eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoNazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1066R Gózd Lipiński - Harasiuki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Nisko: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1066R Gózd Lipiński - Harasiuki.
Numer ogłoszenia: 150276 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1066R Gózd Lipiński - Harasiuki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 1066R Gózd Lipiński Harasiuki. Przebudową objęty jest odcinek w km 16+420 22+546, w zakresie przebudowy nawierzchni, istniejących zatok, poboczy oraz chodnika. Dodatkowo zostaną wyremontowane przepusty pod drogą i zjazdami, oraz odmulone rowy przydrożne Założenia projektowe drogi powiatowej 1066R Długość odcinka 6126 m Klasa drogi L (lokalna) Obciążenie ruchem 100 kN oś. Kategoria ruchu KR2. Prędkość projektowa vp 40 km h w terenie zabudowanym. Prędkość projektowa vp 50 km h poza terenem zabudowanym. Liczba jezdni 1. Liczba pasów ruchu jezdni 2. Szerokość jezdni od 5,00 (2x2,5 m) do 5,5 (1x2,50 i 1x3,0 m). Szerokość poboczy utwardzonych kruszywem 0,50 2,25 m. Szerokość poboczy gruntowych 0,25 m. Szerokość pobocza utwardzonego 1,5 m. Szerokość placu utwardzonego 2,5 m. Pochylenia skarp wykopów oraz nasypów 1:1.5 oraz 1:1. Wykonane zostaną następujące elementy: od km 16+420 do km 17+967,17 Jezdnia o szerokości 5,0 m:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC 22P gr. 8 cm,pobocza utwardzone kruszywem łamanym 0 31,5 o szerokości 0,5 m obustronnie, oczyszczenie rowów z profilowaniem skarp i dna rowu. od km 17+969,17 do km 18+028,40 Jezdnia o szerokości 5,0 m i plac utwardzony o szerokości 3,5 m:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC 22P gr. 8 cm, krawężnik betonowy20x30x100 po stronie lewej, pobocze utwardzone materiałem kamiennym o szerokości 0,5 m po stronie prawej, od km 18+028,40 do km 18+229,86 Jezdnia o szerokości 5,0 m:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC 22P gr. 8 cm, pobocze utwardzone materiałem kamiennym po stronie prawej o szer. 0,5 m, po stronie lewej o szer. 2,25 m, od km 18+229,86 do km 19+941,00 Jezdnia o szerokości 5,0 m: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC 22P gr. 8 cm, pobocza utwardzone kruszywem łamanym 0 31,5 o szerokości 0,5 m obustronnie, oczyszczenie rowów z profilowaniem skarp i dna rowu. od km 19+941,00 do km 21+549,90 Jezdnia o szerokości 5,0 m: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC 22P gr. 8 cm, pobocze utwardzone kruszywem łamanym o szerokości 0,5 m po stronie lewej, Pobocze utwardzone o szerokości 1,5 m po stronie prawej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, górna podbudowa z betonu z betonu asfaltowego AC 22P gr. 8 cm, dolna podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grunt stabilizowany cementem RM=1,5 MPa gr. 15 cm Oczyszczenie i odmulenie rowów z profilowaniem skarp i dna rowu od km 21+549,90 do km 22+258,00 Jezdnia o szerokości 5,5 m: 2,5m str. lewa i 3,0 m str. prawa, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 3 cm, pobocze utwardzone kruszywem łamanym o szerokości 0,5 m po stronie lewej, Przebudowany chodnik po stronie prawej w wa z istniejącej kostki betonowej gr. 8 cm, w wa podsypki cementowo - piaskowej 1:4, gr. 5 cm, w wa podbudowy z kruszywa łamanego 0 31,5 mm gr. 20 cm, krawężnik betonowy 20x30x100 na ławie betonowej z oporem, beton C12 15, od km 21+258,00 do km 22+546,00 Jezdnia o szerokości 5,5 6,0 m: 2,5 - 3,0 m str. lewa i 3,0 - 3,5 m str. prawa, w wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 4 cm,w wa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16 W, gr. 3 cm, Plac utwardzony o szerokości 2,5 m po stronie lewej: w wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, gr. 4 cm, w wa górna podbudowy z betonu asfaltowego AC 22 P, gr. 8 cm, w wa dolna podbudowy z kruszywa lanego 0 31,5 mm, gr. 20 cm, w wa gruntu stabilizowanego cementem RM=1,5 MPa, gr. 15 cm. Przebudowany chodnik w wa z istn. kostki betonowej gr. 8 cm. w wa podsypki cementowo piaskowej 1:4 gr. 5 cm, w wa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5 mm gr. 20 cm, krawężnik betonowy 20x30x100 na ławie betonowej z oporem, beton C 12 15 Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak: prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. Stosownie do treści art. 652 K.C. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu winny być ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót. Roboty dodatkowe Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Wykonawcę. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej przy ustaleniu ceny umownej, stanowią część zadania, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, projekt budowlany, przedmiary robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami Prawa budowlanego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 57000 zł słownie pięćdziesiąt siedem tysięcy zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 77 9430 0006 0038 3464 2000 0004 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym w gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz U Nr 109 poz 1158 z późn zm Termin wniesienia wadium upływa w dniu 10 kwietnia 2013 r o godz 1045 Nie wniesienie wadium lub wniesienia wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium Przebudowa drogi powiatowej Nr 1066R Gózd Lipiński Harasiuki W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego lub zdeponowanie u Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert Dokumenty o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres w którym Wykonawca jest związany ofertą W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego Zwrot wadium regulują przepisy art 46 ust 1 4 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art 25 ust 1 ustawy lub pełnomocnictw chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno zamówienie 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie przebudowie rozbudowie lub budowie drogi o łącznej wartości min 2000000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że na czas realizacji zamówienia bedzie dysponował co najmniej jedna osoba kierownik budowy posiadająca uprawnienia wymagane ustawa Prawo budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub odpowiadajace im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujacych przepisów wystarczajace do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia załacznik nr2 do SIWZ oraz oświadczenia załacznik nr5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać w powyższym wykazie co najmniej jedno zamówienie 1 robotę budowlana polegająca na remoncie przebudowie rozbudowie lub budowie drogi o łącznej wartości min 2000000 zł Zamawiający nie wymaga informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami i kosztorysami ofertowymi które Wykonawca sporządza na podstawie otrzymanych przedmiarów robót i specyfikacji technicznych W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty winno być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres uprawnień i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III 4 3 1 Zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem Wykaz części zamówienia które wykonawcy wykonają własnymi siłami a które zamierzają powierzyć podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie oświadczenie W przypadku braku oświadczenia uznaje się że oferent samodzielnie wykona zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz konieczności zmiany ilości robót w stosunku do określonych w przedmiarze gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego zmiany materiałów budowlanych sprzętu urządzeń gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy postępem technologicznym zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem że zmiana nastąpi na materiały i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te które stanowiły podstawę wyboru oferty i pod warunkiem nie zwiększania ceny zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust 1 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt 2 1 i 2 2 przy czym ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadkach określonych w pkt 21 nastąpi według cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego załącznik do niniejszej umowy w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie zmiany wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą wysokości podatku VAT w przypadku zmiany przepisów tylko w przypadku zmniejszenia zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania zaistnienie niesprzyjających warunków atmosferycznych udokumentowanych w dzienniku budowy uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz badań konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz badań realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy prac lub badań archeologicznych wykopalisk powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w wykonywaniu robót wystąpienie odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych o czas jw jakiegokolwiek opóźnienia utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy o czas opóźnienia utrudnienia lub przeszkody powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót zmiana zakresu robót na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt 2 1 2 2 i 2 5 i pod warunkiem że Zamawiający nie zastrzegł iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom lub zmiana Podwykonawcy dokonana za zgodą Zamawiającego zmiana przedstawicieli stron kierownika budowy kierownika robót, inspektorów nadzoru w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji np zdarzenia losowe zmiana pracy rezygnacja Zmiana jest możliwa wyłącznie wtedy gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37 - 400 Nisko Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku. Pl. Wolności 2, 37 - 400 Nisko w Biurze Obsługi Interesanta pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.