzyjnych objętościowych Medima P2 15 szt., Część 6 zamówienia: Stojaki do pomp infuzyjnych objętościowych Volumat MC Agilia 12 szt., Część 7 zamówienia: Stojaki do pomp infuzyjnych strzykawkowych Perfusor Space 8 szt., Część 8 zamówienia: Wózek inwalidzki 1 szt., Część 9 zamówienia: Fotel ginekologiczny elektryczny 1 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7, 33.19.22.30-3, 33.16.90.00-2, 39.15.11.00-6, 33.19.31.20-6, 33.19.22.10-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę urządzeń odpowiadającą swoim rodzajem urządzeniom objętym tą Częścią zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla towarów będących wyrobami medycznymi certyfikaty zgodności wystawione przez jednostkę notyfikującą lub deklaracje zgodności WE wymagane ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych w zależności od ich klasyfikacji zgodnie z art. 29. ust. 5. tej ustawy. Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumenty potwierdzające zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Dla towarów będących wyrobami medycznymi, nie podlegającymi obowiązkowi zgłoszenia do Prezesa Urzędu zamawiający dopuszcza złożenie powiadomienia o wprowadzeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Warunki gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Kancelaria Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do znieczulania z monitorem 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczulania z monitorem 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uniwersalny stół operacyjny mechaniczno - hydrauliczny z wyposażeniem 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny stół operacyjny mechaniczno - hydrauliczny z wyposażeniem 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1 zestaw narzędzi chirurgicznych 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 zestaw narzędzi chirurgicznych 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 2 zestaw narzędzi chirurgicznych 1 kpl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 zestaw narzędzi chirurgicznych 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stojaki do pomp infuzyjnych objętościowych Medima P2 15 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stojaki do pomp infuzyjnych objętościowych Medima P2 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.11.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stojaki do pomp infuzyjnych objętościowych Volumat MC Agilia 12 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stojaki do pomp infuzyjnych objętościowych Volumat MC Agilia 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.11.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stojaki do pomp infuzyjnych strzykawkowych Perfusor Space 8 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stojaki do pomp infuzyjnych strzykawkowych Perfusor Space 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.11.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wózek inwalidzki 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek inwalidzki 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Fotel ginekologiczny elektryczny 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel ginekologiczny elektryczny 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Dostawa zestawów i narzędzi do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Dostawa mobilnego stołu operacyjnego
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.